Mille naurat juuri nyt?

  • 13 237 913
  • 50 414

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Valtonen on semi-julkisuuden ihmisenä ja valmentajana esimerkki, halusi sitä tai ei, tällöin pitää miettiä omaa käytöstään. ....

Ja luonnollisesti toimittaja on kysynyt Tomekin kommenttia asiaan? Tomek ainakin ennen asui tuossa itiksessä kaverini naapurissa ja mikäli arvaan, niin alueella on pieniä pysäköintiongelmia kun asiakkaankatu lienee täynnä lunta. Typeräähän tuo on, ei siinä mitään.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja luonnollisesti toimittaja on kysynyt Tomekin kommenttia asiaan? Tomek ainakin ennen asui tuossa itiksessä kaverini naapurissa ja mikäli arvaan, niin alueella on pieniä pysäköintiongelmia kun asiakkaankatu lienee täynnä lunta. Typeräähän tuo on, ei siinä mitään.

Iltasanomissa on Valtosen kommentointia. Hölmöä käytöstä ei voi puolustaa millään, ei edes lumen määrällä Helsingissä. Ymmärrän kyllä lämpeämisen parkkisakosta, mutta "ex sä tiedä kuka mä oon" -fraasia en.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Iltasanomissa on Valtosen kommentointia. Hölmöä käytöstä ei voi puolustaa millään, ei edes lumen määrällä Helsingissä. Ymmärrän kyllä lämpeämisen parkkisakosta, mutta "ex sä tiedä kuka mä oon" -fraasia en.

Parastahan tuossa kommentissa on se, kun joskus 25 vuotta sitten olin silloisessa Häppärissä ja joku urpo sanoi minulle varmaan tiskin tungoksessa että "et sä tiedä kuka mä oon", en tiennyt, enkä tiedä vieläkään.

Ei tuo Tomek myöskään ole mikään koko kansan julkkis, varmaan jatkoajassa tunnetaan, mutta esitellää iltapulussakin "jokereiden ex. pelaajaksi". Veikkaan, että ylivoimainen enemmistö suomalaista ei tunnista Tomekia jos vastaan tulee. Jos kyseessä olisi Teemu, niin ei esiteltäisi "ex. jokerina", vaan omalla nimellä mentäisiin.
 

Teddy_H

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-73, Pantserfaust
Ikoni ja ikoni. Sääliksi lähinnä käy tota rassukkaa. Ikävää, että antaa paskaa leimaa Jokereille. Omat työkaverit, jotka seuraavat jääkiekkoa jonkin verran, eivät edes tienneet kuka Valtonen on. Jos hän on siis tosiaan huutanut "ettekö tietä kuka mä oon?", se ihmetyttää ja naurattaa.

400+ ottelua, mestaruus ja jonkinlainen henkinen johtaja Jokerijoukkueessa useamman kauden aikana. Kyllä tuo ihan ikonilta tuoksuu. Ihan positiivissa merkeissä Tomek on sitä paitsi Jokereita pääasiassa edustanut. Ei sitä yksi flippaaminen muuta miksikään. Mies kantanee vastuunsa asiassa ja koko hässäkkä on varmaan pian pahoitteluiden kera kuitattu.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Iltasanomissa on Valtosen kommentointia. Hölmöä käytöstä ei voi puolustaa millään, ei edes lumen määrällä Helsingissä. Ymmärrän kyllä lämpeämisen parkkisakosta, mutta "ex sä tiedä kuka mä oon" -fraasia en.
Tomek-parka on unohtanut jo nimensäkin.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Iltasanomat kirjoitti:
Hän on ollut Jokerit-fani viisivuotiaasta lähtien. Hän olikin eilen eniten järkyttynyt siitä, että hänen sankaripelaajansa uhkasi häntä. En tiedä, miehen ratkaisua, mutta paljon saa tapahtua, että hän alkaa taas kannustaa Jokereita, kertoo Mustonen IS:lle.

Ei helvetti, pysäköinninvalvoja ei tunnistanut sankaripelaajaa ja nyt tarvitaan terapiaa. Sankari uhkasi ja nyt toivotaan, että terapia auttaa, että ei tarvitse enää IFKta kannattaa.
 

lexicon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, THFC
Enpä kyllä olisi juuri Valtosesta uskonut. Vaikuttaa fiksulta kaverilta (en siis henkilökohtaisesti tunne) ja niin kuin Teddy_H tuossa kirjoitti, yleisesti ihan edustava mies Jokereille ja muutenkin. Täyttä pelleilyä kyllä tämä tapaus hänen osaltaan...
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Ihan samallalailla opettaja on aina opettaja oppilaitensa ja heidän vanhempien silmissä, myös baarissa.
Kuten myös kiekkoaiheisilla keskustelufoorumeilla.

Kumpi on kansakunnan kehityksen kannalta turmiollisempaa: parkkipirkolle vittuileva junnuvalmentaja, vai suomea huonosti osaava, yhdyssanoja taitamaton opettaja?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei helvetti, pysäköinninvalvoja ei tunnistanut sankaripelaajaa ja nyt tarvitaan terapiaa.

Joka jantteri ei tunnista pelaajia ulkonäöltä, vaikka muuten kovastikkin seuraa jääkiekkoa. Itseäni henkilökohtaisesti ei kiinnosta minkä näköinen kukin on, varsinkin kun harvoin peleissä käyn ja vielä harvemmin televisiosta moista kyttään, radiossa kun kuvat ei näy. Eli jos vaikka jokin minun "suosikkipelaaja" tulee minua vastaan, niin tuskin tunnistan.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Yhtä hyvin voisin lainata TosiFanin viestiä Jokerit-osiosta, mutta en näe sitä tarpeelliseksi, koska juttu Tomekin pirkkoilusta on jo linkitetty n. 10 kertaa tälle palstalle.

Nyt on siis tämä salarakkaiden valtakunta saanut myös salaparkkipaikan sekä salaparkkipirkon, joka ei olekaan pirkko...
 

lexicon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, THFC
Sille, että Birmingham City FC:n varapuheenjohtajan nimi on Peter Pannu.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuten myös kiekkoaiheisilla keskustelufoorumeilla.

Kumpi on kansakunnan kehityksen kannalta turmiollisempaa: parkkipirkolle vittuileva junnuvalmentaja, vai suomea huonosti osaava, yhdyssanoja taitamaton opettaja?

Mikäli täällä on kyseisen opettajan oppilaita kirjoittelemassa ja he tunnistavat opettajan, niin luultavasti se. Oppilaiden mielikuva viisaasta opettajasta murtuu ja musertaa oppilaiden maailman...

Nyt kun olet opetellut yhdyssanasäännöt ulkoa, niin siirry lukemisenymmärtämiseen, sitä tosin ei voi opetella ulkoa lukemalla, pitää myös ajatella, pitää ymmärtää.

PS. Tosin Tomek Valtosen voi tunnistaa myös joku muu kuin hänen valmentamansa pelaaja ja jopa pitää tätä idolina, "Jokeri-ikonina". Tällöin Valtosen vaikutus kansakunnan kehitykseen voi olla turmiollinen. Tällainen junnu ryhtyy levittämään "ex sä tiedä kuka mä olen" -ideologiaa kouluissa ja yhdyssanoja taitamaton opettaja on tällöin pulassa. Pian kaikki koulut täyttyvät pikku-Tomekeista, jotka kyselevät joka välissä "ex sä tiedä kuka mä oon"? Ja nämä idealistit pakottavat vanhempansa ostamaan Fiat Punton, romuttaen muiden merkkien talouden. Eli en osaa vastata varmasti kysymykseesi.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joka jantteri ei tunnista pelaajia ulkonäöltä..

Pistäkäähän nyt niitä kukkahattujen nyörejä löysemmälle. Iltalehti kirjoitti, että tämä pysäköinnin valvoja oli "järkyttynyt" koska hänen "suosikkipeljaaja" uhkasi häntä.

Tuo juttu on ihan sitä samaa perus iltapulupaskaa karmeine liiotteluineen. Varmaan joku pysäköinninvalvoja kuulee 50 kertaa päivässä "mitä vittua sä teet" ja varmasti järkyty. Iltalehti antaa kuvan kun kaveri olisi joku 2-vuotias jota idoli on uhkaillut. Tämä ei edes tuntenut suosikkipelaajaansa, mutta järkyttyi silti tilanteesta vain siksi että hän oli suosikkipelaaja.

Silti, idioottia käytöstä Tomekilta ilman muuta, en puolustele, mutta ihan yhtä typerä uutinen.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kai Rautio -ketjulle. Idea ansich tuntui suht väsyneeltä, mutta pääasiassa varttuneempien jatkislaisten sanailu on saavuttanut sellaiset mittasuhteet dwighteineen ja maxeineen, kaikkosnyrkkeineen, kännihallusinaatioineen yms., ettei voi kuin nauraa, ääneen. Jatkakaa.
P.S. olen tavannut Kai Raution viime vuonna parikin kertaa. Ehkä:).
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Nauran myös Scott Barneyn aiheuttamalle meiningille. Ensinnäkin avattiin kolme ketjua, joissa kerrottiin Barneyn tulleen ja nyt on sellainen määrä pelikieltoja tipahtanut, että terve. Kirkkaimpana taitaa nousta flinstonen kolmen kuukauden kakku.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös