Mille naurat juuri nyt?

  • 13 378 161
  • 50 761

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Yhtä hyvin voisin lainata TosiFanin viestiä Jokerit-osiosta, mutta en näe sitä tarpeelliseksi, koska juttu Tomekin pirkkoilusta on jo linkitetty n. 10 kertaa tälle palstalle.

Nyt on siis tämä salarakkaiden valtakunta saanut myös salaparkkipaikan sekä salaparkkipirkon, joka ei olekaan pirkko...
 

lexicon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, THFC
Sille, että Birmingham City FC:n varapuheenjohtajan nimi on Peter Pannu.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuten myös kiekkoaiheisilla keskustelufoorumeilla.

Kumpi on kansakunnan kehityksen kannalta turmiollisempaa: parkkipirkolle vittuileva junnuvalmentaja, vai suomea huonosti osaava, yhdyssanoja taitamaton opettaja?

Mikäli täällä on kyseisen opettajan oppilaita kirjoittelemassa ja he tunnistavat opettajan, niin luultavasti se. Oppilaiden mielikuva viisaasta opettajasta murtuu ja musertaa oppilaiden maailman...

Nyt kun olet opetellut yhdyssanasäännöt ulkoa, niin siirry lukemisenymmärtämiseen, sitä tosin ei voi opetella ulkoa lukemalla, pitää myös ajatella, pitää ymmärtää.

PS. Tosin Tomek Valtosen voi tunnistaa myös joku muu kuin hänen valmentamansa pelaaja ja jopa pitää tätä idolina, "Jokeri-ikonina". Tällöin Valtosen vaikutus kansakunnan kehitykseen voi olla turmiollinen. Tällainen junnu ryhtyy levittämään "ex sä tiedä kuka mä olen" -ideologiaa kouluissa ja yhdyssanoja taitamaton opettaja on tällöin pulassa. Pian kaikki koulut täyttyvät pikku-Tomekeista, jotka kyselevät joka välissä "ex sä tiedä kuka mä oon"? Ja nämä idealistit pakottavat vanhempansa ostamaan Fiat Punton, romuttaen muiden merkkien talouden. Eli en osaa vastata varmasti kysymykseesi.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joka jantteri ei tunnista pelaajia ulkonäöltä..

Pistäkäähän nyt niitä kukkahattujen nyörejä löysemmälle. Iltalehti kirjoitti, että tämä pysäköinnin valvoja oli "järkyttynyt" koska hänen "suosikkipeljaaja" uhkasi häntä.

Tuo juttu on ihan sitä samaa perus iltapulupaskaa karmeine liiotteluineen. Varmaan joku pysäköinninvalvoja kuulee 50 kertaa päivässä "mitä vittua sä teet" ja varmasti järkyty. Iltalehti antaa kuvan kun kaveri olisi joku 2-vuotias jota idoli on uhkaillut. Tämä ei edes tuntenut suosikkipelaajaansa, mutta järkyttyi silti tilanteesta vain siksi että hän oli suosikkipelaaja.

Silti, idioottia käytöstä Tomekilta ilman muuta, en puolustele, mutta ihan yhtä typerä uutinen.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kai Rautio -ketjulle. Idea ansich tuntui suht väsyneeltä, mutta pääasiassa varttuneempien jatkislaisten sanailu on saavuttanut sellaiset mittasuhteet dwighteineen ja maxeineen, kaikkosnyrkkeineen, kännihallusinaatioineen yms., ettei voi kuin nauraa, ääneen. Jatkakaa.
P.S. olen tavannut Kai Raution viime vuonna parikin kertaa. Ehkä:).
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Nauran myös Scott Barneyn aiheuttamalle meiningille. Ensinnäkin avattiin kolme ketjua, joissa kerrottiin Barneyn tulleen ja nyt on sellainen määrä pelikieltoja tipahtanut, että terve. Kirkkaimpana taitaa nousta flinstonen kolmen kuukauden kakku.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maikkarille. Eivät osaa tehdä MITÄÄN oikein. Päättivät sitten aloittaa CSI New Yorkin jakson uudestaan puolivälistä. Ei siinä mitään, mokia sattuu, mutta luulisi nyt jonkun huomaavan, että siellä pyöritetään samaa pätkää uudestaan.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaveri säikähtää. Näitä samankaltaisia videoita on tuhansia, mutta kyllä tämä on ehdottomasti paras näistä.

Linkki vie riemurasiaan.

No jaa, olihan tuo ihan semi hauska. Tosin ei enää yhtään hauska kun saa tietää, että tuo on sketsi Saturday night livestä.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Purkat, karkit ja muutkin vihannekset siirtyivät äsken räjähdysmäisesti näppikselle.

YLE teksti-tv 220
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aivan loistavaa, onko tahallisesti tehty vai puhdas vahinko, mutta klo 02 teksti oli jo aivan toisessa muodossa.

Jep eiköhän tuo ihan tarkoituksella tuolla ollut. Hieman korjailtu sitten jälkeenpäin ja nyt näyttää olevan vain "jämäkkä Cocks" hassuttelu jäljellä.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Kansallinen Liittoneuvosto kutsuttu koolle

Ei helvetti, että tipahdin. Linkin takana todellista laatuhuumoria, kun Pekka Siitoin on kutsunut koolle Suomen "uusnatsijohtajat". Väinö Kuisma vaikuttaa melkein täysjärkiseltä ajoittain(huom. vain ajoittain) noiden kahden muun sankarin rinnalla.

Videon kohokohta alkaa 53 sekunnin kohdalla.

Katu-uskottavuus täydet 100/100.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Scott Barney-ketjulle ja sen aikaansaamalle "joukkoteloitukselle" by moderators... Kyllä on taas jutun juurta moraalista ynnä muusta => tää on hei vaan hokii !
 

ferro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NY Rangers, Liverpool, 49ers
Kaverin facebook-statukselle: "mikään ole kauheampaa kun vänkätä heti aamusta puhelimessa kiukkusen mukulan kanssa!"

Tai ehkä tämä on hauskaa vain minun pään sisällä, siellä kun on muutenkin ongelmia johtojen kytkentöjen kanssa.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nauran myös Scott Barneyn aiheuttamalle meiningille. Ensinnäkin avattiin kolme ketjua, joissa kerrottiin Barneyn tulleen ja nyt on sellainen määrä pelikieltoja tipahtanut, että terve. Kirkkaimpana taitaa nousta flinstonen kolmen kuukauden kakku.
Sama. Monesti olen ihmetellyt näitä pelikieltoja, mutta tämän veijarin kyseessä ollessa voi sanoa - lukematta edes viestejä - että tällä kertaa osui oikeaan. Tämän takia moderaattoreita on olemassa.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Sama. Monesti olen ihmetellyt näitä pelikieltoja, mutta tämän veijarin kyseessä ollessa voi sanoa - lukematta edes viestejä - että tällä kertaa osui oikeaan. Tämän takia moderaattoreita on olemassa.

Aika kova pelikielto, mutta ehtiipähän flintstone parahiksi välierien ratkaisuvaiheeseen takaisin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös