Tai Israel.Vastaaviin reaktioihin tarvittaisiin jääkiekkopuolella varmaan, että Punakoneen seuraajat olisivat jollain konstilla päässeet MM-kisoihin.
Tai Israel.Vastaaviin reaktioihin tarvittaisiin jääkiekkopuolella varmaan, että Punakoneen seuraajat olisivat jollain konstilla päässeet MM-kisoihin.
Mun eksä kuulemma jotain 20v sit näytti Brookelle tjsp, tsiisus, kyllä mäkin olen pubiruusujen kanssa, mutta seurustellut vakavasti silloin ton näköisen 20v naisen kanssa...Ilta-Sanomien mainoksen sijoittelulle.
Pääs. 2020 kisoihin mitä ei pidetty 2020!!Pääsikö Huuhkajat EM-kisoihin?
Pääs. 2020 kisoihin mitä ei pidetty 2020!!
IS sekoili vielä sitten nimen kanssa otsikossa. Ehkä huomaavat muuttaa jossain vaiheessa.Vantaan kaupungilla on jollain ollut huumori kohdillaan.
Asiakaspalaute | ”Itkeäkö vai nauraa”– Vantaan kaupungin vastaus Joonas Harrilan palautteeseen naurattaa
Joonas Harrilan antamaan palautteeseen vastattiin useita kuukausia myöhässä. Vantaan kaupungilla palautteisiin vastaavat pääosin asiantuntijat oman työnsä ohessa.www.hs.fi
Niin,ja eikö siellä ollut joku oikeasti kova valmentaja jonossa mut päätettiinkin ottaa joku kaveri jolla ei ole edes valmennukseen tarvittavaa lisenssiä ja joku kaveri siihen kylkeen UTJ:ksi.. ja ollaan ottamassa seuraavaa askelta eurooppalaiseksi suurseuraksi.HJK:lle. Oispa ollut mukava olla kärpäsenä, kun kuluvaa kautta on suunniteltu viime kauden jälkeen.
Eikö sinne ollut tarjolla Nicky Hayen, joka nyt voitti/voittaa Belgian mestaruuden Club Bruggen väliaikaisena valmentaja (päätyö heidän akatemiajoukkueen päävalmentajana). Aikajana taisi olla niin päin että Hayen oli entisen urheilujohtajan kandidaatti ja Mäki halusi vetäistä sitten omana kanina hatusta kaverinsa Sibilan.Niin,ja eikö siellä ollut joku oikeasti kova valmentaja jonossa mut päätettiinkin ottaa joku kaveri jolla ei ole edes valmennukseen tarvittavaa lisenssiä ja joku kaveri siihen kylkeen UTJ:ksi.. ja ollaan ottamassa seuraavaa askelta eurooppalaiseksi suurseuraksi.
Kiimamaalle naurahdin, itse kantaisin kyseistä sukunimeä ylpeydellä.Lapsellista tai ei, niin kyllä minä naureskelin näille poisvaihdetuille sukunimille. En tosin itse ole edes kuullut sellaisista sukunimistä kuin vaikkapa Törttö, Ahistus, Rampa tai Kaalinpää (viimeksi mainittu on muuten jollain hyvin perverssillä tavalla jopa sympaattinen). Mutta selvästikin ne ihan todellisia ovat.. osa tuossa on tosin tuttuja, olen jopa itse tavannut henkilön jonka sukunimi oli Nännimäinen
Näistä sukunimistä suomalaiset ovat halunneet eroon
Sukunimi-infon listaus paljastaa, että yksi sukunimi on menettänyt peräti 83 prosenttia naispuolisista kantajistaan.www.is.fi
Olisihan se myös komeaa olla isokokoinen Lerssi.Kiimamaalle naurahdin, itse kantaisin kyseistä sukunimeä ylpeydellä.
Muuttaisin etunimeksi Aimo...Olisihan se myös komeaa olla isokokoinen Lerssi.
Sitten on myös nimiä, joista saa sananmuunnoksilla jänniä yhdistelmiä.Naali on myös sellainen sukunimi, että jos vanhemmat eivät ole hereillä ja menevät vahingossa antamaan väärällä kirjaimella alkavan etunimen…