morningstar
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK, Buffalo Bills
Sinun vinetyksesi oli monta kertaluokkaa pikkumaisempi ja turhempi kuin lainaamasi kirjoittajan.
Sinun vinetyksesi oli monta kertaluokkaa pikkumaisempi ja turhempi kuin lainaamasi kirjoittajan.
Mitä uudelle alfaurokselle sitten oli kuiskattu?
"Muista aina kun suutelet tuota, että mä olen pitänyt munaani sen suussa..."
Aika touché.
Nyt nauran myös Sinnerin ja hänen ystävänsä viikonlopun vietolle. Täytyy myöntää, että aika hyvin on kaveri tokaissut uudelle jokerilyöjälle.
Hyvin tokaistu joo, mutta aivan helvetin vanha vitsi. Liekö edes tapahtunut.
Aamulla kun luin uutista niin meinasi oikeasti purskahtaa kahvit suusta kun ajettelin sen olevan tietysti Jari Litmanen. Hänelle nimittäin tämä voisi tapahtua...
En tiedä onko tuo heitto vanha vai ei, mutta kyllä tuo tapahtui. Siitä asiasta ei ole epäilystäkään.
Ok. Itse käytin tuota läpällä kaverilleni joka seurusteli entisen tyttöystäväni kanssa joskus viisitoista vuotta sitten. Itsekin olin sen kuullut jostain aikaisemmin.
Jauhat paskaa, paskanjauhanta tuottaa sinulle rahaa ja olet siitä iloinen, mutta samalla säälit ihmisiä, jotka ovat paskaisessa duunissa. Ok.Nauran sille kuinka helvetin mukavassa duunissa olen, ei tarvii stressata, saa olla ihmisten kanssa tekemisissä ja jauhaa paskaa. Paskanjauhanta myös tuottaa rahaa meikäläiselle.
Jotkut joutuvat raatamaan elämänsä paskassa duunissa ja naama norsunvitulla.
Nauran sille kuinka helvetin mukavassa duunissa olen, ei tarvii stressata, saa olla ihmisten kanssa tekemisissä ja jauhaa paskaa. Paskanjauhanta myös tuottaa rahaa meikäläiselle.
Jotkut joutuvat raatamaan elämänsä paskassa duunissa ja naama norsunvitulla.
Jauhat paskaa, paskanjauhanta tuottaa sinulle rahaa ja olet siitä iloinen, mutta samalla säälit ihmisiä, jotka ovat paskaisessa duunissa. Ok.
Iltasanominen uutiselle, jossa mies pakotettiin menemään lehmän kanssa naimisiin.
Näinhän meinasi käydä myös Artolle, miehellemme Lapista.