Mille naurat juuri nyt?

• 13 423 872
  • 50 879

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Voipi olla, että kyseinen lehti tulee ennemmin tiensä päähän mutta jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.

Kyllä, jokaisella on oikeus mielipiteeseen, mutta kaikki mielipiteet eivät ole saman arvoisia.

Itse mielipiteellä ei ole minkäänlaista arvoa, jos sitä ei pysty perustelemaan. Se miten henkilö päätyy mielipiteeseensä(väittämään) on tärkeämpää kuin itse mielipide(väittämä).

"Facebook saa kuolla!" on asiallinen mielipide ja ennustus Facebookin "täydellisestä loppumisesta" jopa todennäköisesti paikkaansapitävä. Kumpaankin löytyy paljon asiallisia ja faktoilla todistettavia perusteita.

Tuo kirjoitus on täynnä asiavirheitä, väärinkäsityksiä, loogisia mahdottomuuksia, ja virheellisiä termejä. Pekka Tauriainen kirjoittaa aiheesta, josta ei tiedä mitään. Hän käyttää hyväkseen asemaansa, saadakseen äänensä kuuluviin kovempaa kuin muilla.

Tauriainen viittaa myös hämäävästi lähteisiin: "Julkisessa sanassa on puhuttu", "viimeisten tietojen mukaan", "Ennustusten mukaan", joita ei sen tarkemmin määrittele. Olisi mielenkiintoista tietää missä on näin virheellisiä tietoja annettu.

Jos kyse olisi Tauriaisen mainostaman yleisönosaston kirjoituksesta, olisi asia hieman toinen. Kyseessä olisi silti typerä mielipide, jolla ei ole arvoa, mutta ainakin se olisi samalla lähtötasolla muiden mielipiteiden kanssa. Nyt vaikuttaa siltä, että paikallislehden yleisönosaston viestien määrät ovat pudonneet ja Tauriainen suorittaa paniikissa hyökkäyksen ensimmäistä internet ilmiötä kohtaan, josta on kuullut lastenlasten puhuvan.

Nämä mielipiteet olisi hyvä pitää ihan itsellään.

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Tapparan radiomainokselle, ja siis nimenomaan positiivisessä mielessä, toisin kuin yleensä tällä palstalla... Se menee suurin piirtein näin:

[Tappara on terästä, Tappara on terästä...] Kärppä on latinaks mustela erm... jotakin, mutta kiakko on manseks Tappara. Pirä tää miälessäs, kun tuut torstaina Hakamettän jäähalliin kello kahreksantoista-kolmekymmenä kattoon Tappara-Kärpät -peliä.

Ja mainoshan tulee tietenkin sellaisella Tampereen murteella, että spiikkerillä meinaa kieli puutua. Jotenkin vain meikäläistä aina hymyilyttää tuon mainoksen kuuleminen, vaikkei suosikkiseurastani olekaan puhe. Pakko sanoa, että olen kateellinen.

Minua tuo mainos vituttaa suunnattomasti, johtuen inhostani tapparaa kohtaan ja koska se kahvara on terästä-veisu on jäänyt päähän soimaan. No ei se mitään, lauleskelen sitä muunneltuna: tappara on perseestä...

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
No ei se mitään, lauleskelen sitä muunneltuna: tappara on perseestä...

Varsin omaperäistä.

Minä nauran tämän aamun bussikuskille. Ensin ajaa yhden pysäkinvälin ovet auki ja vähän sen jälkeen ajaa kirjaimellisesti mutkat suoriksi, eli missasi yhden risteyksen. Huono päivä kenties?

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
TV kakkoselta tuleva Satuhäät-ohjelmalle.

Aikamoinen pariskunta ja melkoista kinastelua jatkuvasti.
Hiukan tuhteja ihmisiä molempien suvut, varsinkin morsiamen.

Snagari

Jäsen

Katsoin itse myös tuota paskaa vähän aikaa, kovin pitkää avioliittoa en tuosta odota. Nainen vaikutti ihan vitun ärsyttävältä. Kohta jossa hääkakkua leikattiin sai minut vaihtamaan kanavaa.

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma

Katsoin itse myös tuota paskaa vähän aikaa, kovin pitkää avioliittoa en tuosta odota. Nainen vaikutti ihan vitun ärsyttävältä. Kohta jossa hääkakkua leikattiin sai minut vaihtamaan kanavaa.
Ei helvetti, olihan komediaa alusta loppuun. Todelliset satuhäät. Vieläköhän ovat yhdessä, onhan häistä kuitenkin jo yli puoli vuotta. Saisi mieskin oman sukunimensä takaisin.

Tämä kyllä toimi kuin paraskin Kummeli- tai Ketonen & Myllyrinne -jakso. Tiukkaa tavaraa alusta loppuun. Löytynee Yle Areenasta.

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
En toki tästä kyseisestä herrasta tiedä mitään, mutta on tullut jonkin verran oltua tekemisissä parin kaupunkilehden päätoimittajien kanssa ja ei ole mitään ammattilaisia ollut kyseessä. Tuntunut ihan käsittämättömältä, että näille on suotu vastuullinen rooli yleisesti jaettavassa julkaisussa. Molemmat ollut sellaisia ihmisiä, joilla ei tunnu olevan mitään sanottavaa ja paikalliset yrittäjät ja muut toimijat käytännössä kävelevät yli koska tahansa.

Näidän kokemuksien jälkeen olen oppinut ymmärtämään paremmin pienemmissä kaupunkilehdissä olevia järjettömiä kirjoitelmia.

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

Olisi kannattanut katsella loppuun asti. Itse katsoin minuutin keskeltä ja lopputekstien kohdalla oli pakko mennä katsomaan mitä emäntä nauraa. Tekstien jälkeen tulikin sitten oikein kohokohta.

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olisi kannattanut katsella loppuun asti. Itse katsoin minuutin keskeltä ja lopputekstien kohdalla oli pakko mennä katsomaan mitä emäntä nauraa. Tekstien jälkeen tulikin sitten oikein kohokohta.

Ei satana mikä pariskunta! Odotan jo nyt "mitä heille kuuluu nyt"-jaksoa! No ehkäpä jätkällä oli vaan paineita naimisiinmenosta, niin lievitti sitä sit pienellä rännillä, paitsi "oli se torstaina juomatta"..Onnea vaan heille.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En toki tästä kyseisestä herrasta tiedä mitään, mutta on tullut jonkin verran oltua tekemisissä parin kaupunkilehden päätoimittajien kanssa ja ei ole mitään ammattilaisia ollut kyseessä. Tuntunut ihan käsittämättömältä, että näille on suotu vastuullinen rooli yleisesti jaettavassa julkaisussa. Molemmat ollut sellaisia ihmisiä, joilla ei tunnu olevan mitään sanottavaa ja paikalliset yrittäjät ja muut toimijat käytännössä kävelevät yli koska tahansa.

Näidän kokemuksien jälkeen olen oppinut ymmärtämään paremmin pienemmissä kaupunkilehdissä olevia järjettömiä kirjoitelmia.

Käsittääkseni Tauriainen omistaa Uusi Pori -lehden.

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Ei satana mikä pariskunta! Odotan jo nyt "mitä heille kuuluu nyt"-jaksoa! No ehkäpä jätkällä oli vaan paineita naimisiinmenosta, niin lievitti sitä sit pienellä rännillä, paitsi "oli se torstaina juomatta"..Onnea vaan heille.

Kaverilla täytyy olla lehmän hermot, että jaksaa katsella moista noita-akkaa.
Itse olisin temponut viunaa kitusiin torstainkin.
Oli tuon katsomisessa yksi hyvä puoli.. Nyt osaa taas arvostaa omaa sydämeni valittua!

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Ei helvetti, olihan komediaa alusta loppuun. Todelliset satuhäät. Vieläköhän ovat yhdessä, onhan häistä kuitenkin jo yli puoli vuotta. Saisi mieskin oman sukunimensä takaisin.

Tämä kyllä toimi kuin paraskin Kummeli- tai Ketonen & Myllyrinne -jakso. Tiukkaa tavaraa alusta loppuun. Löytynee Yle Areenasta.

Kerrassaan jäätävää settiä!!!

http://areena.yle.fi/video/1611386

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy