Mille naurat juuri nyt?

  • 13 263 604
  • 50 455

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Barcelona kirjoitti:
Lainaus jatkoajan koluminista Tuomari turhaan tulilinjalla: - Numero 92, Laine, montako kertaa hän sukelsi hankkiakseen jäähyn? Neljä sukellusta ja kierii siellä jäässä. Hänen pitäisi mennä pelaamaan Ouluun ensi kaudella, Shedden jupisi.

Sama sai aikaan voimakkaan höröttelyn täälläkin päässä. Iso mies jaksaa itkeä samoista asioista edelleen. Hyvin kyllä tepsii tuomareihin, ei siinä.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Taas kerran Asema 62. Nää kaksi sankaria kokeilivat "kassejaan" jos siellä on jokin kyhmy.

Edit: ja kokelas eikun jatkaa, innostui kun lääkäri tutki palleja. Ei saatana...
 
Viimeksi muokattu:

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nauran Naisasiat -ketjulle. Pienen tauon jälkeen siellä on taas vanha kunnon meininki.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Blackie kirjoitti:
Nauran Naisasiat -ketjulle. Pienen tauon jälkeen siellä on taas vanha kunnon meininki.

Sama vika. Terveyskenkämies vetää taas kybällä jengiä huulesta.

Tiedän ihmisiä oikeasti, jotka ovat joutuneet käymään tyttöystävien tai vaimojen sukulaisten luona. Eikä se ole mikään vitsi. Sellaista tapahtuu.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Pisti naurattamaan oma lukuvirhe, kun tässä koneella olen enkä keskittynyt teeveeseen ollenkaan, mutta satuin vilkaisemaan sitä ja luin "try my wife", kun se olikin try my life. Eli joku tollaanen ohjelma subtv:llä tällä hetkellä. Hetken ihmettelin jo että mitäs, mutta ei se ollutkaan niin hieno ohjelma.
 

Konnamuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se mikä johtaa.
Nauran vapaan keskustelu Saako delfiinejä syödä-ketjulle.
Aivan uskomattomaa läppää esim. japanialaiset jne..En tiedä oonko liian väsynyt, mutta uppos kyllä..
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Blackie kirjoitti:
Nauran Naisasiat -ketjulle. Pienen tauon jälkeen siellä on taas vanha kunnon meininki.

Itsekin repeilin näille:

Scholl kirjoitti:
Appivanhemmat. Niitä joutuu kuitenkin todennäköisesti tapaamaan ainakin häissä. Itse olin kerran kaverin häissä ja siellä se kaverin tulevan vaimon suku ei ollut Helsingistä. Siis terve mitä jengiä. Arvatkaa vituttiko.

Upeasti dissattu naisia, appivanhempia ja vielä maalaisia :)
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Konnamuori kirjoitti:
Nauran vapaan keskustelu Saako delfiinejä syödä-ketjulle.
Aivan uskomattomaa läppää esim. japanialaiset jne..En tiedä oonko liian väsynyt, mutta uppos kyllä..

Sama juttu! En voi lakata nauramasta tälle Solomonin heitolle: "Näinhän se Tampesterissa menee: delfiinejä ette syö, Kiiraa ette nussi." Muutenkin ihan legendaarista läppää koko ketju.
 

Habs16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Nyt hieman hymyilyttää tuo tuliketun weather forecast, joka päivittyi eilen suomenkieliseksi. Nyt se tietää kertoa mulle, että: "Nyt on synkkää -7"
 
Viimeksi muokattu:

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
HFBoardsin serverin kestävyydelle. Sama rumba joka kausi eikä se ikinä kestä. :)
 

InTheYear2000

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Fågelin kirjoituksille Sport-Hokki 3. Välierä ketjussa.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
InTheYear2000 kirjoitti:
Fågelin kirjoituksille Sport-Hokki 3. Välierä ketjussa.

Haha, itse repeilin ihan samalle kaverille. Ensin kirjoittaa, että on Vaasassa on fiksuja faneja jotka menevät vetämään pelaajia turpaan, kun lähtevät ulos lenkille, sen jälkeen kirjoittaa kuinka muualla on juntteja faneja kun rummuttavat rumpuja. Toivottavasti modet ymmärtää tehdä tälle veinit.
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
expertti kirjoitti:
Nyt hieman hyvyilyttää tuo tuliketun weather forecast, joka päivittyi eilen suomenkieliseksi. Nyt se tietää kertoa mulle, että: "Nyt on synkkää -7"

OT, mutta et kai puhu forecastfoxista? Jos kuitenkin puhut, niin mistäs tuon kielenvaihdon voi tehdä?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
InTheYear2000 kirjoitti:
Fågelin kirjoituksille Sport-Hokki 3. Välierä ketjussa.

Kai noille nauraa pitää, vaikka enempi ihmettelen lintusen kirjoituksia. Tuntuu ottavan tappio todella koville, vaikka sarja on vielä kesken.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
tty_01 kirjoitti:
OT, mutta et kai puhu forecastfoxista? Jos kuitenkin puhut, niin mistäs tuon kielenvaihdon voi tehdä?

Joo siis puhun, eilen se kysäs että päivitetäänkö tuo laajennusosa ja minähän vastasin että okelidokeli. Minulla on siis FF2.0
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
expertti kirjoitti:
Nyt hieman hymyilyttää tuo tuliketun weather forecast, joka päivittyi eilen suomenkieliseksi. Nyt se tietää kertoa mulle, että: "Nyt on synkkää -7"

Samalle on tullut täälläkin naureskelua. Mulle se tietää kertoa, että "Nyt on Tuulenpuuskia, -4 C"
 

Slowhand

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Falcons, George Parrosin pelkät
Blackie kirjoitti:
Nauran Naisasiat -ketjulle. Pienen tauon jälkeen siellä on taas vanha kunnon meininki.

Samalle nauran minäkin. Scholl pelastaa päivän kuin päivän.

Scholl voisi muuten hankkia kakkosnickin, joka olisi lappilainen korpikommunisti ja seitsemän lapsen isä. Tämän kanssa hän voisi sitten tutkailla, miten maailma makaa.
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
expertti kirjoitti:
Joo siis puhun, eilen se kysäs että päivitetäänkö tuo laajennusosa ja minähän vastasin että okelidokeli. Minulla on siis FF2.0

Tuli tänään itsekin vastattua okelidokeli, kun FF 2.0.0.2 asiaa kyseli. Kieltä ei näköjään voi vaihtaa takaisin englanniksi.

"Nyt on Enimmäkseen pilvistä, -8 C"
EDIT: ja heti vaihtui " Nyt on Tuulenpuuskia, -8 C"
 

TAM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Urheilulehden Mari Salmelan juttu NHL:n siirroista aiheutti pientä hilpeyttä. Tai siis tämä kohta aiheutti:

Buffalo hankki kakkoseksi Columbuksesta Ty Conklinin, joten Sabresin kannattaa toivoa, että Ryan Miller pysyy kunnossa. Conklin ei ole ollut viime vuoden Oilers-vireessä.
Mielestäni Conklin nimenomaan on ollut tällä kaudella samassa vireessä kuin viime vuonna. Eli siis Buffalonkin on parempi pitää se siellä vaihtopenkin tai katsomon puolella.
 

Rocco

Jäsen
TAM kirjoitti:
Urheilulehden Mari Salmelan juttu NHL:n siirroista aiheutti pientä hilpeyttä.
Ja muutenkin kun ei osata edes kirjoittaa pelaajien nimiä oikein... Bill Gurein ja Keith Tkatchuk ainakin osui silmään. Guerin on tosin toisen kerran kirjoitettu oikein, toisella kerralla ei joten se lienee moka. Mutta Tkatchuk on koko ajan väärin.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
TAM kirjoitti:
Urheilulehden Mari Salmelan juttu NHL:n siirroista aiheutti pientä hilpeyttä.
Samaa itsekkin eilen naureskelin!! Toivottavasti tämä Salmela ei ole uusi Urheilulehden NHL-toimittaja.. Matinhalti oli mielestäni NHL asioissa aikalailla asiantuntevampi, tai ainakin parempi vaihtoehto. Muutenkin vituttaa Urheilulehti nykyään, Sihvonen jauhaa 4 sivua paskaa ja pyörittelee samoja asioita joka toisessa lehdessä..
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös