Mille naurat juuri nyt?

  • 13 214 461
  • 50 368

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Kauanhan siinä menikin, että ensimmäinen lippu Rammsteinin keikalle tuli huutokaupattavaksi. Kyseessä tosin ei suinkaan ole mikään trokari: Kaveri ei vain muistanut lippua ostaessaan, että meneekin inttiin tammikuussa. :)
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Kun avaa jonkun yleisen SM-liigaosion ketjun, ei ole vaikea arvata, minkä joukkueen kannattajat ovat takiaisina puolustamassa omiaan.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Kun avaa jonkun yleisen SM-liigaosion ketjun, ei ole vaikea arvata, minkä joukkueen kannattajat ovat takiaisina puolustamassa omiaan.

Tottakai ainakin minä puolustan omiani niin pitkään kunnes järkevät argumentit loppuvat. Joihinkin väitteisiin on tosin hivenen turha tarttua.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Venäjän golfin tasolle: maan mestaruuden vei entinen tennispro Jevgeni Kafelnikov tuloksella +15.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Naurattaa joka kerta kun näkee jossain lehdessä Juha Valjakkalan tai mikä vitun Nikita nyt onkaan. Ilme on yhä kuin jollain ylpeällä juntilla, joka omistaa kylän ainoan mopon. Se luulee varmasti oikeasti olevansa "ihan pirun cool" nahkatakissaan ja feidanneessa hiusrajassaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Itse en löytänyt siitä syytä, miksi ambulanssissa lukee ambulance. Ei poliisiautossakaan lue police.
Lukee siinä sentään Polis, josta muistui mieleen että ruotsalainen siveyspoliisi on tietenkin Persepolis.

No, luulisinpa että "Ambulanssi" olisi tyylittömän suomalaista ja junttia joidenkin snobien mielestä, ja siksi "Ambulance". Vähän kuin MTV Store. Miksei vittu kauppaa voi sanoa kaupaksi Suomessa?!?!
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nauran räppiapina VilleGallelle, joka poistui Monkey -yökerhosta vastoin tahtoaan raudat ranteissa "eksä tiiä kuka mä oon" -huutamisen säestämänä. Ei tietenkään ole ensimmäinen Ruisrock -artisti, joka laittaa yöllä kaupungilla haisemaan, mutta tuo legendaarinen "eksä tiä kuka mä oon"... hah.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Miksei vittu kauppaa voi sanoa kaupaksi Suomessa?!?!

Voihan sitä vielä sanoa, mutta 10 vuoden päästä kauppaa voi ja pitää kutsua Suomessa kaiketi nimillä "daas" ja "dukaan".
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Nauran räppiapina VilleGallelle, joka poistui Monkey -yökerhosta vastoin tahtoaan raudat ranteissa "eksä tiiä kuka mä oon" -huutamisen säestämänä. Ei tietenkään ole ensimmäinen Ruisrock -artisti, joka laittaa yöllä kaupungilla haisemaan, mutta tuo legendaarinen "eksä tiä kuka mä oon"... hah.

Nauran samaiselle toiminnalle. Pojat on tehneet NHL-tyylisen logon itselleen ja lätkähomot kuuntelevat suut tötteröllä paria hittiä ja heti ollaan staraa ellei peräti superstaraa. Vahingonilo on kerta kaikkiaan paras ilo, erityisesti näiden suomalaisten räppispedejen kohdalla.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
KuPS järjestää charter-lennon Romaniaan. Täytyy harkita kyllä, ainiin, ei minulla olekaan ylimääräistä tonnia laittaa tuohon.

Pitiks tän mennä nauruketjuun?

Eli pistetään tännekin. Itseäni nimittäin naurattaa sinänsä jo tuon KuPSin yhden yön kulttuurimatkan tonnin hinta, mutta ennen kaikkea kyseisen karsintamatsin kotijoukkueen tiukka sponssi(?)nimi CS Gaz Metan Medinas. No joo, nyt puhutaan toki Romaniasta, joka on oikea Euroopan kruununjalokivi, mutta kuitenkin - miltä kuulostaisi esim. FC Metaanikaasu Valkeakoski tai vast.? Kulttuuria, sano.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Nauran räppiapina VilleGallelle, joka poistui Monkey -yökerhosta vastoin tahtoaan raudat ranteissa "eksä tiiä kuka mä oon" -huutamisen säestämänä. Ei tietenkään ole ensimmäinen Ruisrock -artisti, joka laittaa yöllä kaupungilla haisemaan, mutta tuo legendaarinen "eksä tiä kuka mä oon"... hah.

Tämä on juuri se tilanne kun erään tietyn nesteen taso päässä menee sallitun rajan yli.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä on juuri se tilanne kun erään tietyn nesteen taso päässä menee sallitun rajan yli.

Kyllä, mutta sivullisilla oli ihan helvetin hauskaa. Eikä sen enempää pokeilla kuin poliisillakaan tuntunut olevan tietoa siitä, että kuka oli tämä itkupotkuraivarin saanut nuori mies.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös