Itse asiassa se näyttää sekä Beavisilta että Buttheadilta. Siihen ei moni pysty.
Kummola on ilmetty Boss Nass.
Ei saatana. Wichyt meni näppikselle. Huikeaa.
Itse asiassa se näyttää sekä Beavisilta että Buttheadilta. Siihen ei moni pysty.
Kummola on ilmetty Boss Nass.
Mikä tää pillun yritys oli
Yritti imeä miehen itseensä.
Mistä lähtien valaat ovat päässeet liikenneministereiksi?
Taitaa olla elämänsä viihtynyt julkisissa tai omalla autolla liikkuen.
Hyötyliikunnasta tuskin tietää yhtään mitään. Uskaltaisin jopa lyödä vetoa.
Tuon ylläpitäjän on pakko olla nero.
Niin, joku tuolla otteluseurantasuomimm2012 -ketjussa heitti ilmoille tuon Kullervo Kammolan nimen. Olisiko sama jannu perustanut tuon twitterinkin
No ei ollut siffa, jonka toimesta Meidän Pelin nimissä Filppula on joutumassa roviolle, mutta tuon yhden(!) onnistuneen(!!) keskelle leikkauksen takia otti Filppulan silmätikukseen U-Studiossa Petteri Sihvonen, jolla ei meinannut stigaukot pysyä lapasessa, kun julisti Meidän Pelin ilosanomaa.Ei saatana! Joko on siffa lyömässä Filppulaa roviolle, kun kehtasi hakea syöttöpaikkaa keskeltä, kun avattiin peliä omasta päästä?
Väsymystä vai mitä mahtaa olla, mutta naureskelen Urheilulehden värkkäämälle "syväanalyysille". Itse analyysissä ei ollut mitään vikaa, mutta tuli kirjoitettua pelin aikana otteluseurantaan seuraavasti:
No ei ollut siffa, jonka toimesta Meidän Pelin nimissä Filppula on joutumassa roviolle, mutta tuon yhden(!) onnistuneen(!!) keskelle leikkauksen takia otti Filppulan silmätikukseen U-Studiossa Petteri Sihvonen, jolla ei meinannut stigaukot pysyä lapasessa, kun julisti Meidän Pelin ilosanomaa.
No, onhan näissä erään lehden "ilmoituksissa" jotain hauskaakin. Just tuli vastaan:
- Tilaa Urheilulehti. Tai muuta Kouvolaan!
Kiitos tarjouksesta, mutta en kumpaakaan.
Kieltämättä todella paskoja tarjouksia molemmat. Urheilulehden melkein näistä valitsisin, sillä voi sentään pyyhkiä hanuria vaikka tuskin jälki kummoista olisi.