Mille naurat juuri nyt?

• 13 423 199
  • 50 879

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
http://www.youtube.com/watch?v=mQW0LNc6yDo&feature=related

Linkki vie Youtubeen. Koostepätkä naisten jääkiekko-ottelun loppuhulinoista 82-0 päättyneestä ottelusta Slovakia-Blulgaria.

Tuo tuomari pistää tuossa naisia kenttään ihan urakalla, vähän turhankin härskein ottein. Naurunkiljahduksia, kun tuossa puolen minuutin kohdalla lähtee se slovakki saalistusreissulle niin alkaa hirveä kirkuminen eikä kukaan liikahda sinne suuntaakaan :D

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Mites toi Myllylä soppa? Olihan se arvattavissa että kohta tulee jostain ammuskelusta infoa yms.

Koskahan tulee uutinen Jack Bauerista joka on hiipinyt Myllylän talon nurkilla?

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nauran Finalgear.comin keskustelupalstan nimimerkin savamane mielipiteelle Bernie Ecclestonesta:

"Bernie is a creepy individual in general. He looks like retired lesbian from Florida and has the smile of a person, who killed your family with a machete, chopped the bodies and fed them to his pigs."

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Kauanhan siinä menikin, että ensimmäinen lippu Rammsteinin keikalle tuli huutokaupattavaksi. Kyseessä tosin ei suinkaan ole mikään trokari: Kaveri ei vain muistanut lippua ostaessaan, että meneekin inttiin tammikuussa. :)

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Kun avaa jonkun yleisen SM-liigaosion ketjun, ei ole vaikea arvata, minkä joukkueen kannattajat ovat takiaisina puolustamassa omiaan.

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Kun avaa jonkun yleisen SM-liigaosion ketjun, ei ole vaikea arvata, minkä joukkueen kannattajat ovat takiaisina puolustamassa omiaan.

Tottakai ainakin minä puolustan omiani niin pitkään kunnes järkevät argumentit loppuvat. Joihinkin väitteisiin on tosin hivenen turha tarttua.

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Venäjän golfin tasolle: maan mestaruuden vei entinen tennispro Jevgeni Kafelnikov tuloksella +15.

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Naurattaa joka kerta kun näkee jossain lehdessä Juha Valjakkalan tai mikä vitun Nikita nyt onkaan. Ilme on yhä kuin jollain ylpeällä juntilla, joka omistaa kylän ainoan mopon. Se luulee varmasti oikeasti olevansa "ihan pirun cool" nahkatakissaan ja feidanneessa hiusrajassaan.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Itse en löytänyt siitä syytä, miksi ambulanssissa lukee ambulance. Ei poliisiautossakaan lue police.
Lukee siinä sentään Polis, josta muistui mieleen että ruotsalainen siveyspoliisi on tietenkin Persepolis.

No, luulisinpa että "Ambulanssi" olisi tyylittömän suomalaista ja junttia joidenkin snobien mielestä, ja siksi "Ambulance". Vähän kuin MTV Store. Miksei vittu kauppaa voi sanoa kaupaksi Suomessa?!?!

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nauran räppiapina VilleGallelle, joka poistui Monkey -yökerhosta vastoin tahtoaan raudat ranteissa "eksä tiiä kuka mä oon" -huutamisen säestämänä. Ei tietenkään ole ensimmäinen Ruisrock -artisti, joka laittaa yöllä kaupungilla haisemaan, mutta tuo legendaarinen "eksä tiä kuka mä oon"... hah.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy