Jatkoaika ja Mafia !

  • 5 957
  • 28
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Erittäin huolestuttava asia on onko tietyt nimimerkit liitoutuneet yhteen ja syövät uudet persoonallisuudet ulos, omalla arvostuksellaan ja vallallaan. Yksityis- viestit antavat mahdollisuuden tälläiseen toimintaan, mikäli näin on kehitys ei tule jatkumaan vaan pysähtyy, kun katsoo jatkoajan käviä määriä ja vastaavasti kirjoittajia ne eivät ole ollenkaan suhteesa toisiinsa. Olen huolssani ns, pienten ihmisten asemasta jotka myöskin ansaitsevat tulla kuulluiksi, kaikki ihmiset eivät tiedä maalien syntyaikoja tai tekijöitä, he kuitenkin kannustavat joukkueitaan täydestä sydämmestään! Itse en ole koskaan ollut ns, kielijä, mutta tänään oman joukkueeni jota kannatan vahva nimimerkki yritti leimata minut hulluksi, erikoisten tekstieni tähden, minun oli pakko alentua ja turvautua raporttiin joka suojelisi minua. Kirjoitan itse vakavan varoituksen alla ja olen sen varmasti myös ansainnut, mutta asia on sellainen että jollei sitä joku nosta pöydälle se alentaa palstan tasoa! Mikäli minusta ei enää kuulla toivotan kaikille kirjoittajille kaikkea hyvää ja älkää antako periksi, te olette kuitenkin hyviä ihmisiä!! Ottakaa kantaa puolesta tai vastaan!!PS. Pelko pois Rosmarii !
 

Kaivanto

Jäsen
Jaaha. No. Puolesta. Persoonallisuuksia aina tarvitaan. "Leimata hulluksi?" Eeei voi olla totta. Mitä otsikkoon tulee, olet päätellyt aivan oikein! Jatkoajassa todellakin on mafia, se toimii yhdistysmuotoisena Hämeenlinnasta käsin.

Mikä kielijä on?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Ilman muuta "väinö" on osoittautunut persoonaksi ja kuuluu palstalle, ei tämä saa ihan tosikkotouhua olla. Jos jotakuta häiritsee "retskin" kirjoitukset, niin on se helvetti, että ei voi olla lukematta. En itse ainakaan lue ketjuja, jotka eivät kiinnosta minua, enkä silti leimaa ketjunavaajaa, tahi kirjoittajia hulluiksi, heitä vaan kiinnostaa eriasiat, kun minua.

Veini kuuluu tänne, eikä hänen kirjoituksensa ole mitään tusinakamaa, hänellä on ideoita, eikä siitä voi mielestäni tuomita, että kirjoittaa paljon, varsinkin, kun kirjoittaa hyvin ja mielenkiintoisesti.

Minun puolestani, anna palaa Veini.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kaivanto
Mikä kielijä on?
Eikös kielijä kieli asioita? Eli mm. juoruamista, selän takana puhumista tms. Muiden merkityksien lisäksi. Tai niin olen ymmärtänyt. Tiedä sitten oliko tämä se, mitä haettiin.

Ilman muuta tukea veinikretskille. Jos juttua riittää, niin mikäs siinä. Ja varsinkin kun niissä on asiaa ja mielipiteitä. Ei joka pilkun tarvitse olla kohdallaan, jos teksti on muuten hyvää ja mielenkiintoista. Tsemppiä!
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Hmm!

Tiedä sitten mistä kukin pitää tässä Jatkoajan foorumissa. Itselläni ei kuitenkaan ole ketään yksittäistä Jatkoajan kirjoittelijaa vastaan. Tosin eniten tunteita nostattaneita kirjoittelijaryhmiä ovat olleet Ässä- (muuten vain) ja HPK fanit (kiitos viime pleikkareiden) täällä Jatkoajassa.

Voisikohan kyseessä olla jokin samantyylinen tai kaltainen tahaton juttu kuin tämä esimerkkini? Huomasin lainatessani Veinin tekstiä laittaneeni hetkeksi esiin nimimerkkisi Veinikreisi muodossa (piti kirjoittaa Veinikretski ja syntyi tahaton lapsus), mutta tarkoitus ei ollut ainakaan paha tai millään lailla ilkeä ja korjasin kyseisen tekstin heti kohta jälkikäteen huomattuani tekemäni virheen. Toivottavasti kyseessä on jokin vastaava tahaton valitettava tapahtunut asia.

Tämä Lukko faniryhmä on melko suppea leiri täällä, vaikka onkin melko näkyvä. Kyllähän meitä tänne mahtuisi enemmänkin mukaan ja yksi Veinikin siinä sivussa minun puolestani. :D Ota rennosti vain Veini! Ei Lukon kannattajien joukossa ole ensimmäistäkään laillista modesetää (välillä saisi olla kyllä, kun Ässäfanien kanssa keskustelut käyvät kuumana :D). Lukkokirjoittajat vain ovat vapaita kirjoittajia täällä ilman moderointioikeuksia.
 
Viimeksi muokattu:

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Way to go, Wayne!

Mielestäni kekseliäät ja runsaslukuiset ketjunavauksesi osoittavat poikkeuksellista "keskustelupalstalahjakkuutta".

Jos jollakin tosikkourpolla menee kurat housuun ei-niin-täydellisestä kirjoitustaidosta tai hieman normaalista poikkeavista ketjunavauksista, niin mielestäni tällaisen henkilön ei tarvitse Väinön juttuja lukea.

Koita vaan, Veini, säännöstellä useammalle päivälle niitä avauksia, ettei hitailla mene enempää konseptit sekaisin.
 
Viestin lähetti Kaivanto
Jatkoajassa todellakin on mafia, se toimii yhdistysmuotoisena Hämeenlinnasta käsin.

Tämä lienee heitetty kieli poskella, mutta kommentoidaan silti tätä heittoa. Jatkoajassa ei ole olemassa mitään määrätyltä paikkakunnalta kotoisin olevaa mafiaa, vaan taustavoimissa on edustajia kaikilta liiga- ja Mestispaikkakunnilta.

Tämä sama ilmenee myös Jatkoajan ylimmässä johdossa sekä moderaattorien seurajakaumassa. Siinä mielessä Kaivannon heitto menee metsään sanan varsinaisessa merkityksessä.

Mitä tulee ketjunavaajan ajatuksiin, niin ainakaan moderaattoreilla ei ole hänelle juurikaan muuta huomautettavaa kuin se, että tarkoitus ei ole, että yksi kirjoittaja "omistaa" koko Jatkoajan. Aktiiviset kirjoittajat ovat Jatkoajan suola, mutta kirjoitusten määrässä ja erityisesti ketjujen avaamisissa tulee olla jokin kohtuus.

Ystävällisin terveisin

Moderaattorit
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Moderaattorit
Aktiiviset kirjoittajat ovat Jatkoajan suola, mutta kirjoitusten määrässä ja erityisesti ketjujen avaamisissa tulee olla jokin kohtuus.

Ystävällisin terveisin

Moderaattorit

Niin.

Eikös se kerro "väinön" tuotannosta, että kaikkiin ketjuihin on ollut suorastaan ryysiksen omainen kiinnostus, eli kirjoittajalla on ajatuksia, jotka kiinnostavat suurtaosaa muista kirjoittajista.

Vaiko onko jossakin säännöksessä määrätty, kuinka monta ketjua, kukin saa avata, riippumatta ulosannin laadukkuudesta ??

Ma vaan kusun. Enkä tahdo tukkanuottasille nimimerkki Moderaattorin kanssa, olen huomannut, että hänellä on suhteita "ylöspäin", joten rauhaa veljet, sanois -68 vuoden hippi.
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Relaa Veini, jätkä rulettaa! Jos ääriraumalaiset vinoilee ja uhkailee ni tökkää ignorelistalle tai unohda muuten vaan koko juttu. Sun läpät on olleet kuin raikkaita tuulahduksia länsirannikolta, kun aiemmin sieltä virranut ilma on ollut...hieman ummehtunutta.

Ja ystävän neuvo; pidä mafialäpät minimissä. Arka aihe ja häkki herkässä. Rauhaa!
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Onhan täällä Jatkoajassa mafia, se on nähty moneen kertaan. Eihän pomoa saada koskaan kiinni rikkeistä tms., vaan paska vyörytetään hierarkian pohjasakalle.

Hämeenlinnassa ei oltaisi edes tarpeeksi fiksuja kehittämään/ylläpitämään mitään mafiaa, ne on penninpyörittäjiä siellä. Oulu, Pori, Rauma, Turku, heheh, olisko se nyt siistiä jos voisi tituleerata "mä oon turun kovin mafioso"?

Moderaattoreita ei ole syyttäminen, he maksavat suojelurahaa siinä missä muutkin.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Moderaattorit
Aktiiviset kirjoittajat ovat Jatkoajan suola, mutta kirjoitusten määrässä ja erityisesti ketjujen avaamisissa tulee olla jokin kohtuus.

Tämä vaatisi mielestäni hivenen täsmennystä.

Mikä on tämä "kohtuus"? Entä mistä aktiivikirjoittaja tietää milloin tämä "kohtuus" on ylitetty jos siitä ei ole mainintaa säännöissä tms? Ilmoitetaanko kohtuuttomasta viestien ja ketjuavausten määrästä tällaiselle kirjoittajalle henkilökohtaisella viestillä?

Muuten ei suuren suurta moitittavaa ole moderaattoreiden toimintaa kohtaan, mitä nyt pari viimeaikojen pelikieltoa on hivenen pistänyt mietityttämään pientä kirjoittajaa.

vlad.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Viestin lähetti Cairns


Hämeenlinnassa ei oltaisi edes tarpeeksi fiksuja kehittämään/ylläpitämään mitään mafiaa, ne on penninpyörittäjiä siellä.

Tässä tulikin ilmi, miksei hesalaisista ole menestyviksi mafiosoiksi. "Älä vihaa tai aliarvioi vastustajaasi, se sumentaa arviontikykysi." Ei pelkillä lucabraseilla pärjätä, kyllä se sen Donin vaatii.
 

Kaivanto

Jäsen
Viestin lähetti Lawless
Eikös kielijä kieli asioita?

Oikeastaan en näin puolen päivän aikaan tajua enää ollenkaan, mitä unenpöpperössä tuossa kohtaa ajattelin tai olin ajattelematta, mutta tuotahan se tietysti tarkoittaa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
"Mää oon vähä tämmönen hullu!"

Kuin suoraan teinitytön suusta.

Ei vaan ehdotonta plussaa Veinille siitä että kaverilla on ainakin yritystä ja innokkuutta riittänyt. Ei täälläkään kuitenkaan ole mitään sääntöjä sille mitä ajattelee tai millainen persoona on, ainoastaan fik-sut oho-jeet siitä mikä ei ole entisen Itsenäisen Suomen lakiemme ja yleisten hyvien tapojen mukaista soveliasta palstakäyttäytymistä.

Oh behave.

Ilman että luiskahdan perseennuolemisen puolelle, minun suosioni Veini kaappasi siinä vaiheessa kun mies hehkutti Baltian naisia.

Don AWe Corleone
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Mikäs "väinöä" nyt jurppii, kun moisia salaliittoteorioita esittää :). En ainakaan itse ole havainnut, että kukaan lukkofani olisi väinöä hulluksi yrittänyt leimata. Jos kyse taas on tuosta Lukon Metsästäjän mainitsemasta asiasta, niin ei siitä kyllä kenenkään pitäisi hernettä nenään vetää.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Vai on väinöä menty tönimään. Pitäiskö nyt ottaa mallia NHL-liigasta ja pistää kehiin muutama gooni suojelemaan tätä Jatkoajan virolaista sentteriä - pari sellaista häiskää joilta lentää jäälle jo ennen aloitusvihellystä. Siis hanskat lentää jäälle.

Ettei nyt kuitenkin väinön kohdalla olisi kyse ihan pelkästään ns. lyhyestä pinnasta? Eihän ihminen mitään luonteelleen voi. Jotkut ottavat pelikentälläkin jokaisen taklauksen henkilökohtaisena vittuiluna (kuten allekirjoittaneellakin on välillä tapana), jotkut taas eivät ole moksiskaan.

En tosin yhtään tiedä, että missä vaiheessa väinöä on täällä hulluksi nimitelty, mutta noin yleisellä tasolla sanoisin että kyky nauraa itselleen on elämässä tärkeä voimavara.

Toivottavasti väino ei hermostunut lopullisesti, vaan jatkaa tiukalla linjallaan edelleen. Erilaiset persoonat ovat tämänkin palstan paras mauste.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Väinö, ota iisisti vaan ja jatka tyylilläsi. Jos nyt yksi yv huonossa hengessä sattuu tulemaan, niin kohauta hartioita koko asialle. Siitäkin selviää, että niitä tulee joka toinen päivä vailla yhteyttä siihen, mitä olet kirjoittanut. Meitä on täällä niin moneksi, että noin suulas uusi kirjoittaja herättää reaktioita puolesta ja vastaan. Joltain voi tulla palautetta ennen kuin se joku osaa suhtautua oikein mitenkään, elikkä siis ei pureskele ennen kuin nielee, meinaa tukehtua, ja pistää tapahtuneen sinun piikkiisi. Mutta niinhän se on muussakin elämässä, joskus se vaan tulee liian aikaisin. Ja kaikki eivät niele.

Sitten vasta kannattaa huolestua, kun mode-sedät pistävät noottia. Heillä kun sitä arvovaltaa piisaa.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Väinön kirjoituksethan ovat kerrassaan hauskoja, ennakkoluulottomia ja mukavaa luettavaa nimenomaan vapaan puolella. Anna mennä vaan, noilla mode-setien osoittamilla perälaudoilla toki.

Mitään mafiaa täällä ei ole, mutta kyllähän monenlaista muuta ilmiötä esiintyy. On mielestäni aiavn päivänselvää että jatkoaikaa käytetään tietyissä asioissa myös puhtaasti henkilökohtaisiin tarkoitusperiin. Siis "asiakirjoitusten" taustoilla löytyy monenlaista tarkoitusperää. Ei siinä mitään, mutta kirjoitusten ymmärtäminen edellyttää tällöin aika pitkää seurantaa ja tutustumista nimimerkkien taustoihin sikäli kun ne edes ovat tiedossa. Tälle asialle ei mitään voida ja se on vaikkakin välillä hmm...ikävää myös suuri rikkaus palstalla.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Mielenkiintoinen asia tämä mafia :)

Cairns kirjoitti:
Onhan täällä Jatkoajassa mafia, se on nähty moneen kertaan. Eihän pomoa saada koskaan kiinni rikkeistä tms., vaan paska vyörytetään hierarkian pohjasakalle.

Hämeenlinnassa ei oltaisi edes tarpeeksi fiksuja kehittämään/ylläpitämään mitään mafiaa, ne on penninpyörittäjiä siellä. Oulu, Pori, Rauma, Turku, heheh, olisko se nyt siistiä jos voisi tituleerata "mä oon turun kovin mafioso"?

Moderaattoreita ei ole syyttäminen, he maksavat suojelurahaa siinä missä muutkin.

Joo-o, tuli leikillään kirjoitettua juttu vitutuspalstalle joka toisaalla kirvoitti mielenkiintoisen keskustelun, ja vieläpä suhteellisen asiallisen sellaisen. Mainitsen tässä nyt sivumennen ennen kuin menen asiaan ettei minulla ole Hiitelää vastaan mitään ja hän on tervetullut Afrikka palstalle :)

Yleisesti keskustelimme päätoimittajan vastuusta tälläisillä palstoilla jota jatkoaika edustaa, elikkä hänellä on toimituksellinen vastuu eikä suinkaan vastuuta itse keskustelu osioista kuin tietenkín omien kirjoituksiensa kautta kuin meillä muillakin. Se mikä minua kuitenkin jäi askarruttamaan keskusteltuamme asioista oli asia positiivisesta mafiasta jotakin asiaa varten, voisiko olla esimerkiksi niin että jotakin kirjoittajaa pidetään palstalla toisten itsetunnon kohottamisen vuoksi ?

Eräs kirjoittaja jota palstalla monesti viikon ja kuukauden mittaan on arvosteltu on lähellä tälläistä (nyt en tarkoita itseäni). On kirjoittajia joiden protesti osuus koskee ainoastaan erään kirjoittajan arvostelua, onkin turvallista olla kriittinen koska tietää että suuri joukko on aina samaa mieltä kirjoittaako kirjoittaja sitten melkein mitä hyvänä arvostellaakseen tälläistä kirjoittajaa. On kuin kanalauma nokkisi heikompaansa, ainóastaan sillä erolla ettei heikko olekaan heikko eikä kuole oikein millään:)

Positiivisella mafialla siis tarkoitan sitä että palstalla pidetään henkilöä ainoastaan ns, hakattavana, että henkisesti heikot ihmiset saisivat edes joskus elämässään olla vahvoja ! Positiivisuus siis suuntautuu juuri heikoille kirjoittajille annettuna lahjana, "piekse tota ja tunne itsesi vahvavaksi" linjalla.

Mitä tulee veini ketjunavaus kieltoon niin mainitsen etten tunne itseäni mafian uhriksi millään tavalla ja olen asian jo aikoja sitten hyväksynyt. ettei siitä sen enempää.

Eräänä iltana muuten päätin antaa eräälle tälläiselle kunnolla takaisin, sattumalta huomasin erään kirjoittajan voimakkaan arvostelun veiniä kohtaan, no asia meni sitten yv,pohjalle ja aiheutti valtavan loukkaantumisen kuinka minä voin arvostella julkisesti häntä, se oli jotakin niin huvittavaa etten ole sellaista kokenut vähään aikaan, tälläiset kirjoittajat ovat juuri niitä heikkoja, naama naamaa vastaan he paskovat housunsa. Kaiken kaikkiaan en usko koko mafian olemassa oloon, että sellaisia ajatuksia vaan :)

Ps. Mutta kyllä Hiitelä voi käskyttää epäilen ;)

veini
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sv veinikretski kirjoitti:
Yleisesti keskustelimme päätoimittajan vastuusta tälläisillä palstoilla jota jatkoaika edustaa, elikkä hänellä on toimituksellinen vastuu eikä suinkaan vastuuta itse keskustelu osioista kuin tietenkín omien kirjoituksiensa kautta kuin meillä muillakin. Se mikä minua kuitenkin jäi askarruttamaan keskusteltuamme asioista oli asia positiivisesta mafiasta jotakin asiaa varten, voisiko olla esimerkiksi niin että jotakin kirjoittajaa pidetään palstalla toisten itsetunnon kohottamisen vuoksi ?

tuskinpa suoraan moiseen tarkoitukseen, joiltakin varmasti siedetään enemmän kuin toisilta heidän persoonallisuutensa ja palstaa elossa pitävän energiansa vuoksi.

Sv veinikretski kirjoitti:
Eräs kirjoittaja jota palstalla monesti viikon ja kuukauden mittaan on arvosteltu on lähellä tälläistä (nyt en tarkoita itseäni). On kirjoittajia joiden protesti osuus koskee ainoastaan erään kirjoittajan arvostelua, onkin turvallista olla kriittinen koska tietää että suuri joukko on aina samaa mieltä kirjoittaako kirjoittaja sitten melkein mitä hyvänä arvostellaakseen tälläistä kirjoittajaa. On kuin kanalauma nokkisi heikompaansa, ainóastaan sillä erolla ettei heikko olekaan heikko eikä kuole oikein millään:)

Toisaalta kyseinen kirjoittaja on pitkälti tyylillään hankkinut itse omat ongelmansa jos ne ongelmiksi kokee. Itse en kannata persoonaan kohdistuvia hyökkäyksiä ja pelikiellon kerjäämisiä, en edes kantelua. Mutta ymmärrän varsin hyvin kuohuneita tunteita. Ymmärtää kun voi, vaikkei hyväksyisikään.

Ymmärrän ajatuksesi, vaikken samaa mieltä protestiryhmän motiivista olekaan ja pidän oikeastaan avautumistasi aika turhana.


Sv veinikretski kirjoitti:
Positiivisella mafialla siis tarkoitan sitä että palstalla pidetään henkilöä ainoastaan ns, hakattavana, että henkisesti heikot ihmiset saisivat edes joskus elämässään olla vahvoja ! Positiivisuus siis suuntautuu juuri heikoille kirjoittajille annettuna lahjana, "piekse tota ja tunne itsesi vahvavaksi" linjalla.

Tälläkään provokaatiolla tuskin saavutat mitään.

Sv veinikretski kirjoitti:
Mitä tulee veini ketjunavaus kieltoon niin mainitsen etten tunne itseäni mafian uhriksi millään tavalla ja olen asian jo aikoja sitten hyväksynyt. ettei siitä sen enempää.

Tuonkin sanktion ymmärsin silloin varsin hyvin, se pitäisikö moisen kiellon olla ikuinen on toinen juttu. Hyvä että olet itsekin sisäistänyt syyt, minäkin kärsin oman jäähyni aikanaan sen enempiä poraamatta, aiheesta tuli olisi voinut tulla jo aiemmin.

Sv veinikretski kirjoitti:
Eräänä iltana muuten päätin antaa eräälle tälläiselle kunnolla takaisin, sattumalta huomasin erään kirjoittajan voimakkaan arvostelun veiniä kohtaan, no asia meni sitten yv,pohjalle ja aiheutti valtavan loukkaantumisen kuinka minä voin arvostella julkisesti häntä, se oli jotakin niin huvittavaa etten ole sellaista kokenut vähään aikaan, tälläiset kirjoittajat ovat juuri niitä heikkoja, naama naamaa vastaan he paskovat housunsa. Kaiken kaikkiaan en usko koko mafian olemassa oloon, että sellaisia ajatuksia vaan :)

Mukavaa, että jaksat pitää hauskaa kypsemmällä iällä se antaa meille kaikille toivoa.

Toivottavasti Mafia kuitenkin elää ja voi hyvin, nyt ja tulevaisuudessa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Lättäpäistä yleensä !

Gentleman kirjoitti:
tuskinpa suoraan moiseen tarkoitukseen, joiltakin varmasti siedetään enemmän kuin toisilta heidän persoonallisuutensa ja palstaa elossa pitävän energiansa vuoksi.



Toisaalta kyseinen kirjoittaja on pitkälti tyylillään hankkinut itse omat ongelmansa jos ne ongelmiksi kokee. Itse en kannata persoonaan kohdistuvia hyökkäyksiä ja pelikiellon kerjäämisiä, en edes kantelua. Mutta ymmärrän varsin hyvin kuohuneita tunteita. Ymmärtää kun voi, vaikkei hyväksyisikään.

Ymmärrän ajatuksesi, vaikken samaa mieltä protestiryhmän motiivista olekaan ja pidän oikeastaan avautumistasi aika turhana.




Tälläkään provokaatiolla tuskin saavutat mitään.







Mukavaa, että jaksat pitää hauskaa kypsemmällä iällä se antaa meille kaikille toivoa.

Toivottavasti Mafia kuitenkin elää ja voi hyvin, nyt ja tulevaisuudessa.

No joo, kysymys ei ole mielestäni provaakiosta, vaan yleisesti pienen ryhmän lättäpäisyydestä joka hyväksyy ainoastaan omat sääntönsä jotka ovat päänsä sisään rakentaneet kuin lintu pesänsä, samat hokemat seuraavat heitä läpi elämän :) Ilman sopimuksia he ovat rakentaneet palstan sisälle hauskan "tämä on jääkiekkopalsta", maailmansa. Tähän sitten aina vedotaan kun on tullut arvellutavia asioita jonkun toimesta kirjoitettua. Tämä hokema voidaan sitten lykätä lopuksi mihin aiheeseen hyvänsä.

Mitä tulee turhuuteen yleensä, voitaisiin ajatella myös elämää ilman jääkiekkoa vaikka se kieltämättä minustakin tuntuisi melko ikävältä. Asia joka laittaa hymyilyttämään on kuitenkin tietty hurjajoukko joka on henkeen ja vereen valmis taistelemaan toistensa puolesta, mikäli he huomaavat että lättäpäätä vastaan on hyökätty he kokoavat rivinsä suoraan taisteluun mottonsa puolesta. Ei kai täällä nyt oikeasti ole ketään joka ei tietäisi että tämä on jääkiekkopalsta !

Tuntuu välillä siltä, että vaikka kiisteltäisiin käpytikan pesimisestä niin välillä joku vetää jääkiekkopalsta kortin hihasta häviölle jäädessään, vähän samaan tapaan kuin amerikkakorttia käytetään jenkkien oikeussaleissa. No asia ei oikeastaan minulle kuulu mutta...

Eipä minulla nyt ole aikaa sen enempää asiasta kirjoitella, pitää lähteä tutkimaan Namibian naisjääkiekkoilun tilaa :)

veini

DK-konservatiiveille terveisiä ;)
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Veinin ulostaminen Jatkiksesta olisi samanlainen vitsi kuin Kaiser Sozen ulostaminen aiemmin. Kaiserin tapauksessa asiaa vielä "edisti", että innokkaimpana ulosajajana toimi oman paikkakunnan moderaattori. Aika monelle kaverille modejengissä olisi paikallaan hankkia itselleen elämä. Tämä on vain nettisaitti jossa heitetään läppää jääkiekosta ja juuri läpänheittonsa kautta saitti pysyy hengissä - ei muuta.
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
Moderaattorit kirjoitti:
että tarkoitus ei ole, että yksi kirjoittaja "omistaa" koko Jatkoajan. Aktiiviset kirjoittajat ovat Jatkoajan suola, mutta kirjoitusten määrässä ja erityisesti ketjujen avaamisissa tulee olla jokin kohtuus.

Kuten The Original Jags:n toiminta vapaassa keskustelussa.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Rosoh kirjoitti:
Kuten The Original Jags:n toiminta vapaassa keskustelussa.

Siinähän ei ole mitään vikaa, sillä ketjut on nyt jaettu aihepiirien mukaan. Tosin kyllä kaikki nämä ketjut sopisivat hyvin myös otsikkoon: "Vihani USAta kohtaan."

Että silleen...
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Korostan upeaa suhtautumista !

Ps. Värikkäät kirjoittajat olkaa varovaisia lättäpäiden suhteen, heillä on jääkiekkokortti takataskussa ja odottaa teitä. :)

veini

No niin, jääkiekkokorttia ja salaliittoa on ilmeisesti jälleen käytetty, nimittäin Turenkin ketjun esillä olevassa ketjun otsikossa ei näytetä veinin nimeä, varmaankin vedotaan virheeseen, totuus on kuitenkin sataa lähestyvän osanottaja määrän asia. Mitä ilmeisiemmin Turenkin Mafia ei halua kisojen paisuvan valtavaksi spektaakeliski joka siitä on väistämättä syntymässä. Uskon kuitenkin että asia korjataan virheeseen vedoten, tämä on tietenkin vain sanahelinää. :) On ovelaa porukkaa tämä Turenkin mafia, satans :)

veini

Ps. katsokaas asia on varmaan jo korjattu nostamani hälyn vuoksi kun saa juttuni ulos.
i
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös