Mille naurat juuri nyt?

  • 13 239 715
  • 50 415

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No joo ehkä hieman överiksi meni juttu mutta joo antaa olla.

Nauran sellaiselle kaveripiirille, jossa laihat ovat lihavampia suositumpia.
Kuten vaimon mummo sanoi minulle ensi kerran tavatessamme, "ai sinäkin olet lihava, me lihavat ollaan usein iloisia".
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tänään olin pyöräilemässä kohti kuntosalia, niin lähikaupan pihasta lähti 2 about 16v jannua mopoautolla liikkeelle. Ei siinä vielä mitään, että sen lehtipuhaltimen käyntiääni kuului tosi kauas, mutta kun kyseiset jampat iskivät popit soimaan! Ei saatana se kuului varmaan sadan metrin päähän vielä se jumputus. Haha, hieman hymyilytti.

Tuota minä olen muuten joskus ihmetellyt että miksi juuri ne kenellä on tuollaiset monsteristereot autoissaan/mopoautoissaan kuuntelevat kaikista paskinta musiikkia? Nimittäin koskaan et kuule näiden soittavan mitään hyvää musiikkia.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Tuota minä olen muuten joskus ihmetellyt että miksi juuri ne kenellä on tuollaiset monsteristereot autoissaan/mopoautoissaan kuuntelevat kaikista paskinta musiikkia? Nimittäin koskaan et kuule näiden soittavan mitään hyvää musiikkia.

Mennään toki makukysymysten ihmeellisessä, mutta arvaamattomassa seikkailussa, kiistely on hankalaa. Silti silloin tällöin hymyilen minäkin mopoautolle, joka pompii aika todella huonon musiikin tahtiin. Useimmiten minun maailmassani se on rap-musiikkia.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Mopoauto itsessään on jo niin koominen ilmestys että niille tulee spontaanisti hihiteltyä. Sitten kun ne vielä ajavat kuin maanteiden valtiaat, esimerkiksi lähtevät rohkeasti ohituskaistalle kiihdyttelemään letkan ohi. Siinä vaiheessa kun ne tajuavat että oikean kaistan jonohan painaa ohi niin sieltä tehdään kamikaze-siirtymä takaisin ilman sen kummempia peiliin katsomisia. Hauskaa sivusta seurattuna, mutta ei niinkään kun joutuu itse tekemisiin näiden kanssa.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Nimittäin koskaan et kuule näiden soittavan mitään hyvää musiikkia.

Voidaankin kysyä, että onko tuo ylipäänsä musiikkia? Tuntuu olevan ainoa tarkoitus, että basso saa jytkyttää, ei siinä mitään soundia ole. Ei sillä, että minä mitään musiikista ymmärtäisin, mutta ei siellä voi olla mukava istua, kun "musiikki" tumtumtumtumputtaa jumalattoman kovalla pienessä kopissa.

Mutta mikäpä minä olen toisten mielihaluja arvostelemaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Veikkaajan NHL-liitteelle jossa joku sanaleikkimestari on päässyt toteuttamaan itseään oikein kunnolla ja sykähdellyt koko lehden joukkueanalyysiosion täyteen ihan käsittämättömän kömpelöitä otsikoita. Nuo on niin huonoja että muuttuvat jo tavallaan hyviksi.

"Canadi... ens vuonna sitten" (Montreal)
"Iljaa virtaa Hudson" (New Jersey)
"Capuaako koskaan ylös?" (NY Islanders)
"Iso Bryzgalovi budjettiin" (Philadelphia)
"Bouchertaa yhä eteenpäin" (Tampa Bay)
"Ei vielä Jetsetiä" (Winnipeg)
"Loppui kuin Kanen lento" (Chicago)
"Iso kolo raadossa" (Colorado)
"Yhä tylsin Carterin" (Columbus)
"Guluitzaan Stars tunnetaan" (Dallas)
"Jos Angelesin nousu alkaa" (Los Angeles)
"Hyökkäys Poilee paikallaan" (Nashville)
"Kelju kojootti kuriin" (Phoenix)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Josko tuo olisi lukenut jatkiksen NHL-osioita, kun siellä oli näitä hauskoja kausiketjuja. Hymyilevä Hannes taisi homman aloittaa TML:n kausiketjun lisäkkeellä "Tank for the right reason, it's John Tavares season".
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
--ihan käsittämättömän kömpelöitä otsikoita. Nuo on niin huonoja että muuttuvat jo tavallaan hyviksi.

Muutama vuosi sitten jo oli tämä hakamussuttelu käynnissä. Muistin perukoille on jäänyt paremmin kuin hyvin eräs oikein, oikein, OIKEIN "hauska" otsikko Atlantan kausiennakosta: "Ilya jäi nyt Kovyn yksin", kun Thrashersissa ei ollut oikein muita tähtiä kuin Kovy. Saattaa olla, että ensi kaudella kyseinen otsikko koristaa Devilsin kausiennakkoa...
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
JYP-Jokerit -pelin koostevideon kohdalle 1:47-2:07. Mitä helvettiä? Ruutu on kahteen otteeseen todella dramaattisesti jäässä, vaikka mitään ei näytä tapahtuvan, varsinkaan jälkimmäisessä tilanteessa. Joku paikalla olleista voinee valottaa asiaa. (Linkki ohjaa JYP-Jokerit -ottelun koostevideoon Iltalehden sivuilla.)
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
(Linkki ohjaa JYP-Jokerit -ottelun koostevideoon Iltalehden sivuilla.)

Eipäs ohjaa kun Kärpät-HIFK -ottelun videokoosteeseen, sekös minua naurattaa. Oli pakko kyllä vilkaista myös Ruudun temput. Ensimmäisessä ajettiin puhtaasti pystyyn, mutta haki filmiä ja toisessa tuskin tietää jannu itsekään, mitä yritti.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Oli pakko kyllä vilkaista myös Ruudun temput. Ensimmäisessä ajettiin puhtaasti pystyyn, mutta haki filmiä ja toisessa tuskin tietää jannu itsekään, mitä yritti.

Tämän myönsi kyllä Erkkakin miehekkäästi. Yli meni.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ekassa niitissä Näkyvä veti melko hyvän keskialueen pommin, Koskisen tuuppasu oli täysi mysteeri. Tuli mieleen työsulkukausi, jollon HC Toivonen nakkeli selkärangattomaksi yllättäen muuttunutta Ruutua kuin märkää rättiä. Nuohan on ihan kivoja mikäli on aihetta ja tuomari viheltää, mutta muuten melko noloa.

Sehän on Ruutu lauantaina Porissa, jollei hölmöile torstaina paikallismatsissa. Tiukka viikko Jokereilla.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Ensimmäisessä ajettiin puhtaasti pystyyn, mutta haki filmiä.

Ruutu oikeasti näytti sille, niinkuin olisi kuollut siihen paikkaan, kädet traagisesti ja jätkä ihan liikkumattomana jäässä. Luulisi, että tuota jätkää saa taklata, kun sitä se kerjää ja ottaisi taklaukset miehekkäästi vastaan, mutta ei vissiin pidäkään paikkaansa.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Veikkaajan NHL-liitteelle jossa joku sanaleikkimestari on päässyt toteuttamaan itseään oikein kunnolla ja sykähdellyt koko lehden joukkueanalyysiosion täyteen ihan käsittämättömän kömpelöitä otsikoita. Nuo on niin huonoja että muuttuvat jo tavallaan hyviksi.

"Canadi... ens vuonna sitten" (Montreal)
"Iljaa virtaa Hudson" (New Jersey)
"Capuaako koskaan ylös?" (NY Islanders)
"Iso Bryzgalovi budjettiin" (Philadelphia)
"Bouchertaa yhä eteenpäin" (Tampa Bay)
"Ei vielä Jetsetiä" (Winnipeg)
"Loppui kuin Kanen lento" (Chicago)
"Iso kolo raadossa" (Colorado)
"Yhä tylsin Carterin" (Columbus)
"Guluitzaan Stars tunnetaan" (Dallas)
"Jos Angelesin nousu alkaa" (Los Angeles)
"Hyökkäys Poilee paikallaan" (Nashville)
"Kelju kojootti kuriin" (Phoenix)

Uusimman veikkaajan hassuttelupalstalla nauratti eilettäin väsyneenä yksi juttu. Se meni suunnilleen niin että nyt on löytynyt liiga, jossa Tamikin veisi joukkueensa pudotuspeleihin. Tais olla kaukalopalloliigassa, jossa 4 viidestä pääsee sinne. Tuli samalla mieleen myös parin vuoden takainen Tapsan kysymys mm-kisoissa Tamille aurinkokuninkaan joukkueiden menestyksessä pleijareissa :)
 

Pörö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
...Sehän on Ruutu lauantaina Porissa, jollei hölmöile torstaina paikallismatsissa...
Nyt pisti naurattamaan, kun kaksi tämän kauden kaatumatautista (Ruutu ja Armia) kilpaa hyppelee pitkin kenttää. Aijai, sehän on UrpoTV:n peli, pitäisiköhän nauhottaa ja nauraa vielä enemmän.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Josko tuo olisi lukenut jatkiksen NHL-osioita, kun siellä oli näitä hauskoja kausiketjuja. Hymyilevä Hannes taisi homman aloittaa TML:n kausiketjun lisäkkeellä "Tank for the right reason, it's John Tavares season".

Kyllä nämä Veikkaajan otsikoinnit tulevat suoraan tuolta pohjoisamerikkalaisesta pressistä. NHL.comia kun katsoo, niin vastaavia on joka päivä. Tämän päivän antia:

"HANK YOU VERY MUCH" Ja kuvassa Rangersin pelaaja onnittelee maalivahti Henrik "Hank" Lundqvistia nollapelistä.

"THIS MEANS WARD" otsikko ryydittää Canesin Bostonin kaatoa, kun Cam Ward oli liekeissä.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kyllä nämä Veikkaajan otsikoinnit tulevat suoraan tuolta pohjoisamerikkalaisesta pressistä. NHL.comia kun katsoo, niin vastaavia on joka päivä.

Alluusiot ja sanaleikit otsikoissa ovat tietyissä rajoissa kivoja, mutta mikään ei ole nolompaa kuin niiden väkisin vääntäminen. Osin makuasioita toki, mutta pätee sama kuin muuhunkin kirjalliseen kikkailuun: ensin pitää hallita palikat, sitten voi ruveta leikkimään niillä (tähän auttaa, jos on esim. vaivautunut lukemaan muutakin kuin Tuntemattoman sotilaan). Arvaajan poikakerhon leikit aiheuttivat nyt enempi myötähäpeänaurua.

Eilen naurattivat perussuomalaisten kansanedustajat baarissa. Ei helvetti, kuin suoraan Julmahuvista tai jostain:). Paitsi että toisaalta tiedä pitäisikö nauraa, kun miettii, millaisella tietopohjalla ja sivistystasolla Suomessa voi päästä eduskuntaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen naurattivat perussuomalaisten kansanedustajat baarissa. Ei helvetti, kuin suoraan Julmahuvista tai jostain:). Paitsi että toisaalta tiedä pitäisikö nauraa, kun miettii, millaisella tietopohjalla ja sivistystasolla Suomessa voi päästä eduskuntaan.
Tästä olisi mukava kuulla lisää. Viitsisitsä etsäviitsis?
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Siis kaverihan tän mulle kerto. En muista/jaksa edes selittää, että mistä kaveri sen kuuli, mutta vissiin se oli työkaverin(tai sukulaisen, en tosiaan muista) poika, joka oli mökillä oli ollut. Kaverini ei ainakaan juonut, joten en näe suura syytä valehtelulle :D Täytyy kysellä siltä asiasta.

Ja tämä tarina varmasti on innolla eteenpäin kerrottava, joten "rikkinäinen puhelin" -efekti on saattanut tehdä tehtävänsä.

Tähän saadaan nopeasti ja kivuttomasti totuus. Missä tämä tapahtui? Itse olen kuullut saman tarinan niin että aikuinen, vammainen poika jäi kotimieheksi, kun muut menivät kylävierailulle. Sieltä soittelivat pojalle tarkastaakseen onko kaikki kunnossa ja peikon oli pyydystänyt. Kuulemani tarinan mukaan tämä tapahtui Kuhmon peräkylällä, kenties Iivantiirassa. Jos tarina on muuallakin "kuulemma" tapahtunut, on asia selvästi legendaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja minähän en lue iltapuluja tai seiskaa, en en.. no paitsi parturissa tai kosmetologilla ollessani.

Naurattaa.
Niin? IFK:n sponsorilehteen en koske ja ilta-aviisien sivujakaan en välitä järin usein klikkailla. Olen valitettavasti uutispimennossa tämän asian suhteen, siksi pyysin lisäinfoa. Linkki ois kiva, mutta ei Seiskaan.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tästä olisi mukava kuulla lisää. Viitsisitsä etsäviitsis?

No joo, en itsekään ollut ihan selvinpäin, mutta tuskin ne tätä lukee:). Eli kaksi tukevasti suurten ikäluokkien edustajaa vähemmän istuvissa puvuissa ja immokuutsa-kampauksissa... ihmisten ulkonäön rääpiminen nyt on mitä on, mutta kun oikeasti jo se oli karikatyyri. Ja ne jutut, voi morjens. "Meillä on rahhaa, vihreet ja helssinnkiläiset ajjaa sosialismia tuulivoimaloilla (? jep, yhteys jäi täälläkin hiukka hämäräksi), ei turpeesta oo mittään haettaa vesistöille, onko tässä ravintolassa huorria" (tähän toinen alkoi vaivautuneena toppuutella huutoa, koska taisi olla lesta) jne.
Tarjoilijanaisen ilme oli aika paljonpuhuva ja myös kaappiluokan poke kävi pari kertaa heittämässä aika tiukan katseen ovelta, mutta jurpot häipyivät onneksi omia aikojaan. Kansakunnan arjalaiset valiot ja sitä rataa:).
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Katoin Tuurin viimeisen vartin ja kyllä oli kirjaimellisesti naurettavaa touhua koko setti. Tää olis kyllä myös junttimaisuusketjun kamaa jälleen, mutta annetaan nyt kaikkien kukkien kukkia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös