Noh, aika se ja sama.
En halua kuitenkaan syyttää miestä teosta, jota hän ei varmuudella ole tehnyt. Sen vuoksi muokkasin viestiäni ja esitän pahoittelut Teuvolle mahdollisesta aiheettomasta epäilystäni.
Noh, aika se ja sama.
Kysyin jopa "mikä vittu sua vaivaa".
MBnet - Pelihalli
Space Invanders, joopa joo. On kyllä ideat lopussa Hollywoodissa, on.
Väärin kysytty. Vittu tuskin vaivaa.
Näin niin homon jätkän ulkona ettei mitään rajaa, nauroin vedet silmissä. Eka luulin että on joku polttarisysteemi (amin asikainen mikroshortseilla) mutta ei, jätkä oli ihan tosissaan. Kysyin jopa "mikä vittu sua vaivaa". Tuli meinaan ihan liian lähelle, kai se aisti mussa jotain homotutkallaan, oon kuitenki Hasselhoff look a like. joo.
Sitten noi jätkät vielä pitäisi ottaa tosissaan?
Minua kyllä naurattaa paljon enemmän reaktiosi. "Mikä vittu sinua vaivaa?" pitäisi kysyä sinulta. Koskettiko tämä homo miehuuttasi?
Hmmm, taitaa -Niks-illä olla luurankoja kaapissa? Ei se ainakaan normaali ole kun pitää heteruuttaan tulla tänne julistamaan, jestas.
Minua kyllä naurattaa paljon enemmän reaktiosi. "Mikä vittu sinua vaivaa?" pitäisi kysyä sinulta. Koskettiko tämä homo miehuuttasi?
Lähestyt vieraita miehiä mäkkärissä ja olet näemmä kirjoittanut myös sivutolkulla euroviisuista? Nyt haiskahtaa jo 1+1.
Ei kiitos, jätän saippuan mielelläni jollekin muulle nostettavaksi.
Asiasta viidenteen, siskopuoli ilmoitti jättävänsä työnsä ja lapsensa suomeen kun aikoo lähteä maailmaa kiertämään. Ei hirveänä yllätyksenä tullut mutta nyt on jo ensi viikolla lähdössä jonnekin aika kauas. Eniten naurattaa tilanteessa se että miten voi olla noin typerä ihminen. Jättää lapsensa hulttio miehelleen joka on täysi lapanen ja jättää markkinointipäällikön duuninsa vain sen takia kun haluaa lähteä kiertämään maailmaa. Kuitenkin nainen nautti työstään ja ei ollut mitenkään loppu työhönsä. Voisi kai sitä maailmaa kiertää vähän pienemmällä mittakaavallakin?
Tuo oli kieltämättä varsin miehekäs veto, että deletoit suoraan kavereista. Minä itse tyydyin aikanaan vain piilottamaan oman exäni, ja samoin hänen kaikki parhaat kaverit..
Vilkaisin nopeasti homokeskustelua ja eksyin lukemaan strutsin seksuaalisuudesta. Ok.
Vilkaisin nopeasti homokeskustelua ja eksyin lukemaan strutsin seksuaalisuudesta. Ok.
Tony Halme jo aikanaan ikuisti tämän faktan alaselkäänsä tatuoinnksi: Exit only.Miehellä on peräaukko sitä varten että ulostus pääsee sitä kautta pois. Jos toinen mies työntää ulostukseen tarkoitettuun aukkoon siittimensä niin ei kukaan täysijärkinen voi kutsua sitä normaaliksi. Ei tähän tarvita sen kummempia tietosanakirjoja.
Linkin takaa löytyy legendaarista Hannu Karpoa. "Kun ajatus katkeaa mutta puhe jatkuu" on jakson nimi, ensin kerrotaan ravintolahuijari Porin Matista.
Ilotulitus alkaa vasta toisessa tarinassa, joka kertoo Matti Rahkosesta (tämä osuus alkaa ajassa 11.20, suosittelen silti katsomaan koko videon). Harvemmin tulee naurettua näin paljoa, toiset ne vain osaa sen viihdyttämisen ja samalla myymisen taidon. Jaakko Teppo vahvasti läsnä noissa jutuissa ja mieluummin kuuntelisin näitä folkloren taitajia kuin näitä kahden markan stand-up-komiikan harrastajia, mitä maassamme tuntuu sikiävän. Paitsi Leikola, se on hyvä.
Tony Halme jo aikanaan ikuisti tämän faktan alaselkäänsä tatuoinnksi: Exit only.
Kyllä tämä Jatkoajan hinttikeskustelu on muutenkin tarjonnut makeat naurut näin keskikesän kunniaksi.