Mille naurat juuri nyt?

  • 13 214 571
  • 50 368

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mainio! Kaikki kunnia kaverille kuitenkin siitä, ettei yritä teeskennellä tietävänsä lajista jotain. Eikä siinä nyt niin kauaa mennyt ennenkuin hän tajusi, että kisa on nyt alkamassa, eikä loppumassa.
Ei millään pahalla vai ajanko nyt kahtasataa miinaan, mutta pitääkö joku edes kymmenenkin sekuntia pätkää katsellut tuota selostusta jossain määrin oikeana ja aitona? Nojoo, turha kommentti osaltani, tuskin kukaan tuota tosissaan otti ja se siitä.

Helvetin hauskaa huumoriahan toi oli tekijältään alusta loppuun, ei siinä mitään ja hyvin tehty.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Oulun Palloseura ei jäänyt laakereilleen lepäämään Ykkösen putoamiskurimuksessa, vaan hankki joukkkeeseen aimo annoksen verestä voimaa suoraan Nigeriasta. Kokonaisuudessaan kahdeksan pelaajaa.


"Kaikki pelaajat osuivat joukkueen manageri Miika Juntusen silmään miehen viikon mittaisella tarkkailumatkalla Nigeriassa.

Juntunen näki kaksi testiottelua, joihin oli kerätty noin 40 pelaajaa eri puolilta maata. Otteluiden perusteella Juntunen veti vielä itse treenit 27 pelaajalle, jotta pääsi tarkemmin tutustumaan miesten osaamiseen.

- Meille tulee sieltä yhteensä kahdeksan pelaajaa, Juntunen kertoi OPS:n verkkosivuilla."
-mtv3.fi.


Suomalainen futisseura hankki kerralla kahdeksan nigerialaista - MTV3.fi - Urheilu - Futis - Uutiset
 
Viimeksi muokattu:

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona

huppumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Ottawa, Leeds Utd
Näitä "huijauskirjeitä" tulee meiliin tasaisen tappavalla tahdilla, mutta juuri äskön tullut vetää kyllä pohjat.

Kirjeen loppu sai minut nauramaan.

Olen rehellisesti rukoilen että rahaa, kun siirretään maasi käytetään tarkoitukseen, koska olen tullut selville, että varallisuuden hankinta ilman Kristusta on turhuutta. Voi Grace meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen, Jumalan rakkaus ja apurahan Pyhän Hengen osallisuus olkoon sinun kanssasi ja perheesi, aamen

Odotan kiireellinen vastata minulle Siskosi Kristuksessa.

Vielä pitäisi selvittää kumpi siskoistani on Kristuksen sisällä.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Oulun Palloseura ei jäänyt laakereilleen lepäämään Ykkösen putoamiskurimuksessa, vaan hankki joukkkeeseen aimo annoksen verestä voimaa suoraan Nigeriasta. Kokonaisuudessaan kahdeksan pelaajaa.

Pitäisikö sitten toteuttaa "vähintään yksi potkismatsi kesässä" -ideologiani OPSin pelissä? Melkoista, ja hyvät naurut sain.
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Pitäisikö sitten toteuttaa "vähintään yksi potkismatsi kesässä" -ideologiani OPSin pelissä? Melkoista, ja hyvät naurut sain.

Melekosta on. 14 ulkkaria rosterissa, melkein ois kattomisen arvoinen paikka kun vaan kulmille sattuisivat "Oulun pojat".

OPS:n sivuilla joukkue. Melkein menisi tuonne hauskoihin urheilijoiden nimiin tuo Ilari Alakokkare, ja myös numero 10.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Hah, montakohan matsia kerkee mennä ennen sitä, kun OPS:n yhteydessä aletaan tutkia outoa vedonlyöntikäyttäytymistä? Vimpan päälle gettolökäreissä ja blingbling-koruissa vaappuvat "köyhät" nigerialaiset tulevat olemaan tuttu näky rotuaarilla.
 

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Käytin vanhempien koiraa kusella ja lenkillä vastaa käveli joku nuori tyttö (siis ihan lapsi) vastaan koiransa kanssa ja koirathan alkoi siinä tietysti nuuhkimaan. Noh pakkohan siinä on jotain sanoa sille toiselle ihmiselle kun siinä seistään vähän aikaa paikoillaan. Keskustelu meni jotakuinkin näin:

-(Minä): "Onko poika vai tyttökoira?"
-(Lapsi): "Poikakoira"
-(Minä): "Kuinka vanha?"
-(Lapsi): "Ai minä?"
-(Minä): "EI kun tuo koira..."

Tuli jotenkin kyseinalainen olo vaikka eihän se minun vika ole jos ei ymmärrä selkeää kysymystä. Naurattaa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
YO MAN!!!


Elokuvasta poimittua. ;o)

Marski ottaa Hitlerin vastaan junavaunun edessä. Aatu yrittää räpeltää jotain tervehdyksen tapaista, mutta ei ehdi, koska Marskin nyrkkiin puristunut käsi nousee jo ripeästi kohti taivasta. Metsässä kaikuu raivokas BLACK POWER-huuto ja juhlakansalla menee pasmat täysin sekaisin.

Kuvassa Marski.

http://img641.imageshack.us/img641/9586/17756620.jpg
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mun mielestä tämä on aivan huikeaa! Harmi, ettei Renny vedä enää tätä projektia, sillä sillon vanha Mannerheim olisi taatusti ollut Samuel L. Jackson.
Korjataan sen verran, että tämä YLE:n tuottama Mannerheimista kertova elokuva on ihan eri projekti, kuin se, missä Renny hääri. Sen vetovastuussahan on nyt Dome Karukoski ja käsittääkseni Mikko Nousiainen on edelleen pääroolissa.

Mutta joo, onhan tämä hupaisaa. Odottelen kaikkia tulevia itkupotkuraivareita suurella mielenkiinnolla. =)
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ei, vaan Nelson Mandela!

Tässä hupailussa pitää tietää, että valkoinen näyttelee mustaa ja musta valkoista. Eli Nelson Mandelan näköinen valkoinen näyttelijä pitäisi olla näyttelemässä Morgan Freemania.
 

Maastomasto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ylen Mannerheim-elokuva kuvattiin Keniassa - Mannerheim-elokuva - Kulttuuri - HS.fi

Mannerheim on kuvattu Keniassa. Onneksi televisiolupaa on maksettu ja Yle-vero tulee!

No se tästä puuttuiskin, että toisaalla tehtäis isohkolla budjetilla Mannerheim-leffa (jos sitä ny ikinä tehdään) ja Yle tekis sitten samanlaisen halvemman version. Tää Ylen soppa nyt on sitä korkeakulttuuria tai jotain sinne päin. Tai sitten se on vaan todella huono provo.

Itse en käynyt katsomassa sen yhden sepän Tuntematonta Sotilasta, jossa ilmeisesti hiukkasen poikkettiin aiemmista tuotannoista. Kenties tässä haetaan vähän samaa? Ja eikös Mannerheimista ollut kiistanalainen näytelmäkin hetki sitten.

Nää on näitä helppoja taiteen provoja tosiaan. Tuntuu tosin, että joskus ne entisestään lisää juopaa tavallisen kansan ja sitten ns. tiedostavien välillä.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Nää on näitä helppoja taiteen provoja tosiaan. Tuntuu tosin, että joskus ne entisestään lisää juopaa tavallisen kansan ja sitten ns. tiedostavien välillä.

Hauskaa tästä tekee se, että kun muistaa ns. tiedostavien äärimmäisen herkkyyden, kun pilkka osuu omaan nilkkaan.

Haluaisin nähdä Marskista joskus ihan oikeankin elokuvan, mutta eipä taida onnistua.
 

Migron

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ja juntit pitävät lahtari-marskia vieläkin jonain kansallissankarina mikä on aina yhtä huvittavaa.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Ja juntit pitävät lahtari-marskia vieläkin jonain kansallissankarina mikä on aina yhtä huvittavaa.

Pidän vielä juntimpana sitä ettei sellaisia kavereita kuin Ryti, Mannerheim ja Tanner haluta arvostaa. Tosin itselläni ei ole mitään näitä mustia Mannerheimejä tai nukkeanimaatioita vastaan, sotien aikoina taisteltiin sen puolesta että Suomessa on ihmisoikeudet, demokratia ja sananvapaus. Ikävän monelle nämä asiat eivät mukamas ole tärkeitä tänä päivänä.
 

Migron

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pidän vielä juntimpana sitä ettei sellaisia kavereita kuin Ryti, Mannerheim ja Tanner haluta arvostaa. Tosin itselläni ei ole mitään näitä mustia Mannerheimejä tai nukkeanimaatioita vastaan, sotien aikoina taisteltiin sen puolesta että Suomessa on ihmisoikeudet, demokratia ja sananvapaus. Ikävän monelle nämä asiat eivät mukamas ole tärkeitä tänä päivänä.

Kyllähän niitä sitten piti puolustaakin ihan hyökkäämällä neuvostoliittoon mikä ei sitten niin nerokas manooveri ollutkaan näiltä "suurilta" sankareilta.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Ja juntit pitävät lahtari-marskia vieläkin jonain kansallissankarina mikä on aina yhtä huvittavaa.

Saaristannerilaisella ja kovalla ay-aktiivi työläisvaarillani oli aina tapana sanoa, että sekin sota(sisällis) olisi voinut päättyä toisenlaisesti, jos ei itse olisi tapettu naisia ja lapsia.

Mutta uskoisin, että "Punainen Terrori" on sinulle tuiki tuntematon käsite.

Onko muuten sinusta huvittavaa, että Che Guevaraa pidetään kansallissankarina?
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Ei, vaan Nelson Mandela!

Ehkä vähän tarpeeton pikku provo taiteen nimissä tämä YLEn projekti. Tosin voihan lopputulos olla riittävän parodinen, jotta sen kaikki huumoriksi ymmärtävät. Toistaiseksi tuntuu käyneen kuin hihamerkki-Eroselle, mutta odotetaan sitä YLE:n huomista tiedotustilaisuutta kuitenkin.

Voisivathan isänmaalliset vastavoimat sitten tehdä performanssin, jossa vankilassa istuvaa skini-Mandelaa rääkkäävät mustiksi noetut vanginvartijat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös