Mille naurat juuri nyt?

  • 13 229 337
  • 50 396

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ja enpä usko tuon modejen radiohiljaisuuden johtuvan siitä, että sen kysymyksen on esittänyt näsäviisasteleva kirjoittaja. Kysymys vaan on liian hankala vastattavaksi.
Voipi olla ihan oikeusmurha, en sitä kiistä. Kävin katsastamassa tekstit, ja olihan tuo reaktio vähän raju, kun nimetön ei kuitenkaan keneenkään henkilöön kohdistanut vertauskuviaan. Toisaalta olen minäkin raportoinut joskus viestistä, jossa pelaajan perheelle toivotettiin väkivaltaa, eikä tuosta mitään napsahtanut.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Hirveää itkupotkua tuo banniketju. Mitä läksivät, ei kai se enää vikisemällä parane.
Olin päättänyt etten avaudu tästä asiasta, mutta kun esimerkiksi sinä, sampio, laitat kaikki bannit samaan kategoriaan ja naureskelet, niin huomaan että et ole käynyt läpi jokaista bannia saaneen viestejä kyseisenä päivänä. Kannattaisi perehtyä ennenkuin sanoo "mitä läksivät".

Itse kirjoitin kaksi viestiä tähän ketjuun sunnuntaiaamuna, ennenkuin modet kertoi että "leikki saa loppua":
Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - Mille naurat juuri nyt?
Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - Mille naurat juuri nyt?

Sattumalta olin hereillä aikaisin sunnuntaiaamuna ja luin modeketjusta mistä on kyse. Tottakai naurahdin "mokalle", niinkuin kaikki muutkin. Jopa modet myönsivät että nauroivat kyseiselle modelle ja antaneet kuittia hänelle. No, me tavalliset kuolevaiset saatin kuukauden bannin siitä syystä että me naurettiin. Muut ei.

Asia erikseen ne jotka jakoivat (ja kyselivät) screenshottia modesetien varoituksen jälkeen, sen laitan jo tyhmyyden piikkiin.

Kysyn sinulta sampio:
Onko nuo minun kaksi viestiä millään tavalla paljastavia, tai edes vihjailevia? Onko ne kuukauden mittaisen pannan arvoisia sinun mielestä? Minun mielestä ei.

Minä arvostan tämän palstan moderointia noin yleensä, mutta tuossa episodissa ei käyty läpi mitä kuka teki, vaan moukaroitiin lapiolla kaikki nimimerkit määrätystä kellonajasta eteenpäin koirankoppiin kirjoituksesta riippumatta.

No, minun elämä ei kaadu tähän, en ole koko keväänä/kesänä/syksynä kirjoittanut montaakaan viestiä.

No hard feelings, minun puolestani, mutta olen edelleen sitä mieltä että itkupotkuraivarit tuli modeilta, kun bannasivat määrättyjä palstalaisia "ilman oikeudenkäyntiä".
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Huonot toimittajat vauhdissa -ketjun satoa

Ton on varmaan kirjottanut joku ääliö, joka ei oo eläissään matkustanut minnekään eikä lukenut koskaan mitään muuta ku Niksi-Pirkkaa. Matkalaukku pitäis tunkea täyteen jotain vitun munakennoja ja jugurttipurkkeja ja vanhoja pyyhkeitä ja tyynyliinoja.. Hahhah!
Ja mun pokka ei riittäisi noukkia matkatavarahihnalta laukkua jonka ympäri on solmittu jotain vitun sukkahousuja. Sinne jäis.

Mukavalta lomareissulta palanneena ja väsyneenä tämä pudotti tehokkaasti, etenkin yhdistettynä alkuperäisjutun "nikseihin" siitä mihin ao. kamoja pitäisi käyttää. Ei helvetti:).
P.S. Ketään tuskin yllättää, että alkuperäisestä vastaa MTV3.fi (kuulemma, sivut ovat olleet vuosia kestoboikotissa, kuten koko kanava).
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Älä?
Sinäkö määrittelet sen, mistä minä saan huvittua? Jos taas vihjailit mode-statuksella, niin lepikko pölisee.

Näinkö kirjoitin edellisessä viestissäni? En määrittele -en. Sillä minä en ole delmontemies. Huvitti vain heittosi. Olettaisin, että et tiedä lähellekään kaikkea tuosta modegatesta. Modeketjusta voit käydä vaikka tarkistamassa ne viestit mistä minulle tuli penalttia. Elämä jatkuu - tuli penatlltia tai sitten ei. Stairoxin viestistä löytyy myös hyviä pointteja ko. asiaan. Nykyisin minä en muuten vihjaa enää mitää. Minun puolestani lepikko saa pölistä tai sitten ei.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Olin päättänyt etten avaudu tästä asiasta, mutta kun esimerkiksi sinä, sampio, laitat kaikki bannit samaan kategoriaan ja naureskelet, niin huomaan että et ole käynyt läpi jokaista bannia saaneen viestejä kyseisenä päivänä. Kannattaisi perehtyä ennenkuin sanoo "mitä läksivät".
Enpä koe erityisen tarpeelliseksi lähteä selvittelemään jokaista viestiä erikseen, mutta kun tuossa asiallisesti väänsit oman kohtalosi rautalangasta, niin juu, kyllähän tuo vähän kohtuuttomalta vaikuttaa. En jaksa tästä alkaa jankata tämän enempää, joten myönnän huvitukseltani yleistäneeni vallan kohtuuttomasti. Huvitukseni kumpusi lähinnä muutamasta viestistä sekä asenteesta, johon törmää niin tällä palstalla kuin arjessa muutenkin aina tasaisin väliajoin tietyntyyppisillä persoonilla. Se vain huvittaa. Ei voi mitään.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Huvitti vain heittosi.
Niin, mua huvitti myös alunperin ja sellaisista lienee sallittua kirjoittaa tähän ketjuun. Oliko sulla jotain sitä vastaan?

Juu, ja en ole juurikaan perehtynyt tapahtumiin reilu kuukausi sitten. Ei jaksa hirveästi kiinnostaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vaikka tuo jankkaaminen onkin ihan hauskaa niin lopettakaa jo. Isot ihmiset, kaiketi. Kohta jo säälittää tuo juupas-eipäs-jankutus. Ekaluokkalaiset on tuollaisia.
- Sie sanoit tuolla lailla.
- Enpäs sanonu.
- Sanoitpas. Ainakin tarkoitit.
- Enpäs.
- Ajattelit ainakin.
- Ite ajattelit ihan väärin.
- Poooo-jaaaaat! Pullasutulleeeeee!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ei, vaan oletin että isompi kuin ekaluokkalainen.
No olen kyllä, tosin amerikkalaisista en tiedä. Kaiketi pidempi kuitenkin. 187 cm, tai oikeastaa 186,5 cm, mutta pyöristän ylöspäin. Ja kiloja on 96. Eli kai minä isompi olen kuin keskiverto ekaluokkalainen. Lihava en kuitenkaan varsinkaan nyt, kun punttikuurilla olen ja juoksenkin hiukan. Kesällä oli pahimmillaan 108, silloin olin plösö. En kuitenkaan lihava. Enhän?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
On se hyvä, että tuon iloa ja lohtua hyvin monen ihmisen elämään. Jopa sinun. Pitkästä iästä puhumattakaan...
Tarkoitin että muutkin nauravat itselleen. Miksi tämä aina ymmärretään väärin?
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Ja enpä usko tuon modejen radiohiljaisuuden johtuvan siitä, että sen kysymyksen on esittänyt näsäviisasteleva kirjoittaja. Kysymys vaan on liian hankala vastattavaksi.

Mikä mikä, kertokaa mullekkin! Missä on tämä kysymys, laittakaa privalla jos pelkäätte sen rikkovan sääntöjä.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mikä mikä, kertokaa mullekkin! Missä on tämä kysymys, laittakaa privalla jos pelkäätte sen rikkovan sääntöjä.

Pelkäämättä rikkovani sääntöjä paljastan näin julkisesti, että käsittääkseni tämä puheena oleva kysymys moderaattoreille on ketjussa Kysymyksiä keskustelupalstan moderaattoreille ja ylläpidolle II.

Itse aiheesta sen verran, että en varsinaisesti naura, mutta jotenkin hymyilyttää, että ainakin toinen, HPK tai Ilves, saa huomenna sarjapisteitä.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pakko todeta ettei ole huumorintaju samalla asteella monen palstalaisen kanssa, kun ei noista viimeisimmistä 20 viestistä kovin moni itseä naurattanut.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Pakko todeta ettei ole huumorintaju samalla asteella monen palstalaisen kanssa, kun ei noista viimeisimmistä 20 viestistä kovin moni itseä naurattanut.

Sämpylöiden jakaminen tuo sinulle suurta nautintoa? Sehän on tosi kiva, olemmekin keskustelleet Jeesuksesta viime päivinä enemmänkin.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pakko todeta ettei ole huumorintaju samalla asteella monen palstalaisen kanssa, kun ei noista viimeisimmistä 20 viestistä kovin moni itseä naurattanut.

Täällähän on kai tarkoitus kertoa, mikä on naurattanut, ei lähettää viestejä, jotka naurattavat sinänsä. Sellaisia on vaikkapa tässä ketjussa (linkki Jatkoajan keskustelupalstalle).
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Pelkäämättä rikkovani sääntöjä paljastan näin julkisesti, että käsittääkseni tämä puheena oleva kysymys moderaattoreille on ketjussa Kysymyksiä keskustelupalstan moderaattoreille ja ylläpidolle II.

Oliko siis kyseessä viesti #142? Siinähän ei nähdäkseni ollut mitään rikettä. Mistä tämä hirveä poru?
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Oliko siis kyseessä viesti #142? Siinähän ei nähdäkseni ollut mitään rikettä. Mistä tämä hirveä poru?

Siinähän on suora kysymys moderaattoreille, ja ainakaan vielä siihen ei ole vastattu mitään moderaattorien toimesta, vaikka aikaa on kulunut yli 12 tuntia. Jotkut kai kokevat, että moderaattorit ovat nyt ns. tiukassa paikassa, eivätkä kykene fiksuun vastaukseen tuohon kysymykseen. Jos totta puhutaan, niin eipä tuo minuakaan juuri naurata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös