Kai tästäkin Silja Linen logon uudelleensuunnittelusta on maksettu kymmeniä tuhansia jollekin toimistolle jossa suunnittelija on sitten touhunnut projektin parissa kuukausia ja kuukausia.
Tässä lopputulos Kauppalehden sivuilla.
Olin juuri tätä samaa ryhtymässä kirjoittamaan, mutta scholl oli ehtinyt ensin, jopa lähes ajattelemillani sanavalinnoilla. Persoonallinen logo vaihdettiin paljon tylsempään, ja miksi? Pöljää, pöljää.Parasta on se, että se vanha logo on parempi. Fontti sopii hyvin hylkeen kanssa yhteen, eikä siinä hylkeessäkään ole mitään vikaa. If it ain't broke, don't fix it.
Samaa on tosiaan tapahtunut lukemattomissa yrityksissä jne. Kaikki miellyttävä ja persoonallinen vaihdetaan tylsään ja tavalliseen, koska kuvitellaan nykykuluttajien sitä haluavan. Minä ainakin jätän tuollaiset perinteilleen kuseskelevat lafkat omaan arvoonsa ja boikotoin surutta. Että heippa vaan Silja Line, ensi kesän reissulleen (jos sellainen tulee), valitsee tämä kuusihenkinen perhe jonkun muun matkustustavan.