Mille naurat juuri nyt?

  • 13 237 802
  • 50 414

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Jyrki Louhi nyt on muuten niin hyvän, spedeilemättömän maineen omistava kiekkopoitsu jota arvostetaan etenkin asiakirjoittajana.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Turenki ELIMENATION GAME™ by Golden AWe... Loistava;-)
 

nastamuumio

Jäsen
Suosikkijoukkue
TIIKERIT (kovin junnuseura ikinä!)
Ei helvetti! Pakko se on nauraa tolle Jykän flödalle. Pohjalaismiehestä tuli viimeistään nyt todellinen narri...niin ja pitihän se arvata, että koko luomuksen takana on sankaripoikamme Teuvo Loman. Odotellaan koska sama ilmiö tavoittaa Masan harvat haivenet. Meni kyllä tän shokeeraavan muoti-ilmiön takia nää play-off odotukset ihan uusiksi. Nyt täytyy vain toivoa, että Jokerihuuma kantaa aina finaaleihin asti, niin saamme kevään korvalla ihastella korskeasti tepastelevia riikinkukkoja myös Korkeasaaren porttien ulkopuolella.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Orman Mollis kirjoitti:
Minä luulin että viime vuoden Porilaisten mohikaani oli hirvein play-off kampaus millaisen voi nähdä, väärässä olin!! Helsinki city boy...

Odotan innolla kuinka moni itselleen tuollaisen tekeleen saksii!!

Viime vuoden "taistelijajoukkue" ammensi äijävoimaa mohikaaneilta. Jokerit stailaa Teuvo Loman. Onnea valitsemallanne tiellä!
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
nastamuumio kirjoitti:
Ei helvetti! Pakko se on nauraa tolle Jykän flödalle. Pohjalaismiehestä tuli viimeistään nyt todellinen narri...
Jykällähän oli viime pleijareissa sellainen hämeenlinnalainen transufleda, että olin ihan varma sen lähtevän ensimmäisenä kun Jokerien koppiin astuu. Nyt on näköjään vedetty vielä vähän tylymmäksi. Idea kopioitu porilaisten buumista, joka sekin aiheutti suurta myötähäpeää, ja lisätty aavistus lomanmaista homomaisuutta.

Eiköhän tämä ollut ihan Nelosen idea, josta Jykälle annettiin pienet kipukorvaukset. Ei voi levitä muille pelaajille, eikä varsinkaan faneille.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Mietsuslav kirjoitti:
Eiköhän tämä ollut ihan Nelosen idea, josta Jykälle annettiin pienet kipukorvaukset. Ei voi levitä muille pelaajille, eikä varsinkaan faneille.
Pienet kipukorvaukset?!? Itse veikkaan että Jyrki on huumattu..

Miksi ei voi kasvattaa Louhikin rehellistä play-off partaa?!? Olisi jollain tapaa uskottavampi ja miehisempi kuin Teuvo Lomanin riiikinkukko.. Voin jo sieluni silmin nähdä Sheddenillä ja Hjalliksella samankaltaiset äijäkampaukset!!
 
Orman Mollis kirjoitti:
Miksi ei voi kasvattaa Louhikin rehellistä play-off partaa?!? Olisi jollain tapaa uskottavampi ja miehisempi kuin Teuvo Lomanin riiikinkukko.. Voin jo sieluni silmin nähdä Sheddenillä ja Hjalliksella samankaltaiset äijäkampaukset!!

Veikkaan, että haivenet kuolee tuossa naamassa ennen kukoistustaan. Siksipä ei pleijariparta tule kysymykseen.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Golden AWe kirjoitti:
Jyrki Louhi nyt on muuten niin hyvän, spedeilemättömän maineen omistava kiekkopoitsu jota arvostetaan etenkin asiakirjoittajana.

Kyllä kyllä, Jykä on normaali vaatimaton pohjalainen. AIK:ssa tosin tuli kuulemma pieniä ongelmia joukkuekavereiden ymmärtämisen kanssa, kun pohoojalainen kaveri ihmetteli joukkuekuvaan meikkaavia miehiä.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1336437

Pieni lainaus pätkästä.

- Sitten näin Suomi24:ssä, että joku myy lippuja 70 eurolla. Siinä oli myyjän puhelinnumero ja nimi, joten kaikki vaikutti uskottavalta. Laitoin rahat tilille, ja myyjä lupasi laittaa liput postiin heti.

Todella uskottavalta ei voi muuta sanoa eikä saisi nauraa mutta tyhmyydestä saa yleensä maksaa.
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
"Lisää persettä rättipäille"

Onhan tuo ihan mukava laulu, jotenkin vain sai aikaan totaalirepeämisen ensimmäistä kertaa kuunnellessa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Naureskelen nimimerkki Kapon postaukselle GA:n hassunhauskaan turenki ELIMENATION GAME -äänestelyyn:
Kapo kirjoitti:
ervatsalo 0
Master God 0
Golden AWe 0
Rontti 0
Tilatiili 0
Morrow10 0
Gagne 0
mikkoz 0
Jomppa 0
TJ MACKEY 0
Twite 0



Te ootte kaikki perseestä.

Lopetus nauratti, enkä tiedä yhtään miksi. Ehkä minä olen sitten tuollaisen lyhyen ja yksinkertaisen huumorin ystävä, yksinkertainen jannu kun olen. Toki jos Kapo on ihan tosissaan niin se tekee tuosta vieläkin hauskemman.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Trenchtown kirjoitti:
Lopetus nauratti, enkä tiedä yhtään miksi. Ehkä minä olen sitten tuollaisen lyhyen ja yksinkertaisen huumorin ystävä, yksinkertainen jannu kun olen. Toki jos Kapo on ihan tosissaan niin se tekee tuosta vieläkin hauskemman.

Kapo ei malttanut kiduttaa hitaasti vaan tarttui rynnäkkökivääriin kuin eräs vartija tässä taannoin.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Golden AWe kirjoitti:
Kapo ei malttanut kiduttaa hitaasti vaan tarttui rynnäkkökivääriin kuin eräs vartija tässä taannoin.
Kapo teki ryhdikkään ratkaisun. Koko tuo ketju on muutenkin näköjään omiaan lisäämään vitutusta ei-niin-turenkilaisten keskuudessa.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Trenchtown kirjoitti:
Kapo teki ryhdikkään ratkaisun. Koko tuo ketju on muutenkin näköjään omiaan lisäämään vitutusta ei-niin-turenkilaisten keskuudessa.

Silloinhan vika ei suinkaan ole ketjussa vaan...

Karavaani haukkuu ja ketju toimii.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös