Mille naurat juuri nyt?

  • 13 227 808
  • 50 390
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Dannyllakin vuosia tullut sen verran jo lisää että ei toi arvostelukyky enää ihan kympillä pelaa.

Itse ajattelin ainakin vetää siinä vaiheessa sinisiä pillereitä, kun arvostelukykyni ei pelaa enää ihan kympillä.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Olin juuri tulossa myös kirjoittamaan naurun sekaisen järkytykseni Aitolehden lauluäänelle / taidolle/ lavaesiintymiselle. Näin minuutin lopusta ja se riitti.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nauran räppiapina VilleGallelle, joka poistui Monkey -yökerhosta vastoin tahtoaan raudat ranteissa "eksä tiiä kuka mä oon" -huutamisen säestämänä. Ei tietenkään ole ensimmäinen Ruisrock -artisti, joka laittaa yöllä kaupungilla haisemaan, mutta tuo legendaarinen "eksä tiä kuka mä oon"... hah.

Miten tämä homma nyt todellisuudessa meni. Lähtikö tähti ravintolasta raudoitettuna vai ei. Nähtiinkö maijan takakonttiin tähdenlento.

Nyt tämä toinen osapuoli Suomen tämän hetken ärsyttävimmästä muoti-ilmiöstä kertoo Turun puhuvan paskaa. Suosikkiräppäri tulistui oudoista putkahuhuista | Viihde | Iltalehti.fi
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miten tämä homma nyt todellisuudessa meni. Lähtikö tähti ravintolasta raudoitettuna vai ei. Nähtiinkö maijan takakonttiin tähdenlento.

Nyt tämä toinen osapuoli Suomen tämän hetken ärsyttävimmästä muoti-ilmiöstä kertoo Turun puhuvan paskaa. Suosikkiräppäri tulistui oudoista putkahuhuista | Viihde | Iltalehti.fi

No just, kovin räppääjä ikinä missään ja kovin kusettaja ikinä missään. Baarista se heitettiin pois, ja "eksä tiä guga mä oon"-huudot oli vaan raikunut. Tämä tieto kyseisen kuppilan työntekijältä kuultuna.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Jos noin suosittu räppäri on sieltä raudoissa poistettu, niin eiköhän siitä tule kuvia Seiskaan.

Sitä ennen tämä mysteeri jää ratkaisemattomaksi. Hyvin nopeasti tuollaiset "kaverilta kuulin" -heitot muuttuvat todeksi ihmisten suussa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toi Martina on aivan karmee laulaja. Ei sille voi edes nauraa. Aivan hirveetä matskuu.

Siis minulle tuo oli positiivinen yllätys! Minä odotin nimittäin jotain ihan kauheaa mutta eihän tuo nyt aivan kelvotonta ollut biisin alkupuolella. Loppu oli kyllä sitten ihan pelkkää piinaa kun alkoi yrittämään liikaa ja pakka hajosi ihan täysin. Mutta tosiaan tuossa biisin alkupuolella kuulosti aika ajoin jopa ihan hyvältä. Minusta ihan hyvä soundi, ja pysyi joten kuten nuotissakin kun malttoi olla yrittämättä liikaa, mutta laulutekniikka vaikutti sen verran puutteelliselta että ei osaa käyttää ääntänsä tarpeeksi hyvin. Mutta ehdottomasti olen kuullut huonompiakin esityksiä ihan ns. ammattilaulajiltakin, ja uskoisin että kovalla harjoittelulla ja laulutunneilla tuosta Martinasta voisi jonkunlaisen laulajan saadakin.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Siis minulle tuo oli positiivinen yllätys! Minä odotin nimittäin jotain ihan kauheaa mutta eihän tuo nyt aivan kelvotonta ollut biisin alkupuolella. Loppu oli kyllä sitten ihan pelkkää piinaa kun alkoi yrittämään liikaa ja pakka hajosi ihan täysin.

No eipä ollut kovat odotukset! Varsinkin alun matalat osuudet kuulostivat ihan järkyttäviltä. Kaiken lisäksi tällaisen hitaan kappaleen kanssa Martina oli ihan hukassa lavalla, eli liikehdintä oli aika luonnottoman näköistä ja tanssijoita ei ollut mukana ketkuttamassa.
 

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Kaverille, joka oli kännipäissään kussu farkkuihinsa sillä lopputuloksella, että taskussa ollut I-phone oli mennyt kusesta paskaksi. Tämän jälkeen oli tehnyt vahinko-ilmoituksen vakuutusyhtiöön ja kertonut rehellisesti miten puhelin oli mennyt rikki. Lopputulos: Vakuutusyhtiö maksoi puhelimen hinnan kokonaan ja kiitteli rehellisyydestä.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
No eipä ollut kovat odotukset!

No kenellä helvetillä voi olla kovat odotukset Martina Aitolehden laulamisesta? :)

Myönnän kättelyssä, että väärin naurettu, eikä kukaan voi pärställeen yhtään mitään. Silti kyllä pyrskähdin, kun erinäisten mutkien kautta klikkasin tämän Boney M klipin auki. Mies solisiti ei tarvitsisi paljoakaan meikkaajan apua, kun napsahtaisi rooli elokuvasta Paluu apinoiden planeetalle.

http://www.youtube.com/watch?v=VyZ3HWSv0Tg
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No kenellä helvetillä voi olla kovat odotukset Martina Aitolehden laulamisesta? :)

Myönnän kättelyssä, että väärin naurettu, eikä kukaan voi pärställeen yhtään mitään. Silti kyllä pyrskähdin, kun erinäisten mutkien kautta klikkasin tämän Boney M klipin auki. Mies solisiti ei tarvitsisi paljoakaan meikkaajan apua, kun napsahtaisi rooli elokuvasta Paluu apinoiden planeetalle.

http://www.youtube.com/watch?v=VyZ3HWSv0Tg

Kiitti kaverit. Kaivoin esityksen netin syövereistä. Ei vittu.
 

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
Kiitti kaverit. Kaivoin esityksen netin syövereistä. Ei vittu.

No mistäs se löytyy? Muualta kuin katsomosta, jota ei työkoneelta pysty katsomaan. Ei millään malttaisi odottaa kotiin pääsemistä jos vasta silloin saan nähdä tämän esityksen.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No eipä ollut kovat odotukset!

No ei niin! Siksi olinkin erittäin positiivisesti yllättynyt että välillä tuo kuulosti ihan oikeasti laululta. Odotin että laulu olisi kokonaisuudessaan samaa tasoa mitä tuossa esityksen loppupuolella kuultiin kun Martina alkoi "revittelemään" oikein kunnolla.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
"Erinäisten mutkien"

Jep, Dieselin partavesi mainoksessa (muistaakseni) oli erittäin tutun kuuloinen kipale väännettynä täysin uuteen uskoon akustisesti ja tempo täysin muutettuna. Tiesin, että biisi on vanha discohitti aivan 70 luvun lopusta tai 80 luvun alusta, mutta en saanut sitä päähäni moneen päivään. Sitten sain valaistumisen hetken yllättäen ja muistin kyseessä olevan Patrick Hernandezin Born to be alive. Sehän piti käydä heti katsastamassa. Repesin kyllä sillekin (videolle siis). Voiko olla enää enempää kasaria? Kaiken kruunaa vituiksi mennyt huulisynkka. En usko Hernandezinkaan tätä enää ylpeänä katsovan.

http://www.youtube.com/watch?v=BVgM7qeAlko
 
Viimeksi muokattu:

Timppa73

Jäsen
Sairas mielikuvitukseni tuo tästä mieleen: "Mitä serkumpi, sen herkumpi". Ei fotl:n tarvitse itärajaa kauemmas mennä turistimatkalle...

No olipa muuten yllätys!

"Kaikissa tunnetuissa yhteisöissä on niin sanottu insestitabu, joka määrittää kuinka läheisten sukulaisten kanssa saa mennä naimisiin (tai harrastaa seksiä). Läheisimmät biologiset sukulaiset (eli sisarukset tai vanhemmat) ovat poikkeuksetta listalla."

Mitenhän tuo toteutuu edellä mainituissa maissa? onko kellään lisäinfoa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös