Eipä toimi linkki ei...
Täähän on kuin torjuntavoitto itse saatanasta! Hyvä me!
Anu Saagim ei tykkää Porista
Täähän on kuin torjuntavoitto itse saatanasta! Hyvä me!
Anu Saagim ei tykkää Porista
On. Huikea selostus on!
Ei millään pahalla vai ajanko nyt kahtasataa miinaan, mutta pitääkö joku edes kymmenenkin sekuntia pätkää katsellut tuota selostusta jossain määrin oikeana ja aitona? Nojoo, turha kommentti osaltani, tuskin kukaan tuota tosissaan otti ja se siitä.Mainio! Kaikki kunnia kaverille kuitenkin siitä, ettei yritä teeskennellä tietävänsä lajista jotain. Eikä siinä nyt niin kauaa mennyt ennenkuin hän tajusi, että kisa on nyt alkamassa, eikä loppumassa.
Youtube: 1987 Lieksan Messut - Muotinäytös - juontaja Sirpa Viljamaa.
Ja loppubonarina vielä Riki Sorsa lauteilla. Seksiwau!
Olen rehellisesti rukoilen että rahaa, kun siirretään maasi käytetään tarkoitukseen, koska olen tullut selville, että varallisuuden hankinta ilman Kristusta on turhuutta. Voi Grace meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen, Jumalan rakkaus ja apurahan Pyhän Hengen osallisuus olkoon sinun kanssasi ja perheesi, aamen
Odotan kiireellinen vastata minulle Siskosi Kristuksessa.
Oulun Palloseura ei jäänyt laakereilleen lepäämään Ykkösen putoamiskurimuksessa, vaan hankki joukkkeeseen aimo annoksen verestä voimaa suoraan Nigeriasta. Kokonaisuudessaan kahdeksan pelaajaa.
Pitäisikö sitten toteuttaa "vähintään yksi potkismatsi kesässä" -ideologiani OPSin pelissä? Melkoista, ja hyvät naurut sain.
IL: Ylen Mannerheim on mustaihoinen - MTV3.fi - Uutiset - Kulttuuri
(Linkki vie Maikkarin sivulle)
Mun mielestä tämä on aivan huikeaa! Harmi, ettei Renny vedä enää tätä projektia, sillä sillon vanha Mannerheim olisi taatusti ollut Samuel L. Jackson.
Korjataan sen verran, että tämä YLE:n tuottama Mannerheimista kertova elokuva on ihan eri projekti, kuin se, missä Renny hääri. Sen vetovastuussahan on nyt Dome Karukoski ja käsittääkseni Mikko Nousiainen on edelleen pääroolissa.Mun mielestä tämä on aivan huikeaa! Harmi, ettei Renny vedä enää tätä projektia, sillä sillon vanha Mannerheim olisi taatusti ollut Samuel L. Jackson.
Ei, vaan Nelson Mandela!Morgan Freemanin elämänkerta -elokuvassa pääosaa näyttelee Brad Pitt.
Ei, vaan Nelson Mandela!
Ylen Mannerheim-elokuva kuvattiin Keniassa - Mannerheim-elokuva - Kulttuuri - HS.fi
Mannerheim on kuvattu Keniassa. Onneksi televisiolupaa on maksettu ja Yle-vero tulee!