Voi tosin olla, että poistavat sinut baarista:).
Saattaa tosin olla, jos pohjille kiskoo muutama kappale kyseisiä hirvityksiä, etten sinä iltana baaritiskiä näe.
Voi tosin olla, että poistavat sinut baarista:).
Käsiini ajautui muutama pullo jumalten juomaa eli Absinttia ja tästä syystä lähdin metsästämään josko tuolle myrkylle löytyisi muitakin tapoja kaataa kurkusta alas kuin vanha kunnon pystykierre. Seuraavat drinkit/shotit tulivat vastaan:
Aivonyrjähdys
Bin Laden
Knock-out cocktail
Ladylasol
Lasol
Lucifer
Musta surma
Niskalaukaus
Paskahalvaus
Nyt vielä naurattaa...
Ja ei kun tiskille tilaamaan aivonyrjähdystä, lasolia, niskalaukausta ja paskahalvausta. Voi tosin olla, että poistavat sinut baarista:).
Tiki IL:n MM-studiossa kertoi, että meni aikanaan vuodeksi Jokereihin, koska IFK:sta ei oltu edes yhteydessä mieheen. Haastattelija vielä jatkoi, että "olisit mennyt IFK:hon, jos olisi pyydetty", johon Tiki vastasi "no varmasti".
Ja tällaisen kaverin pelipaidan Jokerit nosti hallinsa kattoon. :D
Olen nauranut niille tasan yhtä makeasti kuin vitsiketjun TTA-klassikoille.Noilla Kummola Shopin jutuille. Siellä on aika montakin helmeä jotka sopisivat Jatkoajan parhaat letkautukset -ketjuun.
Olen nauranut niille tasan yhtä makeasti kuin vitsiketjun TTA-klassikoille.
Facebookista bongattu kommentti Jääkiekon MM-kisat 2012 kuvasta:
"...muutenkin noidun ja rumpua paukutan mielessäni ainakin! -sillai niitä maaleja tehdään"
Pitäisi vähän paremmin vielä noitua, kun ei ole niitä maaljea kauheasti tullu. Maitopurkkeja, wtf.
Siinä rullataan, ei rillata. They see me rollin, they hatin...En tiedä kuinka monessa ketjussa tämä jo on, mutta laitetaan nyt tännekin:
http://file.jaatiedostosi.com/tWUFOB/kummola2.jpg
Ne näkee ku mä rillaan, ne vihaa
... Putin pelaamassa vanhojen legendojen kanssa ja aitiosta "kuninkaalliset" tervehdykset Berlusconilta. ...
AHahahahaaha
No voi vittu, kyllä tuossa on joku tähti-AD painiskellut vähintään 3 kuukautta ja lasku sen mukaan. Halvemmalla olisivat päässeet, jos olisivat itse photoshopanneet vanhaa logoaan.
Ketju: "Onkos täällä mallareita (pienoismalliharrastajia)?"
Nyt oli lähellä, luin äkkiseltään "onko täällä mälläreitä" ja olin jo pistämässä kovaa masturbointi stooria julkisuuteen mutta viime tingassa älysin.
Kai tästäkin Silja Linen logon uudelleensuunnittelusta on maksettu kymmeniä tuhansia jollekin toimistolle jossa suunnittelija on sitten touhunnut projektin parissa kuukausia ja kuukausia.
Tässä lopputulos Kauppalehden sivuilla.
Olin juuri tätä samaa ryhtymässä kirjoittamaan, mutta scholl oli ehtinyt ensin, jopa lähes ajattelemillani sanavalinnoilla. Persoonallinen logo vaihdettiin paljon tylsempään, ja miksi? Pöljää, pöljää.Parasta on se, että se vanha logo on parempi. Fontti sopii hyvin hylkeen kanssa yhteen, eikä siinä hylkeessäkään ole mitään vikaa. If it ain't broke, don't fix it.