Tälle kommentille.Grainger kirjoitti:Faktatkin kunnossa. Tappara 12-time Finnish champions? Joo-o.
Tälle kommentille.Grainger kirjoitti:Faktatkin kunnossa. Tappara 12-time Finnish champions? Joo-o.
kiwipilot kirjoitti:Mä nauran Schollille. Sen lento lähtee kuulemma kolmen ja puolen tunnin kuluttua, tavarat on pakkaamatta ja silti kaveri napputtelee jatkoajalla. Oon kade, en pystyis.
scholl kirjoitti:mulla on kuitenkin satojen matkojen rutiini. viimeksi samoilla lennoilla ehdin nukkua tunnin ennen lähtöä.
Nyt kun vielä muistaisi mihin oon laittanut kameran muistikortit.
sen jälkeen vielä muutaman paidan silitys, niiden ja muutamien muiden kamojen kuten puvun pakkaaminen laukkuun. Sitten nukkumaan ja aamulla laukku kiinni...
ranger kirjoitti:Niin no, vastikään 50-vuotisjuhliaan viettäneellä Tappara-nimisellä jääkiekkoseuralla on 12 Suomen mestaruutta.
Grainger kirjoitti:Niin, jos taas menet seuran virallisille sivuille, niin siellä ilmoitetaan 15, joista tosin kolme TBK:n nimellä. Minusta tuo tarkoittaa kuitenkin sitä, että Tapparalla on 15 Suomen mestaruutta.
Grainger kirjoitti:Kysy Tapparan toimistolta onko TBK ja Tapparakin eri joukkueita vai sama joukkue, joka on nimensä muuttanut.
Puster kirjoitti:Tällä hetkellä jonkinsortin repeilyjä aiheuttaa FF:n ketju eilisestä lentoturmasta ja mielikuvat Porttilasta kommentoimassa tapahtumia.
"Pienkone lensi juuri tuohon viereen"
Jari koputtelemassa palopäällikköä olkapäälle: "what do you think the next happen now"
Tuosta ketjusta pomppasi tällainen linkki silmille:Redbull kirjoitti:
Sama, ja vitutusketjuun rantalastaJude kirjoitti:Pauli Levokarille.
wilco kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/200610125227888_uu.shtml
Hyvin sopii ajoneuvo vihreiden imagolla. Noh, pääseehän tuolla tietysti helpommin osoittamaan mieltä hakkuita vastaan...
Että silleen...
Grainger kirjoitti:Niin, jos taas menet seuran virallisille sivuille, niin siellä ilmoitetaan 15, joista tosin kolme TBK:n nimellä. Minusta tuo tarkoittaa kuitenkin sitä, että Tapparalla on 15 Suomen mestaruutta.
KingNothing kirjoitti:Mutta jos asiaa ajatellaan oikeasti niin yhdellä autolla 30 vuotta ajaminen saastuttaa murto- osan siitä mitä yhden uuden auton valmistaminen ja kuljettaminen asiakkaalle...
Mängimies kirjoitti:
Bruce Lee kirjoitti:Heh, käytkös kuinka usein Tuiskun kotisivuilla vai miten sä tämän keskustelun bongasit?
Mulla oli se jossain vaiheessa profiilissani kotisivuna. Huikeata kamaa kyllä tuo keskustelu.Mängimies kirjoitti:Kyllä, anttituisku.fi on mulla aloitussivuna.
kiwipilot kirjoitti:Mä nauran Schollille. Sen lento lähtee kuulemma kolmen ja puolen tunnin kuluttua, tavarat on pakkaamatta ja silti kaveri napputtelee jatkoajalla. Oon kade, en pystyis.