Mille naurat juuri nyt?

  • 13 270 938
  • 50 465

Snagari

Jäsen
Heh, helppo arvata kumpaan sinä kuulut.

Voi jumalauta, pitäkää nyt sentään se karhukeskustelunne siellä vitutusketjussa, ei sitä tarvitse joka ketjuun tunkea. Tämä vituttaa mutta ei sitä vitutusketjuun voi mennä kun siellä puhutaan karhuista.

Sen sijaan Nakkikastikkeen meno naurattaa ja sitä on ilo seurata! Keep it going my man!
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voi jumalauta, pitäkää nyt sentään se karhukeskustelunne siellä vitutusketjussa, ei sitä tarvitse joka ketjuun tunkea. Tämä vituttaa mutta ei sitä vitutusketjuun voi mennä kun siellä puhutaan karhuista.

Sen sijaan Nakkikastikkeen meno naurattaa ja sitä on ilo seurata! Keep it going my man!

En mä jaksa väitellä enää siitä karhusta...se varmaan meni jo uimahalliin.

Nakkikastike suoritti aika jäätävän linkityksen...vaikea tuossa on olla nauramatta.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Joo, mutta Nakkikastike laittoi linkin kuvaan, ei laittanut kuvaa foorumille. Näin vältettiin yksi rike.

Nyt puhuu kalakukko asiaa! Mitään ei oo tehty väärin ja kaikki on vakaasti harkittua!!! Jos joku on toista mieltä vaadin mielentilaa yms.
 

Snagari

Jäsen
Tässä käy nyt niin, että jos Nakkikastike saa pidempää kakkua, karkaa meikäläisen juominen ihan käsisti. Nakkikastike on nähkääs toiminut mulle aina vähän sellaisena varoittavana esimerkkinä. Parhaiten on jäänyt mieleen, että kännissä ei koskaan - korostan sanaa koskaan, saa alkaa tekemään ruokaa.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Tässä käy nyt niin, että jos Nakkikastike saa pidempää kakkua

Miksi saisi? Mitä pahaa oon tehnyt teille? Jos näin käy niin lupaa laittaa kansanllike käyntiin että oliko banni oikeutettu tms, koska itse en sellaista ymmärrä että sellaisen saisin. Aina kun on mahdolliuuus on aina voittaa, kysykää vaikka Nik Kershhwalta ja kuunnelkaa Riddle -> http://www.youtube.com/watch?v=VN04vtNcrek
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ei kai saisi nauraa kun on mielenterveysongelmista kyse, mutta ei auta:

Helvetin enkelit oudon hyökkäyksen kohteena

Yllä oleva uutinen herättää vahvan mitä vittua -olon. Siis kaveri menee Helvetin enkeleiden tykö, näyttää persettä ja heittää noita jengiläisiä koiranpennulla, ja sitten lähtee puskutraktorilla karkuun. Just.

Mielikuva esim. motoristien naamoista: priceless:).
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Vanha Karpon pätkä saa hymyn aina huulille uudestaan ja uudestaan. Vahingoniloahan se on mutta turha väittää ettei Hannu olis varottanu!

EDIT. Linkki menee naurunappulan sivulle josta löytyy pieni klippi vanhaa Karpon tuotantoa pyöräilevästä juoposta.
 
Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Onko muille syntynyt kuva Karposta, joka ei tunne voimakkaita sympatioita "hevosmiehiä" kohtaan. Huikeaa settiä!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Onko muille syntynyt kuva Karposta, joka ei tunne voimakkaita sympatioita "hevosmiehiä" kohtaan.
Minulla on vahva muistitunne, ettei Hannu Karpo ole savuporoja noille hevosmiehille jaellut kertaakaan. Paitsi jos vittuilumielessä eli sarkastisesti, niin sitten.

Nauran elämälleni. Yhtä helvetinmoista härdelliä koko touhu!
 

Lättykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dayton Bombers
Nauran tuolle Ilkka Kanervan viimeisimmän facebook päivityksille. Sarkasmitutkassa on tällä neidolla jotain häikkää, kuten myös noilla sen peesaajakavereilla. Muutenkin todella järkevää hyväksyä monta sataa kaveripyyntöä tuon kanervakohun jälkeen. Leikkasin noista tyhjänpäiväiset kommentit pois.

Tino räjäyttää tässä pankin, Mira peesaa hyvin.

K: ihanaa paskapuhetta tuolla voicen sivuilla must :) hei ihan oikeesti, nyt alkaa pikkuhiljaa mennä järki ! jos ihmiset ruikuttaa siitä, että mulla on julkkiksia ystävinä, nii on niillä pahasti vikaa päässä . lisään julkkiksia kavereiks ihan täysin läpällä ! sitä tekee monet muutkin mun frendit . -.-
7 henkilöä tykkää tästä.
Vesa: Luin netistä että sut Kristiina aiotaan raiskata julkisella paikalla. VARO!
K: mitääh ? :D luit mistä?
Vesa: Netistä. En uskalla kertoa mistä, koska olen saanut tappouhkauksia. Koita pärjäillä
K: entiiä pitäiskö täs itkee vai nauraa ?
Tino: ei kumpaakaan vaan kannattaa kattoo tarkkaan missä liikkuu :/ vittu mitä paskaa
Mira: voisko vesa kertoo missä tolla tavalla lukee ? toihan on selvä poliisi asia !
Sonja: helvetti.. on taas fiksua porukkaa liikkeellä! koitahan pärjätä krisse, äläkä välitä mitä muut sust ajattelee.. joillaki ei vain ole elämää! :)

Näitä seuraavanlaisia tuon seinällä kyllä riittää..

K: kurkku on tosi tosi pipi ): what i supposed to do :o
5 henkilöä tykkää tästä.
Ville: Minttukaakao ♥
K: no oiski : D
Ville: Täällä ois minttukaakaoo :)
Ville: Teretuloo tampereelle :)
K: mikko älä tykkää!
K: mur. en pysty kunnol puhuuu
Ville: Kirjoitetaaks kirjeitä toisillemme, ei tarvis sun rasittaa ääntäs :)

edit. Pientä sakaripietiläismäistä naureskelua myös Ikelle. Linkki seiskan uutiseen.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Blääh, yliarvostettu ukko. M15 harjasi vielä kiviään, kun Karpolla oli jo asiaa.
Kai sulla on ovisilmä? Turvalukko? Käsiaseita? Pakko olla, et muuten Uusista noin dissaisi. Uusis tietää missä asut, Uusis tietää kaiken. Kaikesta. Kahdesti.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kai sulla on ovisilmä? Turvalukko? Käsiaseita? Pakko olla, et muuten Uusista noin dissaisi. Uusis tietää missä asut, Uusis tietää kaiken. Kaikesta. Kahdesti.

Kaksi kolmesta noista. Olen istunut kerran stetsonpäisen Karpon vieressä raitiovaunussa, että bring it on Uusis. Joulukinkkua odotellessa lopetan nämä onelinerit nyt..

http://www.youtube.com/watch?v=Ej5nLft5f0U

Olen lähes sanaton. Lopun kommentti räjäytti naurut!

Että kelatkaa sitä spedet ja vetäkää sitä penkkiä!!

Tuoho Matin sinällään ihan loistavaan Keho-biisiin liittyen, niin vannoutuneen suomiräpvihaajankin sydämen sai heltymään tämä Smc Hoodratsien biisi. Musavideo ei voi olla huono, jos siinä on manne ja vesuri. Sekakäyttöpingistä... heh..
 
Viimeksi muokattu:

Hanskaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-liiga.fi
Ystävättärelle joka keitti vedenkeittimessä maitoa.
"se siis paloi heti pohjaan"
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Tämän olisi kai voinut laittaa myös tuonne Lasten suusta ketjuun, mutta en taida kehdata.

Huonon alkukesän ja erinäisten seikkojen takia ei ole paljon aurinkoa tullut otettua. Pienet poikani (5v ja 8v) puolestaan olivat isovanhempiensa kanssa Bulgaariassa lomalla ja palasivat tietysti aivan papuina. Olin poikien kanssa saunassa eilen ja 5-vuotias ihmetteli yhtäkkiä miksi vanhemmalla on aivan valkoinen pylly. Totesin, että ne on ihan samanlaiset rusketusrajat kuin sinullakin. Ei se auringonvalo tartu niihin paikkoihin joissa on vaatteita suojana. Poika katseli minua päästä varpaisiin ja kysyi sitten melkeinpä närkästyneellä äänellä: "Miks sä et oo ottanut aurinkoa muualle ku muniin...?"

Kalkkilaivan kapteeni oli hetken hiljaa ja sai välittömän mielikuvan itsestään rannalla ottamassa suulberia muuten verhoiltuna, mutta suonikas nätisti reidelle asetettuna paahtumaan. Katsoi mua kuin hullua, kun nauroin vielä tunninkin päästä.

Nauran myös Finnishninjan "Taistolle" Monikulttuurisuus ketjussa. Taisto on epäuskottavin hahmo sitten Iranin tuulipukupresidentin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös