Mille naurat juuri nyt?

  • 13 211 126
  • 50 365

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
TV kakkoselta tuleva Satuhäät-ohjelmalle.

Aikamoinen pariskunta ja melkoista kinastelua jatkuvasti.
Hiukan tuhteja ihmisiä molempien suvut, varsinkin morsiamen.

Katsoin itse myös tuota paskaa vähän aikaa, kovin pitkää avioliittoa en tuosta odota. Nainen vaikutti ihan vitun ärsyttävältä. Kohta jossa hääkakkua leikattiin sai minut vaihtamaan kanavaa.
Ei helvetti, olihan komediaa alusta loppuun. Todelliset satuhäät. Vieläköhän ovat yhdessä, onhan häistä kuitenkin jo yli puoli vuotta. Saisi mieskin oman sukunimensä takaisin.

Tämä kyllä toimi kuin paraskin Kummeli- tai Ketonen & Myllyrinne -jakso. Tiukkaa tavaraa alusta loppuun. Löytynee Yle Areenasta.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
En toki tästä kyseisestä herrasta tiedä mitään, mutta on tullut jonkin verran oltua tekemisissä parin kaupunkilehden päätoimittajien kanssa ja ei ole mitään ammattilaisia ollut kyseessä. Tuntunut ihan käsittämättömältä, että näille on suotu vastuullinen rooli yleisesti jaettavassa julkaisussa. Molemmat ollut sellaisia ihmisiä, joilla ei tunnu olevan mitään sanottavaa ja paikalliset yrittäjät ja muut toimijat käytännössä kävelevät yli koska tahansa.

Näidän kokemuksien jälkeen olen oppinut ymmärtämään paremmin pienemmissä kaupunkilehdissä olevia järjettömiä kirjoitelmia.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Katsoin itse myös tuota paskaa vähän aikaa, kovin pitkää avioliittoa en tuosta odota. Nainen vaikutti ihan vitun ärsyttävältä. Kohta jossa hääkakkua leikattiin sai minut vaihtamaan kanavaa.

Olisi kannattanut katsella loppuun asti. Itse katsoin minuutin keskeltä ja lopputekstien kohdalla oli pakko mennä katsomaan mitä emäntä nauraa. Tekstien jälkeen tulikin sitten oikein kohokohta.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olisi kannattanut katsella loppuun asti. Itse katsoin minuutin keskeltä ja lopputekstien kohdalla oli pakko mennä katsomaan mitä emäntä nauraa. Tekstien jälkeen tulikin sitten oikein kohokohta.

Ei satana mikä pariskunta! Odotan jo nyt "mitä heille kuuluu nyt"-jaksoa! No ehkäpä jätkällä oli vaan paineita naimisiinmenosta, niin lievitti sitä sit pienellä rännillä, paitsi "oli se torstaina juomatta"..Onnea vaan heille.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En toki tästä kyseisestä herrasta tiedä mitään, mutta on tullut jonkin verran oltua tekemisissä parin kaupunkilehden päätoimittajien kanssa ja ei ole mitään ammattilaisia ollut kyseessä. Tuntunut ihan käsittämättömältä, että näille on suotu vastuullinen rooli yleisesti jaettavassa julkaisussa. Molemmat ollut sellaisia ihmisiä, joilla ei tunnu olevan mitään sanottavaa ja paikalliset yrittäjät ja muut toimijat käytännössä kävelevät yli koska tahansa.

Näidän kokemuksien jälkeen olen oppinut ymmärtämään paremmin pienemmissä kaupunkilehdissä olevia järjettömiä kirjoitelmia.

Käsittääkseni Tauriainen omistaa Uusi Pori -lehden.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Ei satana mikä pariskunta! Odotan jo nyt "mitä heille kuuluu nyt"-jaksoa! No ehkäpä jätkällä oli vaan paineita naimisiinmenosta, niin lievitti sitä sit pienellä rännillä, paitsi "oli se torstaina juomatta"..Onnea vaan heille.

Kaverilla täytyy olla lehmän hermot, että jaksaa katsella moista noita-akkaa.
Itse olisin temponut viunaa kitusiin torstainkin.
Oli tuon katsomisessa yksi hyvä puoli.. Nyt osaa taas arvostaa omaa sydämeni valittua!
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Ei helvetti, olihan komediaa alusta loppuun. Todelliset satuhäät. Vieläköhän ovat yhdessä, onhan häistä kuitenkin jo yli puoli vuotta. Saisi mieskin oman sukunimensä takaisin.

Tämä kyllä toimi kuin paraskin Kummeli- tai Ketonen & Myllyrinne -jakso. Tiukkaa tavaraa alusta loppuun. Löytynee Yle Areenasta.

Kerrassaan jäätävää settiä!!!

http://areena.yle.fi/video/1611386
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Viimeksi muokattu:

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Hjallis on kyllä kova jätkä.

Pitänee kääntää kanavaa kun tuo isotissinen blondi veti toppatakin päälle ja lähti koiravaljakolla ajelemaan..
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huuto.netissä myynnissä olevalle Muumi-mukille ja sen osta heti-hinnalle tuli vähän naureskeltua - 1600€.

Ja näytti siellä olevan useampi muki viidenhuntin pintaan. Montakohan perheriitaa on saatu aikaiseksi kun äiti on tuhlannut iskän palkan johonkin extra special Muumi-kuppiin...

(en uskaltanut laittaa suoraa linkkiä ettei tule bännejä mainostamisesta tai jostain vastaavasta)
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös