Mille naurat juuri nyt?

  • 13 205 245
  • 50 364

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen nauranut niille tasan yhtä makeasti kuin vitsiketjun TTA-klassikoille.

Joko olet saatananmoinen tosikko tai vitunmoinen humoristi. Tai perkele Kale tai jumalauta Timo T.A. itse.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Äsken tuli hymähdeltyä vähän nimim. TQoFE:n ja Sampion kaksintaistelulle tuolla Lapsia vai ei -ketjussa :)
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Facebookista bongattu kommentti Jääkiekon MM-kisat 2012 kuvasta:

"mä hoen aina noitamaisesti että meidän maali on täytetty maitopurkeilla, sinne ei mahdu, ei uppoo !! ja vastustajan maaliin hoen imua päälle, imuu !!!! muutenkin noidun ja rumpua paukutan mielessäni ainakin! -sillai niitä maaleja tehdään"

Pitäisi vähän paremmin vielä noitua, kun ei ole niitä maaljea kauheasti tullu. Maitopurkkeja, wtf.

E: Aivan olin unohtaa, eilen naurahdin Hesarin otsikolle Kanada- Ranska- pelistä: "Kanadan Sharp terävänä Kanadan helpossa voitossa"
 
Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Facebookista bongattu kommentti Jääkiekon MM-kisat 2012 kuvasta:

"...muutenkin noidun ja rumpua paukutan mielessäni ainakin! -sillai niitä maaleja tehdään"

Pitäisi vähän paremmin vielä noitua, kun ei ole niitä maaljea kauheasti tullu. Maitopurkkeja, wtf.

Nimimerkki Noitarumpu maitolinjalla?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nauran eräälle yhteistyökumppanille, joka soitti mulle erittäin vihaisena ja ylimielisenä koska en ollut lähettänyt hänelle erästä tärkeää sähköpostia ja nyt hän on joutunut tästä melkoiseen kuseen. Asia olisi pitänyt hoitaa jo kuukausi sitten. Kerroin, että tokihan olen tuon jo silloin lähettänyt koska siitä on myöskin oma liksa kiinni. No, sitten tarkistamaan lähetetyt sähköpostit ja kappas...mitä minä näinkään. Posti liitteineen lähetetty 4.4.

Tosin se syy on vieläkin varmasti meikäläisen kun tämä tuohtunut nainen ei voi tunnustaa mokaneensa. Vaihtoehtoisesti vikaa voi myös olla hänen koneessaan tai "nettilinjoissa".

Kyllä tästäkin pitää pieni ilo puristaa tähän päivään.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuossahan olisi valmis Angry Bird -hahmo Roviolle kaupattavaksi. Mikähän olisi sopiva nimi kansainväliseen levitykseen.
 

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Kyllähän noi Kummola Shop- ketjun jutut on ihan huikeeta tulitusta. Itse ainakaan en muista milloin oon nauranut yhtä makeasti kuin äsken käydessäni uusimmat jutut sieltä lukemassa! Loistavaa!
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Ketju: "Onkos täällä mallareita (pienoismalliharrastajia)?"

Nyt oli lähellä, luin äkkiseltään "onko täällä mälläreitä" ja olin jo pistämässä kovaa masturbointi stooria julkisuuteen mutta viime tingassa älysin.
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
AHahahahaaha

No voi vittu, kyllä tuossa on joku tähti-AD painiskellut vähintään 3 kuukautta ja lasku sen mukaan. Halvemmalla olisivat päässeet, jos olisivat itse photoshopanneet vanhaa logoaan.
 

scholl

Jäsen
No voi vittu, kyllä tuossa on joku tähti-AD painiskellut vähintään 3 kuukautta ja lasku sen mukaan. Halvemmalla olisivat päässeet, jos olisivat itse photoshopanneet vanhaa logoaan.

Parasta on se, että se vanha logo on parempi. Fontti sopii hyvin hylkeen kanssa yhteen, eikä siinä hylkeessäkään ole mitään vikaa. If it ain't broke, don't fix it. Samaa touhua on tehnyt Finnair, yritysilme ja väritys vaihtuu tyyliin parin vuoden välein ilman mitään näkyvää kehitystä. Sen sijaan esim. Lufthansa ei muokkaa logoaan, koska se on hyvä sellaisenaan. Suomeen on pesiytynyt mainostoimistoihin uusi ilmeosastoilmiö ja sieltä sitten rampataan kertomassa, että nyt pitäisi uudistaa ilme, vaikkei entisessä olisi mitään vikaa, mutta ilmehemmon mielestä kiinalaiset eivät ehkä tykkää niin uudistettava on.
 

SKA1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kai tästäkin Silja Linen logon uudelleensuunnittelusta on maksettu kymmeniä tuhansia jollekin toimistolle jossa suunnittelija on sitten touhunnut projektin parissa kuukausia ja kuukausia.

Tässä lopputulos Kauppalehden sivuilla.

Parasta on se, että se vanha logo on parempi. Fontti sopii hyvin hylkeen kanssa yhteen, eikä siinä hylkeessäkään ole mitään vikaa. If it ain't broke, don't fix it.
Olin juuri tätä samaa ryhtymässä kirjoittamaan, mutta scholl oli ehtinyt ensin, jopa lähes ajattelemillani sanavalinnoilla. Persoonallinen logo vaihdettiin paljon tylsempään, ja miksi? Pöljää, pöljää.

Samaa on tosiaan tapahtunut lukemattomissa yrityksissä jne. Kaikki miellyttävä ja persoonallinen vaihdetaan tylsään ja tavalliseen, koska kuvitellaan nykykuluttajien sitä haluavan. Minä ainakin jätän tuollaiset perinteilleen kuseskelevat lafkat omaan arvoonsa ja boikotoin surutta. Että heippa vaan Silja Line, ensi kesän reissulleen (jos sellainen tulee), valitsee tämä kuusihenkinen perhe jonkun muun matkustustavan.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Onhan tuo uusi Siljan logo tätä aikaa realistisesti heijasteleva. Kun Silja lipui Tallinkin haaviin niin asiakaspalveluun absorboitui virolais-venäläinen asiakaspalvelumentaliteetti. Siljan taxfreen kassoilla päivystävien virolaisämmien hymy on sen verran syvällä perseessä, että hymyilevä norppalogo olisi jo rienausta. Parempi vaan että elukkakin ottaa tympeän perusilmeen.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Samaa on tosiaan tapahtunut lukemattomissa yrityksissä jne. Kaikki miellyttävä ja persoonallinen vaihdetaan tylsään ja tavalliseen, koska kuvitellaan nykykuluttajien sitä haluavan. Minä ainakin jätän tuollaiset perinteilleen kuseskelevat lafkat omaan arvoonsa ja boikotoin surutta. Että heippa vaan Silja Line, ensi kesän reissulleen (jos sellainen tulee), valitsee tämä kuusihenkinen perhe jonkun muun matkustustavan.

Virkistäviä poikkeuksiakin on, esimerkiksi Hartwallin Jaffan uusvanha ilme. Samoin oli kymmenisen vuotta sitten Valiolta mainio teko vaihtaa lasten painajaisiin ilmestynyt hirviöpingviini takaisin perinteiseen pingviiniin. Coca-Colan tunnus ja Fazerin nimikirjoitus ovat säilyneet vuosista huolimatta melko muuttumattomina. Hyvää ei tosiaan kannata vaihtaa eli ehjää korjata.
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Näissä logojutuissa pitää kuitenkin muistaa, että toi on vaan pieni osa kokonaisuutta. Sen kuinka hyvin ilme toimii ratkaisee se, miten logo ja muut elementit asemoidaan, millaisia niiden muodot ja sijainti ovat ja niin edelleen.

Kursiivista logoteksti oli kyllä hyvä ottaa pois, mut kirjaimen vaihto oli ehkä turha. Toi nyt oleva (Univers?) ei oo toivoton tossa, mut harmittelen kyllä tota hylkeen hymyä. Ois ehkä voinut jättää sen tuohon.
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Pepsinä olisin jäänyt tuohon vuoden 1962 versioon, joka on yksinkertaisesti hieno.

Mulle tuo 1973-versio on paras...ja ehkäpä se tutuin nuoruudesta. Cocis tullut siinä rinnalla...kuten Jaffakin. Oi niitä aikoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös