Kaupunkilehti Uusi Pori ennustaa Facebookin tuhon pääkirjoituksessaan..
Voipi olla, että kyseinen lehti tulee ennemmin tiensä päähän mutta jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.
Voipi olla, että kyseinen lehti tulee ennemmin tiensä päähän mutta jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.
Tapparan radiomainokselle, ja siis nimenomaan positiivisessä mielessä, toisin kuin yleensä tällä palstalla... Se menee suurin piirtein näin:
[Tappara on terästä, Tappara on terästä...] Kärppä on latinaks mustela erm... jotakin, mutta kiakko on manseks Tappara. Pirä tää miälessäs, kun tuut torstaina Hakamettän jäähalliin kello kahreksantoista-kolmekymmenä kattoon Tappara-Kärpät -peliä.
Ja mainoshan tulee tietenkin sellaisella Tampereen murteella, että spiikkerillä meinaa kieli puutua. Jotenkin vain meikäläistä aina hymyilyttää tuon mainoksen kuuleminen, vaikkei suosikkiseurastani olekaan puhe. Pakko sanoa, että olen kateellinen.
No ei se mitään, lauleskelen sitä muunneltuna: tappara on perseestä...
TV kakkoselta tuleva Satuhäät-ohjelmalle.
Aikamoinen pariskunta ja melkoista kinastelua jatkuvasti.
Hiukan tuhteja ihmisiä molempien suvut, varsinkin morsiamen.
Pinkkiä vaatetta päälle kun käy palkinnon pokkaamassa ja stereotypisesti nasaalilla äänellä kiitospuhe. Näin siellä.Iltalehden otsikointi sai pienen nauruefektin aikaiseksi.
TV kakkoselta tuleva Satuhäät-ohjelmalle.
Aikamoinen pariskunta ja melkoista kinastelua jatkuvasti.
Hiukan tuhteja ihmisiä molempien suvut, varsinkin morsiamen.
Ei helvetti, olihan komediaa alusta loppuun. Todelliset satuhäät. Vieläköhän ovat yhdessä, onhan häistä kuitenkin jo yli puoli vuotta. Saisi mieskin oman sukunimensä takaisin.Katsoin itse myös tuota paskaa vähän aikaa, kovin pitkää avioliittoa en tuosta odota. Nainen vaikutti ihan vitun ärsyttävältä. Kohta jossa hääkakkua leikattiin sai minut vaihtamaan kanavaa.
Katsoin itse myös tuota paskaa vähän aikaa, kovin pitkää avioliittoa en tuosta odota. Nainen vaikutti ihan vitun ärsyttävältä. Kohta jossa hääkakkua leikattiin sai minut vaihtamaan kanavaa.
Tälle mukamas kuukauden maalille. Voi jessus mikä läppä.
Olisi kannattanut katsella loppuun asti. Itse katsoin minuutin keskeltä ja lopputekstien kohdalla oli pakko mennä katsomaan mitä emäntä nauraa. Tekstien jälkeen tulikin sitten oikein kohokohta.
Kertoisitko vähän enemmän?
Mille kuukauden maalille?
En toki tästä kyseisestä herrasta tiedä mitään, mutta on tullut jonkin verran oltua tekemisissä parin kaupunkilehden päätoimittajien kanssa ja ei ole mitään ammattilaisia ollut kyseessä. Tuntunut ihan käsittämättömältä, että näille on suotu vastuullinen rooli yleisesti jaettavassa julkaisussa. Molemmat ollut sellaisia ihmisiä, joilla ei tunnu olevan mitään sanottavaa ja paikalliset yrittäjät ja muut toimijat käytännössä kävelevät yli koska tahansa.
Näidän kokemuksien jälkeen olen oppinut ymmärtämään paremmin pienemmissä kaupunkilehdissä olevia järjettömiä kirjoitelmia.
Ei satana mikä pariskunta! Odotan jo nyt "mitä heille kuuluu nyt"-jaksoa! No ehkäpä jätkällä oli vaan paineita naimisiinmenosta, niin lievitti sitä sit pienellä rännillä, paitsi "oli se torstaina juomatta"..Onnea vaan heille.
Olet tämän palstan miljoonas kävijä -voitit 1,000,000 euroa
Ei helvetti, olihan komediaa alusta loppuun. Todelliset satuhäät. Vieläköhän ovat yhdessä, onhan häistä kuitenkin jo yli puoli vuotta. Saisi mieskin oman sukunimensä takaisin.
Tämä kyllä toimi kuin paraskin Kummeli- tai Ketonen & Myllyrinne -jakso. Tiukkaa tavaraa alusta loppuun. Löytynee Yle Areenasta.
Käsittääkseni Tauriainen omistaa Uusi Pori -lehden.