"Tällä hetkellä tosin näyttää, että Juha Hautamaakin ajattelee vain omaa uraansa hassaamalla aikaansa ja Ilveksen rahoja kaikkien mitäänsanomattomuuksien scouttaukseen ja hankintaan, esimerkkeinä Chris Allen, Henrik Juntunen ja Lauris Darzins."
InSideHockey kirjoitti:scholl on maailman rikkain, paras, kaunein, älykkäin, komein, kokenein, omaa jonkin sortin matkusteluennätyksen jne. jne.
kiwipilot kirjoitti:Mä nauran Schollille. Sen lento lähtee kuulemma kolmen ja puolen tunnin kuluttua, tavarat on pakkaamatta ja silti kaveri napputtelee jatkoajalla. Oon kade, en pystyis.
Jaa tää vai?Blackie kirjoitti:Vielä kun joku viitsisi pistää linkin siihen ketjuun Anssi Kelan sivuille, johon joku oli pistänyt oman humoristisen arvionsa Anssin viimeisimmästä levystä biisi biisiltä. Joku sen viime talvena linkitti Jatkoaikaan ja tuli sille putoiltua aika huolella silloin.
Incognito kirjoitti:”Rock-unelma” on taas osuva esimerkki sinänsä hyvästä kappaleesta, joka on pilattu huonolla sävellyksellä ja sanoituksella.
tilliliha kirjoitti:Juan Pablo Angelilla sysimusta minuutti tämänpäiväisessä Spurs-pelissä:
75 min - epäonnistunut rankkari
76 min - oma maali
jostain syystä huvitti
Gerodz kirjoitti:Tampere Unitedille, voi vittu mitä spedeilyä! Ainakin saadaan vähän jännitystä viimmeisille kierroksille.
B1 kirjoitti:Naiselle, joka soitti jostain 014-suunnan numerosta ja tarjosi postikulujen hinnalla alushousuja. Puolet tekstistä meni ohi, kun pidättelin naurua. Taisi lopussa tajuta, että nyt ei kannata jatkaa. Kaikkea ne suoramyyjät keksivät...
Tahmee kirjoitti:Lopputulemana käytän edelleen vanhoja reikäisiä.
lake79 kirjoitti:Joo sama. 0-0 ja 0-1 sarjan häntäpään joukkueita vastaan MESTARUUDESTA taistelevalta joukkueelta on säälittävä tulos.
JiVe kirjoitti:
Kyllä mä sanoisin, että ton ifk-saitin sais korjattua apachen konffausta muokkaamalla. Masterfoodsia taas ei (http://masterfoods.fi/ ja http://www.masterfoods.fi/).Tommy kirjoitti:Niin tai siis nimipalveluiden konffaaminen.
. -entry sojottaa jonnekkin ihan muualle.
Jarner kirjoitti:Jollekin teinille, joka kaikessa viisaudessaan oli tunkenu mulle 48 kommenttia IRC-galleriaan.