Olen nauranut niille tasan yhtä makeasti kuin vitsiketjun TTA-klassikoille.Noilla Kummola Shopin jutuille. Siellä on aika montakin helmeä jotka sopisivat Jatkoajan parhaat letkautukset -ketjuun.
Olen nauranut niille tasan yhtä makeasti kuin vitsiketjun TTA-klassikoille.Noilla Kummola Shopin jutuille. Siellä on aika montakin helmeä jotka sopisivat Jatkoajan parhaat letkautukset -ketjuun.
Olen nauranut niille tasan yhtä makeasti kuin vitsiketjun TTA-klassikoille.
Facebookista bongattu kommentti Jääkiekon MM-kisat 2012 kuvasta:
"...muutenkin noidun ja rumpua paukutan mielessäni ainakin! -sillai niitä maaleja tehdään"
Pitäisi vähän paremmin vielä noitua, kun ei ole niitä maaljea kauheasti tullu. Maitopurkkeja, wtf.
Siinä rullataan, ei rillata. They see me rollin, they hatin...En tiedä kuinka monessa ketjussa tämä jo on, mutta laitetaan nyt tännekin:
http://file.jaatiedostosi.com/tWUFOB/kummola2.jpg
Ne näkee ku mä rillaan, ne vihaa
... Putin pelaamassa vanhojen legendojen kanssa ja aitiosta "kuninkaalliset" tervehdykset Berlusconilta. ...
AHahahahaaha
No voi vittu, kyllä tuossa on joku tähti-AD painiskellut vähintään 3 kuukautta ja lasku sen mukaan. Halvemmalla olisivat päässeet, jos olisivat itse photoshopanneet vanhaa logoaan.
Ketju: "Onkos täällä mallareita (pienoismalliharrastajia)?"
Nyt oli lähellä, luin äkkiseltään "onko täällä mälläreitä" ja olin jo pistämässä kovaa masturbointi stooria julkisuuteen mutta viime tingassa älysin.
Kai tästäkin Silja Linen logon uudelleensuunnittelusta on maksettu kymmeniä tuhansia jollekin toimistolle jossa suunnittelija on sitten touhunnut projektin parissa kuukausia ja kuukausia.
Tässä lopputulos Kauppalehden sivuilla.
Olin juuri tätä samaa ryhtymässä kirjoittamaan, mutta scholl oli ehtinyt ensin, jopa lähes ajattelemillani sanavalinnoilla. Persoonallinen logo vaihdettiin paljon tylsempään, ja miksi? Pöljää, pöljää.Parasta on se, että se vanha logo on parempi. Fontti sopii hyvin hylkeen kanssa yhteen, eikä siinä hylkeessäkään ole mitään vikaa. If it ain't broke, don't fix it.
Samaa on tosiaan tapahtunut lukemattomissa yrityksissä jne. Kaikki miellyttävä ja persoonallinen vaihdetaan tylsään ja tavalliseen, koska kuvitellaan nykykuluttajien sitä haluavan. Minä ainakin jätän tuollaiset perinteilleen kuseskelevat lafkat omaan arvoonsa ja boikotoin surutta. Että heippa vaan Silja Line, ensi kesän reissulleen (jos sellainen tulee), valitsee tämä kuusihenkinen perhe jonkun muun matkustustavan.
Tästä tuli mieleen kokiksen ja pepsin evoluution:Coca-Colan tunnus ja Fazerin nimikirjoitus ovat säilyneet vuosista huolimatta melko muuttumattomina. Hyvää ei tosiaan kannata vaihtaa eli ehjää korjata.
Tästä tuli mieleen kokiksen ja pepsin evoluution:
http://cache.gawker.com/assets/images/consumerist/2009/07/pepsivscoke.jpg
Pepsinä olisin jäänyt tuohon vuoden 1962 versioon, joka on yksinkertaisesti hieno.