Mille naurat juuri nyt?

  • 13 378 161
  • 50 761

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Lihavat ihmiset lisäävät naamakirjassa kaveriksi ketä sattuu, samalla salilla käy eräs muija ja lisäilee sieltäkin porukkaa ihan saakelin paljon. Mistä lie repii nimet, ehkä yhdistelee ihmisiä keskenään ja joillakin porukoillahan näkyy kaveritkin kaikille vaikka ei olisi hänen kaverinaan.

Nauran vain siksi kun nyt minä olin kohteena.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Miten se sitten Jarin kirjassa oli mennyt?

Noh Koljatillahan oli kanssa tuollainen samanlainen tytteli (ei tosin marjanpoimija) kolkattuna kellariin. Tyttö oli eksynyt Koljatin maille ja samanlaisena "peikkona" kai sitäkin pidettiin. Ja Koljatillahan tässä tarkoitetaan Suomen pääministeriä, joka oli kovasti tuon Vanhasen oloinen tapaus.
 

Baldrick

Jäsen
Joo, eli tarinan alkuperää täytyy siis vissiin kysellä viel tarkemmin.. Ja todennäkoisesti siis kaverini saa kysellä..
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Joo, eli tarinan alkuperää täytyy siis vissiin kysellä viel tarkemmin.. Ja todennäkoisesti siis kaverini saa kysellä..

Tiedä sitten hetkauttaako se ketään oliko tuo tapahtunut vai ei. Hauska juttu joka tapauksessa. Varmuuden vuoksi sorit marjanpoimijalle...
 

Baldrick

Jäsen
Tiedä sitten hetkauttaako se ketään oliko tuo tapahtunut vai ei. Hauska juttu joka tapauksessa. Varmuuden vuoksi sorit marjanpoimijalle...

Jos oli, niin en ainakaan haluaisi olla sen marjanpoimijan kengissä sillä hetkellä. Kyllä siinä voi tovin miettiä, että mitähän tuo ukko mulle oikein aikoo tehdä. Varmasti vain nopea ja suht kivuton kuolema mielessä.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Ja Koljatillahan tässä tarkoitetaan Suomen pääministeriä, joka oli kovasti tuon Vanhasen oloinen tapaus.

Koljatti oli kyllä hieno mies. Sillähän oli muistaakseni tapana käydä ostamassa naisten hygieniatuotteita naamioituneena, paitsi ainakin kerran naamiointi unohtui. Se myös nussi lähikaupan kassatyttöä siinä kassalinjalla, jolloin muiden asiakkaiden ei auttanut kuin odottaa, että herra pääministeri saisi nussimisensa nussittua jotta muut pääsisivät maksamaan ostoksensa.
 

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Lihavat ihmiset lisäävät naamakirjassa kaveriksi ketä sattuu, samalla salilla käy eräs muija ja lisäilee sieltäkin porukkaa ihan saakelin paljon.
Ihan hauskaa, että yhden tapauksen perusteella voi nauraa kaikille lihaville. Lihavuus on myös luultavasti ollut tässä tapauksessa syy, joka aiheuttaa tuon holtittoman kaveriksi lisäilyn. Toi oli oikeesti ihan hauska viesti.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Ihan hauskaa, että yhden tapauksen perusteella voi nauraa kaikille lihaville. Lihavuus on myös luultavasti ollut tässä tapauksessa syy, joka aiheuttaa tuon holtittoman kaveriksi lisäilyn. Toi oli oikeesti ihan hauska viesti.

Oli oli. Jäi vain hieman keskeneräiseksi. Aloin siis miettimään esim omaa kaverilistaani facebookissa ja seurailin henkilöitä jotka ovat lihavempia ja ehkä hieman ei niin suosittuja. Monella oli samanlaista seuranhaku prosessia käynnissä, ihmisiä joita ei varmasti tunne. Kokoajan uusia kavereita lisäilee yms. Ei tämä ilmene pelkästään lihavissa tietenkään mutta nyt vain osui silmiin, monesti vain jos olet todella ylipainoinen ja nuorikin ihminen niin ei välttämättä ihan hirveän "suosittu" ole ja se ehkä ajaa epätoivoisiin tekoihin.

No joo ehkä hieman överiksi meni juttu mutta joo antaa olla.
 

Kece

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa
Tänään olin pyöräilemässä kohti kuntosalia, niin lähikaupan pihasta lähti 2 about 16v jannua mopoautolla liikkeelle. Ei siinä vielä mitään, että sen lehtipuhaltimen käyntiääni kuului tosi kauas, mutta kun kyseiset jampat iskivät popit soimaan! Ei saatana se kuului varmaan sadan metrin päähän vielä se jumputus. Haha, hieman hymyilytti.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No joo ehkä hieman överiksi meni juttu mutta joo antaa olla.

Nauran sellaiselle kaveripiirille, jossa laihat ovat lihavampia suositumpia.
Kuten vaimon mummo sanoi minulle ensi kerran tavatessamme, "ai sinäkin olet lihava, me lihavat ollaan usein iloisia".
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tänään olin pyöräilemässä kohti kuntosalia, niin lähikaupan pihasta lähti 2 about 16v jannua mopoautolla liikkeelle. Ei siinä vielä mitään, että sen lehtipuhaltimen käyntiääni kuului tosi kauas, mutta kun kyseiset jampat iskivät popit soimaan! Ei saatana se kuului varmaan sadan metrin päähän vielä se jumputus. Haha, hieman hymyilytti.

Tuota minä olen muuten joskus ihmetellyt että miksi juuri ne kenellä on tuollaiset monsteristereot autoissaan/mopoautoissaan kuuntelevat kaikista paskinta musiikkia? Nimittäin koskaan et kuule näiden soittavan mitään hyvää musiikkia.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Tuota minä olen muuten joskus ihmetellyt että miksi juuri ne kenellä on tuollaiset monsteristereot autoissaan/mopoautoissaan kuuntelevat kaikista paskinta musiikkia? Nimittäin koskaan et kuule näiden soittavan mitään hyvää musiikkia.

Mennään toki makukysymysten ihmeellisessä, mutta arvaamattomassa seikkailussa, kiistely on hankalaa. Silti silloin tällöin hymyilen minäkin mopoautolle, joka pompii aika todella huonon musiikin tahtiin. Useimmiten minun maailmassani se on rap-musiikkia.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Mopoauto itsessään on jo niin koominen ilmestys että niille tulee spontaanisti hihiteltyä. Sitten kun ne vielä ajavat kuin maanteiden valtiaat, esimerkiksi lähtevät rohkeasti ohituskaistalle kiihdyttelemään letkan ohi. Siinä vaiheessa kun ne tajuavat että oikean kaistan jonohan painaa ohi niin sieltä tehdään kamikaze-siirtymä takaisin ilman sen kummempia peiliin katsomisia. Hauskaa sivusta seurattuna, mutta ei niinkään kun joutuu itse tekemisiin näiden kanssa.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Nimittäin koskaan et kuule näiden soittavan mitään hyvää musiikkia.

Voidaankin kysyä, että onko tuo ylipäänsä musiikkia? Tuntuu olevan ainoa tarkoitus, että basso saa jytkyttää, ei siinä mitään soundia ole. Ei sillä, että minä mitään musiikista ymmärtäisin, mutta ei siellä voi olla mukava istua, kun "musiikki" tumtumtumtumputtaa jumalattoman kovalla pienessä kopissa.

Mutta mikäpä minä olen toisten mielihaluja arvostelemaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Veikkaajan NHL-liitteelle jossa joku sanaleikkimestari on päässyt toteuttamaan itseään oikein kunnolla ja sykähdellyt koko lehden joukkueanalyysiosion täyteen ihan käsittämättömän kömpelöitä otsikoita. Nuo on niin huonoja että muuttuvat jo tavallaan hyviksi.

"Canadi... ens vuonna sitten" (Montreal)
"Iljaa virtaa Hudson" (New Jersey)
"Capuaako koskaan ylös?" (NY Islanders)
"Iso Bryzgalovi budjettiin" (Philadelphia)
"Bouchertaa yhä eteenpäin" (Tampa Bay)
"Ei vielä Jetsetiä" (Winnipeg)
"Loppui kuin Kanen lento" (Chicago)
"Iso kolo raadossa" (Colorado)
"Yhä tylsin Carterin" (Columbus)
"Guluitzaan Stars tunnetaan" (Dallas)
"Jos Angelesin nousu alkaa" (Los Angeles)
"Hyökkäys Poilee paikallaan" (Nashville)
"Kelju kojootti kuriin" (Phoenix)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Josko tuo olisi lukenut jatkiksen NHL-osioita, kun siellä oli näitä hauskoja kausiketjuja. Hymyilevä Hannes taisi homman aloittaa TML:n kausiketjun lisäkkeellä "Tank for the right reason, it's John Tavares season".
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
--ihan käsittämättömän kömpelöitä otsikoita. Nuo on niin huonoja että muuttuvat jo tavallaan hyviksi.

Muutama vuosi sitten jo oli tämä hakamussuttelu käynnissä. Muistin perukoille on jäänyt paremmin kuin hyvin eräs oikein, oikein, OIKEIN "hauska" otsikko Atlantan kausiennakosta: "Ilya jäi nyt Kovyn yksin", kun Thrashersissa ei ollut oikein muita tähtiä kuin Kovy. Saattaa olla, että ensi kaudella kyseinen otsikko koristaa Devilsin kausiennakkoa...
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
JYP-Jokerit -pelin koostevideon kohdalle 1:47-2:07. Mitä helvettiä? Ruutu on kahteen otteeseen todella dramaattisesti jäässä, vaikka mitään ei näytä tapahtuvan, varsinkaan jälkimmäisessä tilanteessa. Joku paikalla olleista voinee valottaa asiaa. (Linkki ohjaa JYP-Jokerit -ottelun koostevideoon Iltalehden sivuilla.)
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
(Linkki ohjaa JYP-Jokerit -ottelun koostevideoon Iltalehden sivuilla.)

Eipäs ohjaa kun Kärpät-HIFK -ottelun videokoosteeseen, sekös minua naurattaa. Oli pakko kyllä vilkaista myös Ruudun temput. Ensimmäisessä ajettiin puhtaasti pystyyn, mutta haki filmiä ja toisessa tuskin tietää jannu itsekään, mitä yritti.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Oli pakko kyllä vilkaista myös Ruudun temput. Ensimmäisessä ajettiin puhtaasti pystyyn, mutta haki filmiä ja toisessa tuskin tietää jannu itsekään, mitä yritti.

Tämän myönsi kyllä Erkkakin miehekkäästi. Yli meni.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ekassa niitissä Näkyvä veti melko hyvän keskialueen pommin, Koskisen tuuppasu oli täysi mysteeri. Tuli mieleen työsulkukausi, jollon HC Toivonen nakkeli selkärangattomaksi yllättäen muuttunutta Ruutua kuin märkää rättiä. Nuohan on ihan kivoja mikäli on aihetta ja tuomari viheltää, mutta muuten melko noloa.

Sehän on Ruutu lauantaina Porissa, jollei hölmöile torstaina paikallismatsissa. Tiukka viikko Jokereilla.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Ensimmäisessä ajettiin puhtaasti pystyyn, mutta haki filmiä.

Ruutu oikeasti näytti sille, niinkuin olisi kuollut siihen paikkaan, kädet traagisesti ja jätkä ihan liikkumattomana jäässä. Luulisi, että tuota jätkää saa taklata, kun sitä se kerjää ja ottaisi taklaukset miehekkäästi vastaan, mutta ei vissiin pidäkään paikkaansa.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Veikkaajan NHL-liitteelle jossa joku sanaleikkimestari on päässyt toteuttamaan itseään oikein kunnolla ja sykähdellyt koko lehden joukkueanalyysiosion täyteen ihan käsittämättömän kömpelöitä otsikoita. Nuo on niin huonoja että muuttuvat jo tavallaan hyviksi.

"Canadi... ens vuonna sitten" (Montreal)
"Iljaa virtaa Hudson" (New Jersey)
"Capuaako koskaan ylös?" (NY Islanders)
"Iso Bryzgalovi budjettiin" (Philadelphia)
"Bouchertaa yhä eteenpäin" (Tampa Bay)
"Ei vielä Jetsetiä" (Winnipeg)
"Loppui kuin Kanen lento" (Chicago)
"Iso kolo raadossa" (Colorado)
"Yhä tylsin Carterin" (Columbus)
"Guluitzaan Stars tunnetaan" (Dallas)
"Jos Angelesin nousu alkaa" (Los Angeles)
"Hyökkäys Poilee paikallaan" (Nashville)
"Kelju kojootti kuriin" (Phoenix)

Uusimman veikkaajan hassuttelupalstalla nauratti eilettäin väsyneenä yksi juttu. Se meni suunnilleen niin että nyt on löytynyt liiga, jossa Tamikin veisi joukkueensa pudotuspeleihin. Tais olla kaukalopalloliigassa, jossa 4 viidestä pääsee sinne. Tuli samalla mieleen myös parin vuoden takainen Tapsan kysymys mm-kisoissa Tamille aurinkokuninkaan joukkueiden menestyksessä pleijareissa :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös