Johtuu siitä että olet ulkomailla.1Timer kirjoitti:YLEn Urheiluruutu netissa:
Kuvamateriaaliin ei Internet-oikeutta.
Ei johdu. Mulla tulee joissain pätkissä sama teksti.fastasashark kirjoitti:Johtuu siitä että olet ulkomailla.
Selvä, minä oletin että -niinkuin monen TV-yhtiön- materiaalia ei saa katsoa jos ei ole heidän "lähetysalueella".sampio kirjoitti:Ei johdu. Mulla tulee joissain pätkissä sama teksti.
The Rock kirjoitti:Samalla kun tämä uutinen julkistettiin ja vahvistus Nickersonin paluulle tuli, kuului Raumalta kuinka iso pökäle putosi erään tietyn #17:sta punttiin. Kyllähän se tulee varmasti olemaan vaikeaa, kun ensin menee puhtaat alushousut, sen jälkeen yöunet ja lopuksi pelihalut. Otan osaa Shayne.
Jarner kirjoitti:Urheilukanavan chatin juontajalle. "Onks Saku Koivulla veli?"
Naughty_S kirjoitti:Toni Immosen totaaliselle silmienpyörittely-jäätymiselle Tulosruudussa.
Naughty_S kirjoitti:Toni Immosen totaaliselle silmienpyörittely-jäätymiselle Tulosruudussa.
Blackie kirjoitti:Kroatian 2-0 -maalille. Syntyi hienosti pelatun kuvion jälkeen :D.
fastasashark kirjoitti:Johtuu siitä että olet ulkomailla.
scholl kirjoitti:Nokkapystyssä on suurinta skeidaa mitä olen kuullut. Kuulin joskus 90-luvun alusta jonkun kundin sanovat, että Kaivohuoneella naiset ovat nokkapystyssä. No itse en ole koskaan sellaista havainnut. Enemmänkin siellä on huoranoloista luuskaa, joilla ei todellakaan ole omanarvontunnetta. "Tossa on Jaakko Rytsölä. Sillä on rahaa. Tässä on persettä." Rahat loppuu. "mennään pois, ei ton kanssa kannata jutella".
Grainger kirjoitti:Faktatkin kunnossa. Tappara 12-time Finnish champions? Joo-o.