Kuten myös kiekkoaiheisilla keskustelufoorumeilla.
Kumpi on kansakunnan kehityksen kannalta turmiollisempaa: parkkipirkolle vittuileva junnuvalmentaja, vai suomea huonosti osaava, yhdyssanoja taitamaton opettaja?
Mikäli täällä on kyseisen opettajan oppilaita kirjoittelemassa ja he tunnistavat opettajan, niin luultavasti se. Oppilaiden mielikuva viisaasta opettajasta murtuu ja musertaa oppilaiden maailman...
Nyt kun olet opetellut yhdyssanasäännöt ulkoa, niin siirry lukemisenymmärtämiseen, sitä tosin ei voi opetella ulkoa lukemalla, pitää myös ajatella, pitää ymmärtää.
PS. Tosin Tomek Valtosen voi tunnistaa myös joku muu kuin hänen valmentamansa pelaaja ja jopa pitää tätä idolina, "Jokeri-ikonina". Tällöin Valtosen vaikutus kansakunnan kehitykseen voi olla turmiollinen. Tällainen junnu ryhtyy levittämään "ex sä tiedä kuka mä olen" -ideologiaa kouluissa ja yhdyssanoja taitamaton opettaja on tällöin pulassa. Pian kaikki koulut täyttyvät pikku-Tomekeista, jotka kyselevät joka välissä "ex sä tiedä kuka mä oon"? Ja nämä idealistit pakottavat vanhempansa ostamaan Fiat Punton, romuttaen muiden merkkien talouden. Eli en osaa vastata varmasti kysymykseesi.