Mille naurat juuri nyt?

  • 13 200 677
  • 50 363

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Nauran myöskin Sinnerin tarinalle. Hieno veto kaverilta. Tosin, aika hullunrohkea, jos kyseessä oli iso uros.
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Tämäkin menee kategoriaan ei saisi nauraa, mutta...

Jarilta leikattiin väärä polvi
(IL)

"Oho. Sori..."

Aamulla kun luin uutista niin meinasi oikeasti purskahtaa kahvit suusta kun ajettelin sen olevan tietysti Jari Litmanen. Hänelle nimittäin tämä voisi tapahtua...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Aamulla kun luin uutista niin meinasi oikeasti purskahtaa kahvit suusta kun ajettelin sen olevan tietysti Jari Litmanen. Hänelle nimittäin tämä voisi tapahtua...

Litillehän tuossa olisi kuitenkin käynyt niin että tuo terveen jalan leikkaus olisi epäonnistunut josta seurauksena vielä pari uutta leikkausta.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
En tiedä onko tuo heitto vanha vai ei, mutta kyllä tuo tapahtui. Siitä asiasta ei ole epäilystäkään.

Ok. Itse käytin tuota läpällä kaverilleni joka seurusteli entisen tyttöystäväni kanssa joskus viisitoista vuotta sitten. Itsekin olin sen kuullut jostain aikaisemmin.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Ok. Itse käytin tuota läpällä kaverilleni joka seurusteli entisen tyttöystäväni kanssa joskus viisitoista vuotta sitten. Itsekin olin sen kuullut jostain aikaisemmin.

Jep. Voi olla mielenkiintoista lukea aikanaan poliisien kuulustelupöytäkirjasta kummankin tahon versiot. Kumpaakin epäillään pahoinpitelystä.

Tämä on vähän OT tähän ketjuun, mutta avautui sellainen seikka, jota en ole koskaan osannut edes ajatella. Paikka missä tuo tapahtui on kantapaikkojani ja juttelin asiasta omistajien kanssa (jutellaan muutenkin melkeinpä asioista kuin asioista). He eivät olleet moksiskaan itse tappelusta, vaan totesivat taustat kuultuaan aika perisuomalaisesti "sitä saa mitä tilaa". He ovat ulkomaalaistaustaisia. Mutta poliisien paikalle tulo vitutti selvästi paljonkin. Poliisit nimittäin ilmeisesti pitävät jonkinlaista kirjaa eri ravintoloihin tulleista "keikoista". Tämä puolestaan voi sitten vaikuttaa aukioloaikoihin ja vastaaviin. Ihan loogista toki, mutten ole koskaan osannut ajatella asiaa siltä kantilta.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Tiede.fin keskusteluille mahdollisesta Israel(+USA) vs Iran sodasta. Homma on välillä vähän kuin yksi venäläismielinen JA:n kirjoittelija ottaisi mittaa toisesta samanmoisesta ja Suomi24:n eliittijoukot komppaisivat toista. Onhan tuolla ihan hyviä argumenttejä ja perusteluja, mutta kummallakin on ne kuuluisat silmälaput niin tukevasti tiellä, että menee lähes koomiseksi.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Nauran sille kuinka helvetin mukavassa duunissa olen, ei tarvii stressata, saa olla ihmisten kanssa tekemisissä ja jauhaa paskaa. Paskanjauhanta myös tuottaa rahaa meikäläiselle.

Jotkut joutuvat raatamaan elämänsä paskassa duunissa ja naama norsunvitulla.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Naurattaa tässä kun luin Iltasanomien paperiversiosta kuinka SM-liiga on jälleen menettänyt kärkipelaajia ulkomaille, "melkein kolmekymmentä". Joukkoon mahtui mm. Juha Pitkämäen, Mika Lehdon, Timo Seppäsen ja Antti Halosen kaltaisia kärkimiehiä.

Taso laskee jne.
 

julle-jr

Jäsen
Nauran sille kuinka helvetin mukavassa duunissa olen, ei tarvii stressata, saa olla ihmisten kanssa tekemisissä ja jauhaa paskaa. Paskanjauhanta myös tuottaa rahaa meikäläiselle.

Jotkut joutuvat raatamaan elämänsä paskassa duunissa ja naama norsunvitulla.
Jauhat paskaa, paskanjauhanta tuottaa sinulle rahaa ja olet siitä iloinen, mutta samalla säälit ihmisiä, jotka ovat paskaisessa duunissa. Ok.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Nauran sille kuinka helvetin mukavassa duunissa olen, ei tarvii stressata, saa olla ihmisten kanssa tekemisissä ja jauhaa paskaa. Paskanjauhanta myös tuottaa rahaa meikäläiselle.

Jotkut joutuvat raatamaan elämänsä paskassa duunissa ja naama norsunvitulla.


Jauhat paskaa, paskanjauhanta tuottaa sinulle rahaa ja olet siitä iloinen, mutta samalla säälit ihmisiä, jotka ovat paskaisessa duunissa. Ok.

Ja sitten vielä tulee jauhamaan paskaa tänne. Se on kyllä naurettavaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuuntelin tänään YLE:n aamu-tv:n uutisia epäuskoisena, kun aiheena oli ravintoloiden arvonlisäveron laskeminen heinäkuun alussa 22:sta 13 prosenttiin. Kuulemma monet ravintolat aikovat jättää hinnat silti entiselle tasolleen, vaikka odotusarvona oli, että asiakkaat hyötyisivät veroalesta ja saisivat syödä ravintolasafkaa aiempaa halvemmalla. Pätkässä haastateltiin Linnanmäen tj:tä, Risto Räikköstä, joka ilmoitti suoraan, että he eivät ala hintojaan muuttamaan Lintsin ravintoloissa.

Oli pakko naurahtaa Räikkösen jäätävälle perustelulle: "Emme me ala hintoja muuttaa kesken kauden, sehän vain sekoittaa kuluttajia." Oikeassahan Rise tietysti on, koska kaikkihan me olemme tottuneet Linnanmäen ravintoloiden hintoihin, tiedämme tasan tarkkaan, mitä mikäkin tuote maksaa ja kyllähän siinä menisi sormi suuhun, kun lihiksen hinta olisi yhtäkkiä pudonnut esim. 50 sentillä.
 
Selostajan helvetti

Harvoin joku asia naurattaa etukäteen mutta tänään on poikkeus; katselin nimittäin illan MM-futiksen päivän matsien kokoonpanoja ja Brasilia-P-Korea –pelissä voi ruveta naurattamaan ainakin selostajien sekoilut.

Muutenkin kovaa kritiikkiä saaneet uudehkot selostajat ovat kovan paikan edessä kun pelin tiimellyksessä pitäisi selostaa Pohjois-Korean jätkien nimet oikein ja jos pikku korealaiset satsaavat nopeaan lyhytsyöttöpeliin niin hubaa varmasti riittää kun pallo kiertää nopsaan jätkältä toiselle joiden nimet ovat tänään;

(oletettu avauskokoonpano)

Jong
Hong
Yong
Ri M.G. (maalivahti)
Ri K.C.
Pak N.C.
Pak C.J.
Ji
Nam
Cha
Mun

Haha haha, sääliksi käy selostajakopin heppua oli siellä sitten kokeneempi kaveri tai noviisi kesähessu.
 

Raparberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho ja HIFK
Näinhän meinasi käydä myös Artolle, miehellemme Lapista.

Tosin Suomessa käytäntö morsiamen häärituaalien osalta voi olla toisenlainen.
Eipä silti, hyvähän se on kaikki riivahenget jotenkin karkottaa. Kukin kulttuurinsa mukaisesti.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Tällä hetkellä parasta viidettä on Vapaan osion Sihvos-ketju. Siffa vs. muu maailma. Erityisesti naurattaa tuo siffan lanseeraama kungfu-periaate jääkiekkoon. Kungfu-kiekko ja mitähän vielä =). Lisäksi naurattaa joidenkin kirjoittajien mukaanlähtö tuohon päättymättömään leikkiin siffan kanssa. Itse lopetin jo aikaa sitten tuon nikin kanssa leikkimisen...
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tällä hetkellä parasta viidettä on Vapaan osion Sihvos-ketju. Siffa vs. muu maailma. Erityisesti naurattaa tuo siffan lanseeraama kungfu-periaate jääkiekkoon. Lisäksi naurattaa joidenkin kirjoittajien mukaanlähtö tuohon päättymättömään leikkiin siffan kanssa. Itse lopetin jo aikaa sitten tuon nikin kanssa leikkimisen...

No hei, onhan täällä Johanna Tukiaisellekin ketju (jep, yhtymäkohdat eivät jää siihen). Nauru pidentää ikää, naru lyhentää (vanha viidakon puujalka:).

Helvetti että voi typerä juttu taas naurattaa: kaveri lukihäröili moponosista moponosi-nimisen sairauden... Ja kyllä, krapulantynkää pukkaa.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tällä hetkellä parasta viidettä on Vapaan osion Sihvos-ketju. Siffa vs. muu maailma. Erityisesti naurattaa tuo siffan lanseeraama kungfu-periaate jääkiekkoon. Kungfu-kiekko ja mitähän vielä =). Lisäksi naurattaa joidenkin kirjoittajien mukaanlähtö tuohon päättymättömään leikkiin siffan kanssa. Itse lopetin jo aikaa sitten tuon nikin kanssa leikkimisen...

En ollutkaan lukenut ketjua enää vähään aikaan. Tietyssä mielentilassa tuo ketju on tosiaan ihan hyvää viihdettä.
Jos joku ei ole kyseistä ketjua lukenut, ei kannata antaa ketjun otsikon hämätä. Ketju on erittäin huumoripitoinen, erilaiset termit ja taktiikat esitetään pilke silmäkulmassa.
 

M10

Jäsen
Hieman naurattaa, että Toronton legendaarisen Ted Kennedyn (NHL:ssä kaudet 1924-1957) tekohampaat ovat nyt huutokaupattavana kanadalaisessa Classic auctionsissa.

Tällä hetkellä johtavana bidinä 245 dollaria ja tuohon kun lisätään huutokauppaan kuuluva Buyers Premium (19.5%), niin hinta kohoaa kolmeen sataan taalaan. Mikäs siinä, vähän kun huuhtasee vedessä niin siitä saa oivalliset tekarit jos sattuu etuhampaat puuttumaan. Duncan Keith jopa huutamassa noita?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Facebookin FIFA- BAN THE ANNOYING VUVUZELA (HORN) FROM THE SOUTH AFRICA WORLD CUP ! -ryhmän seinäkirjoituksille ja kommenteille. "KKK took away my vuvuzela!" yms. Rasismi ja sen vastustus alkavat nostaa päätään räjähdysmäisesti kasvavassa ryhmässä. Saattaa olla ehdin nähdä -osastoa, jos rasistisia kuitteja liputetaan tarpeeksi. Suosittelen.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Mitä uudelle alfaurokselle sitten oli kuiskattu?

"Muista aina kun suutelet tuota, että mä olen pitänyt munaani sen suussa..."
Itse olin aikoinaan hiukan vastaavanlaisessa tilanteessa exän muikistellessa jonkun törpön kanssa. Aikansa limottuaan tyyppi tuli pöytääni soittamaan suutaan. Homma loppui siihen kun kaveri kysyi haluaisinko hänen sijastaan työntää kieleni muijan nieluun. Vastasin, että en missään nimessä. Lisänä totesin laskeneeni lukemattomat lastit muijan kitaan-suoraan kakkosesta.

Mutta poliisien paikalle tulo vitutti selvästi paljonkin. Poliisit nimittäin ilmeisesti pitävät jonkinlaista kirjaa eri ravintoloihin tulleista "keikoista". Tämä puolestaan voi sitten vaikuttaa aukioloaikoihin ja vastaaviin. Ihan loogista toki, mutten ole koskaan osannut ajatella asiaa siltä kantilta.
Moni kapakoitsija näin ajattelee, mutta homma käytännössä päinvastoin. Poliisin mielestä on huomattavasti parempi, että he rauhoittavat tilanteen kuin se, että järjestysmiehet pahimmassa tapauksessa ylittävät valtuutensa selvitellessään pahaksi yltynyttä yleistä härdelliä. Polisien paikallekutsuminen antaa virkavallalle kuvan, että paikassa pidetään järjestyksestä huolta. Tämä kuultuna järjestyspoliisin edustajalta.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=2199640&ref=tf1

Iltasanominen uutiselle, jossa mies pakotettiin menemään lehmän kanssa naimisiin. Ei se sinänsä ole vielä niin uskomatonta, mutta kun se syy minkä takia, voi luoja!

Näinhän meinasi käydä myös Artolle, miehellemme Lapista.
Voi noiden hääjuhlien glamouria. Katuva, kauhusta kirkuva sulho kuljetetaan paikalle käsi- ja jalkaraudoissa, kuten aikoinaan Haapojan Matti käräjäreissuillaan. Juhlallinen seremonia päättyy puhdistautunmiseen, jonka yhteydessä sulhasen katsotaan kärsineen jo tarpeeksi ja morsian hukutetaan Ivalojokeen. Kaipamaan jäävät Pekka Karhuvaara sekä häät yksioikeudella seiskalle hankkinut Kaitsu Merilä.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Nauran Sofi Oksaselle, jolle tuntui tulevan yllätyksenä, että ruokkivan käden pureminen kostautuu. YLEn uutinen aiheesta. Varmasti jokaisella on jotain kritisoitavaa työnantajassaan, mutta kuinka torvelo pitää olla lähteäkseen ruotimaan niitä julkisesti?
 

J.Petke

Jäsen
Nauran Sofi Oksaselle, jolle tuntui tulevan yllätyksenä, että ruokkivan käden pureminen kostautuu. YLEn uutinen aiheesta. Varmasti jokaisella on jotain kritisoitavaa työnantajassaan, mutta kuinka torvelo pitää olla lähteäkseen ruotimaan niitä julkisesti?

Luulen, että tämä on aika harkittu teko ja tarkoitus on ollutkin päästä sopimuksesta irti ja uuden kustantajan leipiin. Ei luultavasti tarvi kyllä Oksasen itse paljoa hakemuksia lähetellä. Olisikohan ulkomailta jo joku isompi firma lähestynyt??
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös