Lättykiekko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Dayton Bombers
Nauran tuolle Ilkka Kanervan viimeisimmän facebook päivityksille. Sarkasmitutkassa on tällä neidolla jotain häikkää, kuten myös noilla sen peesaajakavereilla. Muutenkin todella järkevää hyväksyä monta sataa kaveripyyntöä tuon kanervakohun jälkeen. Leikkasin noista tyhjänpäiväiset kommentit pois.
Tino räjäyttää tässä pankin, Mira peesaa hyvin.
Näitä seuraavanlaisia tuon seinällä kyllä riittää..
edit. Pientä sakaripietiläismäistä naureskelua myös Ikelle. Linkki seiskan uutiseen.
Tino räjäyttää tässä pankin, Mira peesaa hyvin.
K: ihanaa paskapuhetta tuolla voicen sivuilla must :) hei ihan oikeesti, nyt alkaa pikkuhiljaa mennä järki ! jos ihmiset ruikuttaa siitä, että mulla on julkkiksia ystävinä, nii on niillä pahasti vikaa päässä . lisään julkkiksia kavereiks ihan täysin läpällä ! sitä tekee monet muutkin mun frendit . -.-
7 henkilöä tykkää tästä.
Vesa: Luin netistä että sut Kristiina aiotaan raiskata julkisella paikalla. VARO!
K: mitääh ? :D luit mistä?
Vesa: Netistä. En uskalla kertoa mistä, koska olen saanut tappouhkauksia. Koita pärjäillä
K: entiiä pitäiskö täs itkee vai nauraa ?
Tino: ei kumpaakaan vaan kannattaa kattoo tarkkaan missä liikkuu :/ vittu mitä paskaa
Mira: voisko vesa kertoo missä tolla tavalla lukee ? toihan on selvä poliisi asia !
Sonja: helvetti.. on taas fiksua porukkaa liikkeellä! koitahan pärjätä krisse, äläkä välitä mitä muut sust ajattelee.. joillaki ei vain ole elämää! :)
Näitä seuraavanlaisia tuon seinällä kyllä riittää..
K: kurkku on tosi tosi pipi ): what i supposed to do :o
5 henkilöä tykkää tästä.
K: no oiski : D
K: mikko älä tykkää!
K: mur. en pysty kunnol puhuuu
Ville: Kirjoitetaaks kirjeitä toisillemme, ei tarvis sun rasittaa ääntäs :)
edit. Pientä sakaripietiläismäistä naureskelua myös Ikelle. Linkki seiskan uutiseen.
Viimeksi muokattu: