InTheYear2000 kirjoitti:Fågelin kirjoituksille Sport-Hokki 3. Välierä ketjussa.
expertti kirjoitti:Nyt hieman hyvyilyttää tuo tuliketun weather forecast, joka päivittyi eilen suomenkieliseksi. Nyt se tietää kertoa mulle, että: "Nyt on synkkää -7"
InTheYear2000 kirjoitti:Fågelin kirjoituksille Sport-Hokki 3. Välierä ketjussa.
tty_01 kirjoitti:OT, mutta et kai puhu forecastfoxista? Jos kuitenkin puhut, niin mistäs tuon kielenvaihdon voi tehdä?
expertti kirjoitti:Nyt hieman hymyilyttää tuo tuliketun weather forecast, joka päivittyi eilen suomenkieliseksi. Nyt se tietää kertoa mulle, että: "Nyt on synkkää -7"
Blackie kirjoitti:Nauran Naisasiat -ketjulle. Pienen tauon jälkeen siellä on taas vanha kunnon meininki.
expertti kirjoitti:Joo siis puhun, eilen se kysäs että päivitetäänkö tuo laajennusosa ja minähän vastasin että okelidokeli. Minulla on siis FF2.0
Mielestäni Conklin nimenomaan on ollut tällä kaudella samassa vireessä kuin viime vuonna. Eli siis Buffalonkin on parempi pitää se siellä vaihtopenkin tai katsomon puolella.Buffalo hankki kakkoseksi Columbuksesta Ty Conklinin, joten Sabresin kannattaa toivoa, että Ryan Miller pysyy kunnossa. Conklin ei ole ollut viime vuoden Oilers-vireessä.
Ja muutenkin kun ei osata edes kirjoittaa pelaajien nimiä oikein... Bill Gurein ja Keith Tkatchuk ainakin osui silmään. Guerin on tosin toisen kerran kirjoitettu oikein, toisella kerralla ei joten se lienee moka. Mutta Tkatchuk on koko ajan väärin.TAM kirjoitti:Urheilulehden Mari Salmelan juttu NHL:n siirroista aiheutti pientä hilpeyttä.
Samaa itsekkin eilen naureskelin!! Toivottavasti tämä Salmela ei ole uusi Urheilulehden NHL-toimittaja.. Matinhalti oli mielestäni NHL asioissa aikalailla asiantuntevampi, tai ainakin parempi vaihtoehto. Muutenkin vituttaa Urheilulehti nykyään, Sihvonen jauhaa 4 sivua paskaa ja pyörittelee samoja asioita joka toisessa lehdessä..TAM kirjoitti:Urheilulehden Mari Salmelan juttu NHL:n siirroista aiheutti pientä hilpeyttä.
Mitämitä? Tuohan näyttää ihan normi-iltapäivältä tuossa Lepuskin Läkkitorilla. Leppäkertusta tulossa ja Tinurin Tupaan menossa.Jamina kirjoitti:Tälle Hakkaraisen finaalituuletukselle. Junnolle mallia;-)
Trenchtown kirjoitti:Naureskelen Fun Stuff Storelle. Missäs se sijaitseekaan tuo Aritzona? Ja voidaan myös kysyä, että missä pelaa Washington Redkinds?
Trenchtown kirjoitti:Ja voidaan myös kysyä, että missä pelaa Washington Redkinds?
No on sulla halvat huvit. Kumma juttu, että aina sä ja pari muuta idioottia tuutte haaskalle kun vähänkin on aihetta. Aika kaukana se kolmaskin "liigajoukkue" vielä itse liigasta on.pekutti kirjoitti: