Mille naurat juuri nyt?

  • 13 274 789
  • 50 470

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Speedye kirjoitti:
HCM:n purkautumiselle vitutusketjussa. Jätkää taitaa oikeasti vituttaa.

KYLLÄ! Tiedä taas sitten kehtaako tuttujen silmien eteen mennä lähipäivinä, liian moni heistä kun lukee tätä palstaa päivittäin.

Niin ja asiaa myös tämän otsikon alle. Hyvät naurut saa aina Maikkarin tekstikanavalta sivu 893, tämä on varmaan mainittu tässä foorumissa jo useaan kertaan. Huikeaa kiekkotietämystä ja asiantuntevia viestejä satelee päivittäin, nuo kirjoittajat kun saatais tänne Jatkoaikaan niin avot! : )

"Nikke oli play-off peleis pelkkää vanukasta, kyllä taklaukset pitää osata ottaa vastaan vaikka tulis omilta pakeilta!"

"HPK on surkein! Sm-liigan voitto ei ole mikään saavutus koska muut seurat pitivät tavallaan välivuoden!"

"Olimme stigun kanssa kunniavieraina hpk'n saunaillassa! Oli se kivaa! -svante sipoosta-"

Huikeaa tykitystä! Ja vain 0.84 e per viesti... : )
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Katselin juuri mol.fi sivuilta avoimia työpaikkoja ja huomasin tällaisen:

Asiakasyrityksemme etsii:
PYSTYTYSTYÖNJOHTAJAN ASSISTENTTIA!
(Erection Manager Assistant)

Tuo englannikielinen tehtävänimike.. Heh!
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eino_Mies kirjoitti:
Katselin juuri mol.fi sivuilta avoimia työpaikkoja ja huomasin tällaisen:

Asiakasyrityksemme etsii:
PYSTYTYSTYÖNJOHTAJAN ASSISTENTTIA!
(Erection Manager Assistant)

Tuo englannikielinen tehtävänimike.. Heh!

Vuosi sitten helmikuussa, kun itse olin työkkärissä hakemassa töitä, niin sama erektiomanageri kummitteli jossain hakuilmoituksessa. Nauratti aika makeasti, mutta en sitten hakenut paikkaa. Liekö olisi ollut pätevyyttä.
 

FlaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Nauran Borgien kirjoitukselle naisasiat ketjussa! Heh.. Ei helvetti, onko naiset ollu aina noin outoja..?
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Vasemmalle olkapäälleni.Oikea puoli on ollut hieman klesana jo pitemmän aikaa, mutta sitkeästi olen duunissa ja salilla raatanut kohtalaisella menestyksellä.Tänään treenin jälkeen myös vasen olkapää rupesi vihoittelemaan aivan helvetisti ja nyt onkin edessä puudutus Karhun avulla.

Pitäisi vaan kerätä postimerkkejä ja perhosia kauhtuneessa flanellipaidassa.
 

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Murmeli kirjoitti:
Jos en nyt naura, niin hymyilen ainakin tämän ensyklopedian tiedoille.

http://www.answers.com/topic/saipa

Pena omistaa kaiken. Itse naureskelen Iltasanomien uutiselle, jonka mukaan seksi väsytti Ronaldinhon MM-kisoissa. On se joidenkin elämä rankkaa.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Jatkoajan yleisurheiluketjulle...

...ei kannata mennä sohimaan muurahaispesää palavalla tikulla, nehän ampuu perskele takaisin! Ja toisaalta hehän vain sen palavan tikun näkevät omilla silmillään, minä kun olin tarkoittanut sen vain ja ainoastaan pumpulitikuksi : )
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Minä nauran Jatkoajan palstalle mutujuttuja heitteleville pässeille, jotka eivät viitsi tarkistaa "faktojaan" ikinä.
 
Äsken ykköseltä tulleelle prisman dokumentille valon orjat. Tai siinä olleeseen kohtaan, missä oli joku varmaan 100 vuotta vanha mainosteksti. Dont kill you're wife with work, let electricity do it.
Joo, olen väsynyt...
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Naisasiat-ketjulle. Ihan hillitöntä settiä ensin schollilta, ja sitten nimimerkiltä tohtori4 yksi kuukauden parhaista. Olen minäkin joskus sählännyt naisten kanssa, mutta tuo oli jo hillitöntä.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Tälle...


Perkele, vissiin hieman väsy on... mut kuten joku on aiemmin todennut, on tuolla joitain kieltämättä hyviä juttuja.
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Nimimerkki Scholl tarjoaa kommenteillaan "naisasiat-ketjussa" sellaista tavaraa, että ei voi olla nauramatta. Tosissaanhan se on kirjoitushistorian tuntien, mutta ei noita juttuja silti voi normaali ihminen vakavasti ottaa, joten kasvolihakset saa kyytiä.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Elämmekö toissapäivää ylihuomisen?

Suurin naurunremakka on jo lakannut, mutta aamusella töihin ajellessani oli autoa vaikea pitää tiellä kun Tapani Kansa lauloi hieman tästä päivästä, joka hänen mielestään on "vain eilispäivä huomisen". Tottahan Tapsa virkkoo, mutta jotenkin tuo nyt kuulosti tavattoman hauskalta ehkä juuri siksi, että en usko herra Kansan tarkoittaneen sitä naurettavaksi.

Muutenkin Tapani Kansan tuotanto on pullollaan varsin omaperäisiä sanoituksia ja aionkin tänään illalla perehtyä siihen tarkemmin.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Kaikille TOJ:n jutuille. Ei sitä voi vakavasti ottaa, ehdottaisin vaikkapa matkaa vaalimaalle ja siitä hypätä rajan yli menevien kyytiin, niin jos se sitten helpottais.

Ja tälle myös nauran.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös