Mille naurat juuri nyt?

  • 13 229 710
  • 50 398

Davey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vitsille joka jotakuinkin meni näin:

Kun olet punttisalilla niin mikä on se mustalainen joka tulee sua neuvomaan?


....Personal Raineri!
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vitsille joka jotakuinkin meni näin:

Kun olet punttisalilla niin mikä on se mustalainen joka tulee sua neuvomaan?


....Personal Raineri!

"Mikä on mannen henkilökohtainen avustaja?"

Jotakuinkin näin minä olen sen kuullut.
 

Ralph

Jäsen
Aikaisemmin tänään hieman nauratti..

Olin Nokian Citymarketissa ruokaostoksilla. Kassajonossa edelläni oli eräs mies (n. 60v?) jonka olin kaupungilla nähnyt useampaankin kertaan. Tämä mies näyttää vähän hömelöltä ja vaikuttaa vähän tyhmältä. Toinen silmä kuin kännilläisellä ja toinen pilveä polttavalla. Suu kokoajan täysin auki. Semmonen perus hiippari.

No kuitenkin, oli edelläni kassassa. Yhtäkkiä hänen puhelin soi ja vastaa siihen. Puhuu todella kovaan ääneen: "Menin kauppaan kun Johanna soitti että tulee käymään.." jne. Sitten näin miehen ostoksen. Pelkästään paketti kondomeja. Johannasta tuli mieleen Tukiainen ja nauratti siinä. Ja tuttu kassamyyjäkin pidätteli nauruaan. Voi veikkoset, olikohan Johannan kanssa mukava ilta.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Ricky Gervaisin avausmonologille Golden Globe pippaloissa.

http://www.youtube.com/watch?v=BvHXzP2SpLA&feature=player_embedded

Tsiisus mitä tykitystä, nauroin koko avauksen putkeen.

Näköjään päässyt toisen kerran peräkkäin juontamaan saman gaalan ja taso pysynyt korkeana, heh.

Viime vuonna myös homma meni mainiosti ja etenkin Mel Gibsonin esittely pudotti täysin: I like a drink as much as the next man... unless the next man is Mel Gibosn!

Tuo 2010-versio on kokonaisuudessan ihan huikeaa settiä: http://www.youtube.com/watch?v=bwH0HfbYHlM&feature=fvwk

Äijällä riittää pokkaa, ei voi muuta sanoa.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jonne Virtasen hassutteluille Kärppä matsin jälkeen.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olisihan se olennaista jakaa muillekin se naurun aihe

No johan minä kerroin, että naurun aiheeni on Jonne Virtasen hassuttelut. Luetun ymmärtämisessä jotain vikaa?

e: ja tähtipakille, kuulet varmasti illan mittaan medioista tai käy lukemassa otteluketjusta.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Nauran sille että ihmiset sytyttelevät itsejään tuleen. Kyse ei ole mukavasta asiasta, mutta jostain syystä saan mielleyhtymän South Parkkiin.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
No johan minä kerroin, että naurun aiheeni on Jonne Virtasen hassuttelut. Luetun ymmärtämisessä jotain vikaa?

e: ja tähtipakille, kuulet varmasti illan mittaan medioista tai käy lukemassa otteluketjusta.

Luetun ymmärtämisessä ei ole ongelmaa, sen sijaan ulosanti on ongelma! Tarkoitin, että olisi ollut kiva tietää mitä se ES-Jonne hassutteli. Mutta nauretaan nyt tällä sitten vaan =D
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Luetun ymmärtämisessä ei ole ongelmaa, sen sijaan ulosanti on ongelma! Tarkoitin, että olisi ollut kiva tietää mitä se ES-Jonne hassutteli. Mutta nauretaan nyt tällä sitten vaan =D

Tuon pressin voi kuunnella radiojkl.fi sivuilta. Ite nauran myös Jonnen heitoille...
 

tutzba

Jäsen
Jokeri-ikonille. Hienoja miehiä nämä entiset Jokeri-pelaajat. Ja hienoa esimerkkiä Tomekin valmennettaville.

Mopokuski Petteri Sihvosta lainatakseni,

Tässähän palataan vanhaan mentaliteettiin, että jos opettaja osti keskiolutta kaupasta, se oli kiusallinen tilanne. Ei pappikaan voi olla pappi kaikkialla, hänelläkin on siviilielämänsä. Valmentaminen on roolinottoa eikä sitä roolia voi pitää kaikkialla päällä.

Eli mielestäni on naurettavaa vedota johonkin esimerkkiin.

Lähde.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mopokuski Petteri Sihvosta lainatakseni,

Tässähän palataan vanhaan mentaliteettiin, että jos opettaja osti keskiolutta kaupasta, se oli kiusallinen tilanne. Ei pappikaan voi olla pappi kaikkialla, hänelläkin on siviilielämänsä. Valmentaminen on roolinottoa eikä sitä roolia voi pitää kaikkialla päällä.

Eli mielestäni on naurettavaa vedota johonkin esimerkkiin.

Lähde.

Valtonen on semi-julkisuuden ihmisenä ja valmentajana esimerkki, halusi sitä tai ei, tällöin pitää miettiä omaa käytöstään. Jos Tauno Tasalakki raivoaa parkkipirkolle, hänen nimensä ei päädy iltapäivälehden sivulle. Ja Tomekin valmennettavien silmissä hän on aina valmentaja, sitä roolia et vaan saa pois päältä. Ihan samallalailla opettaja on aina opettaja oppilaitensa ja heidän vanhempien silmissä, myös baarissa.

Itsessään episodi on surullinen, tulee myötähäpeä tunne Valtosen puolesta.
 
Kyllähän tuo Tomekin lehtijuttu sai hymyn huulille. Ei pelkästään Tomekin oman "etteks te tiedä kuka mä oon" -kommentin johdosta, mutta myös Iltalehden asiantuntevan otsikoinnin puolesta...vai ihan huippukiekkoilija! Itse lähinnä ajattelin otsikon perusteella, että nyt on joku NHL-kiekkoilija hölmöillyt pahasti.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Jokeri-ikonille. Hienoja miehiä nämä entiset Jokeri-pelaajat. Ja hienoa esimerkkiä Tomekin valmennettaville.

Ikoni ja ikoni. Sääliksi lähinnä käy tota rassukkaa. Ikävää, että antaa paskaa leimaa Jokereille. Omat työkaverit, jotka seuraavat jääkiekkoa jonkin verran, eivät edes tienneet kuka Valtonen on. Jos hän on siis tosiaan huutanut "ettekö tietä kuka mä oon?", se ihmetyttää ja naurattaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös