Mille naurat juuri nyt?

• 13 423 745
  • 50 879

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mies on yli 80-vuotias, entinen kirvesmies, reservin alikersantti ja painia harrastanut. Miksi tämä jääräpäisyys ei yllätä? No kun markka-aika taas koittaa, niin onneksi hänellä on valmiina aitoja markkoja. Ne varmasti käy ihan sellaisenaan. Miksiköhän mies ei ole kiikuttanut kertaakaan väärää rahaa poliisilaitokselle?

J.Petke

Jäsen
Ei helvetti, olihan komediaa alusta loppuun. Todelliset satuhäät. Vieläköhän ovat yhdessä, onhan häistä kuitenkin jo yli puoli vuotta. Saisi mieskin oman sukunimensä takaisin.

Tällaiset pariskunnat ovat oivallinen vasti jenkkien käyttämälle "trailer trash"-termille. Pitäisi luoda ihan kotimaan tarkoituksiin vastaava termi.

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Duunikaverilta on lipsahtanut pikkupikku kirjoitusvirhe sähköpostiin:

Hei!
Sain XXX:ltä tiedon otsikon mukaisesta selvityspyynnöstä päivättynä 22.12.2010 XXX:ltä ( XXX-ketju). Haluatteko, että hoidamme asian XXX:n kautta, vai sopiiko että me vastaamme siihen teille suoraan. Aiheethan ovat hyvin samanlaiset kuin ne sinun meille suoraan lähettämässäsi selvityspyynnössä XXX. Voimme toki myös toimittaa vastakusemme XXX:lle joka toimittaa sen teille. Toisaalta XXX:hän ei voi vastata suojalaseissa XXX:n tekemiin muutoksiin/korjauksiin.

XXX-jutut omia sensurointejani. Voi elämä!

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
82-vuotias. Jos ei suurempia tauteja ole, voi markka tulla hyvinkin takaisin ukon elinaikana. Sillä eihän tässä montaa vuotta mene, kun EU heittää perseelleen...
Liika on liikaa, jopa yhdentyvälle euroopalle.

Itse asiassa... viime viikolla autolla liikkeellä ollessani kuulin radiosta kun jokin aika isoilla profiileilla oleva rahamies (harmi kun en nyt nimeä muista) kertoi, että todennäköisesti alle viiden vuoden päästä euro häviää, JOS nykykehitys jatkuu. Ts. JOS Saksa joutuu pelastamaan sekä Espanjan että Portugalin, se johtaa Saksan irtautumiseen ainakin eurosta ellei peräti koko EU:sta.

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Petteri Sihvonen Kymppitonnissakin SuomiTV:llä sanoi olevansa kiekkoanalyytikko. Melkoisia myös nuo muut osallistujat. Jethro, Suvi Teräsniska, Teuvo Loman ja Laura Närhi.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
KooKoon pelaaja Jaakko Lehtonen otti juuri illan toisen jäähynsä hyökkäyspäässä. KooKoon kotihallissa alkoi soimaan "Jaakko kulta, Jaakko kulta, herää jo..." Ei Jaakkoa naurattanut, minulle sai hymyn huulille.

Davey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vitsille joka jotakuinkin meni näin:

Kun olet punttisalilla niin mikä on se mustalainen joka tulee sua neuvomaan?

....Personal Raineri!

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vitsille joka jotakuinkin meni näin:

Kun olet punttisalilla niin mikä on se mustalainen joka tulee sua neuvomaan?

....Personal Raineri!

"Mikä on mannen henkilökohtainen avustaja?"

Jotakuinkin näin minä olen sen kuullut.

Ralph

Jäsen
Aikaisemmin tänään hieman nauratti..

Olin Nokian Citymarketissa ruokaostoksilla. Kassajonossa edelläni oli eräs mies (n. 60v?) jonka olin kaupungilla nähnyt useampaankin kertaan. Tämä mies näyttää vähän hömelöltä ja vaikuttaa vähän tyhmältä. Toinen silmä kuin kännilläisellä ja toinen pilveä polttavalla. Suu kokoajan täysin auki. Semmonen perus hiippari.

No kuitenkin, oli edelläni kassassa. Yhtäkkiä hänen puhelin soi ja vastaa siihen. Puhuu todella kovaan ääneen: "Menin kauppaan kun Johanna soitti että tulee käymään.." jne. Sitten näin miehen ostoksen. Pelkästään paketti kondomeja. Johannasta tuli mieleen Tukiainen ja nauratti siinä. Ja tuttu kassamyyjäkin pidätteli nauruaan. Voi veikkoset, olikohan Johannan kanssa mukava ilta.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Ricky Gervaisin avausmonologille Golden Globe pippaloissa.

http://www.youtube.com/watch?v=BvHXzP2SpLA&feature=player_embedded

Tsiisus mitä tykitystä, nauroin koko avauksen putkeen.

Näköjään päässyt toisen kerran peräkkäin juontamaan saman gaalan ja taso pysynyt korkeana, heh.

Viime vuonna myös homma meni mainiosti ja etenkin Mel Gibsonin esittely pudotti täysin: I like a drink as much as the next man... unless the next man is Mel Gibosn!

Tuo 2010-versio on kokonaisuudessan ihan huikeaa settiä: http://www.youtube.com/watch?v=bwH0HfbYHlM&feature=fvwk

Äijällä riittää pokkaa, ei voi muuta sanoa.

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jonne Virtasen hassutteluille Kärppä matsin jälkeen.

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olisihan se olennaista jakaa muillekin se naurun aihe

No johan minä kerroin, että naurun aiheeni on Jonne Virtasen hassuttelut. Luetun ymmärtämisessä jotain vikaa?

e: ja tähtipakille, kuulet varmasti illan mittaan medioista tai käy lukemassa otteluketjusta.

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Nauran sille että ihmiset sytyttelevät itsejään tuleen. Kyse ei ole mukavasta asiasta, mutta jostain syystä saan mielleyhtymän South Parkkiin.

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
No johan minä kerroin, että naurun aiheeni on Jonne Virtasen hassuttelut. Luetun ymmärtämisessä jotain vikaa?

e: ja tähtipakille, kuulet varmasti illan mittaan medioista tai käy lukemassa otteluketjusta.

Luetun ymmärtämisessä ei ole ongelmaa, sen sijaan ulosanti on ongelma! Tarkoitin, että olisi ollut kiva tietää mitä se ES-Jonne hassutteli. Mutta nauretaan nyt tällä sitten vaan =D

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy