Mille naurat juuri nyt?

  • 13 274 437
  • 50 470

J.Petke

Jäsen
Mtv3:n uutisankkurille. Uutiset oli luettu ja Visa Salomäkin aloitti omaa sääosuuttaan. "Laita Visa vielä mikki päälle niin kuullaan paremmin"
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kroatian 2-0 -maalille. Syntyi hienosti pelatun kuvion jälkeen :D.
 

Puster

Jäsen
Paul Robinsonille, Gary Nevillen taaksepäinsyötölle ja pienelle kökkäreelle nurmessa.

Sattuu sitä näköjään muillekkin kuin vain Peter Enckelmanille.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Viimeksi muokattu:

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
scholl kirjoitti:
Nokkapystyssä on suurinta skeidaa mitä olen kuullut. Kuulin joskus 90-luvun alusta jonkun kundin sanovat, että Kaivohuoneella naiset ovat nokkapystyssä. No itse en ole koskaan sellaista havainnut. Enemmänkin siellä on huoranoloista luuskaa, joilla ei todellakaan ole omanarvontunnetta. "Tossa on Jaakko Rytsölä. Sillä on rahaa. Tässä on persettä." Rahat loppuu. "mennään pois, ei ton kanssa kannata jutella".

:DDD
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Grainger kirjoitti:
Faktatkin kunnossa. Tappara 12-time Finnish champions? Joo-o.

Niin no, vastikään 50-vuotisjuhliaan viettäneellä Tappara-nimisellä jääkiekkoseuralla on 12 Suomen mestaruutta.


Ranger
 
K

kiwipilot

Mä nauran Schollille. Sen lento lähtee kuulemma kolmen ja puolen tunnin kuluttua, tavarat on pakkaamatta ja silti kaveri napputtelee jatkoajalla. Oon kade, en pystyis.
 

scholl

Jäsen
kiwipilot kirjoitti:
Mä nauran Schollille. Sen lento lähtee kuulemma kolmen ja puolen tunnin kuluttua, tavarat on pakkaamatta ja silti kaveri napputtelee jatkoajalla. Oon kade, en pystyis.

mulla on kuitenkin satojen matkojen rutiini. viimeksi samoilla lennoilla ehdin nukkua tunnin ennen lähtöä. En tiedä ilmaisinko itseäni nyt huonosti, mutta siis 3,5h lentokentälle lähtöön. Kone lähtee vasta kuuden maissa.

edit: laskut maksettu, e-mailit lähetetty.

Nyt kun vielä muistaisi mihin oon laittanut kameran muistikortit.
sen jälkeen vielä muutaman paidan silitys, niiden ja muutamien muiden kamojen kuten puvun pakkaaminen laukkuun. Sitten nukkumaan ja aamulla laukku kiinni...
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
scholl kirjoitti:
mulla on kuitenkin satojen matkojen rutiini. viimeksi samoilla lennoilla ehdin nukkua tunnin ennen lähtöä.
Nyt kun vielä muistaisi mihin oon laittanut kameran muistikortit.
sen jälkeen vielä muutaman paidan silitys, niiden ja muutamien muiden kamojen kuten puvun pakkaaminen laukkuun. Sitten nukkumaan ja aamulla laukku kiinni...

Tälle maailman suurimmalle egolle. Ainoastaan Suomi.24 keskustelun stadinpukki on yhtä isolla egolla liikkeellä. Liekö sama henkilö? No ei siinä silti mitään pahaa ole. Hymyilyttää vaan.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
ranger kirjoitti:
Niin no, vastikään 50-vuotisjuhliaan viettäneellä Tappara-nimisellä jääkiekkoseuralla on 12 Suomen mestaruutta.

Niin, jos taas menet seuran virallisille sivuille, niin siellä ilmoitetaan 15, joista tosin kolme TBK:n nimellä. Minusta tuo tarkoittaa kuitenkin sitä, että Tapparalla on 15 Suomen mestaruutta.

Totta kai Ilves-kannattajat haluavat hajauttaa Tapparan mestaruudet mahdollisimman monimutkaisesti, jotta oma ykköspaikka säilyisi.

"Nehän on jumalauta eri joukkueita!" -Wrighter

Kysy Tapparan toimistolta onko TBK ja Tapparakin eri joukkueita vai sama joukkue, joka on nimensä muuttanut.
 
Viimeksi muokattu:

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Grainger kirjoitti:
Niin, jos taas menet seuran virallisille sivuille, niin siellä ilmoitetaan 15, joista tosin kolme TBK:n nimellä. Minusta tuo tarkoittaa kuitenkin sitä, että Tapparalla on 15 Suomen mestaruutta.

Eli Tapparalla on 12 mestaruutta ja TBK.lla 3. Eihän Porissakaan Karhujen ja RU.n mestaruuksia lasketa Ässille. Nehän on jumalauta eri joukkueita!
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Grainger kirjoitti:
Kysy Tapparan toimistolta onko TBK ja Tapparakin eri joukkueita vai sama joukkue, joka on nimensä muuttanut.

Miksei yhtä hyvin TBK:n toimihenkilöiltä?

http://80.248.243.182/ccsport/reports/dbjaak1/kausi2002/tl114g1269t631074995.htm


TBK täyttää ensi vuonna 75 vuotta. Ihmettelen, että miksi Tappara juhli 50-vuotissynttäreitään viime vuonna 23 vuotta myöhässä. No, ensi vuonna on ilmeisesti taas juhlan aika.

Siitä voi kiistellä ONKO Tapparalla 15 mestaruutta, mutta 15 mestaruutta se ei ainakaan VOITTANUT ole. 3 mestaruuksista on nimittäin voitettu, ennen kuin Tapparaa oli edes olemassa.

TBK:n jääkiekko-osasto eriytyi vuonna 1955 emoseurasta ja perusti uuden seuran, Tapparan, joka peri sarjapaikan ja suurimman osan pelaajista ja toimihenkilöistä. (syy tähän oli selvä, Tampereella oli ruotsinkielistä vähestöä vähän ja suomalainen Ilves veti siksi enemmän junioreita ja kiinnostusta. KooVeehan oli tuolloin enimmäkseen aatteen miesten seura.) Emoseura TBK lopetti tuolloin jääkiekon, mutta ei yleisseurana lopettanut toimintaa.

TBK otti jääkiekon takaisin ohjelmaansa 80-luvulla ja aloitti alimmalta sarjatasolta. Teoriassa TBK voisi nytkin nousta neljässä vuodessa SM-liigaan.
 
Viimeksi muokattu:

Puster

Jäsen
Tällä hetkellä jonkinsortin repeilyjä aiheuttaa FF:n ketju eilisestä lentoturmasta ja mielikuvat Porttilasta kommentoimassa tapahtumia.

"Pienkone lensi juuri tuohon viereen"
Jari koputtelemassa palopäällikköä olkapäälle: "what do you think the next happen now"
 

Redbull

Jäsen
Puster kirjoitti:
Tällä hetkellä jonkinsortin repeilyjä aiheuttaa FF:n ketju eilisestä lentoturmasta ja mielikuvat Porttilasta kommentoimassa tapahtumia.

"Pienkone lensi juuri tuohon viereen"
Jari koputtelemassa palopäällikköä olkapäälle: "what do you think the next happen now"

Vielä enemmän tykitetään FF2:lla, missä sama mies, Sporde kamppailee Aasiassa.

Linkki
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Pauli Levokarille.
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
wilco kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200610125227888_uu.shtml

Hyvin sopii ajoneuvo vihreiden imagolla. Noh, pääseehän tuolla tietysti helpommin osoittamaan mieltä hakkuita vastaan...

Että silleen...

Mutta jos asiaa ajatellaan oikeasti niin yhdellä autolla 30 vuotta ajaminen saastuttaa murto- osan siitä mitä yhden uuden auton valmistaminen ja kuljettaminen asiakkaalle...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös