Mille naurat juuri nyt?

  • 13 245 358
  • 50 420

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ilta-Sanomien mainoksen sijoittelulle.
Mun eksä kuulemma jotain 20v sit näytti Brookelle tjsp, tsiisus, kyllä mäkin olen pubiruusujen kanssa, mutta seurustellut vakavasti silloin ton näköisen 20v naisen kanssa...
 

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Suomen maajoukkueet, Tampere United
Nauran aivan liian paljon tälle EM-kisaosiolle.

"Ei"
 

Liitteet

  • ei.PNG
    ei.PNG
    17 KB · kertaa luettu: 322

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo

Yle esitti pari päivä sitten sarjassa "tällaistakin tehdään sinun verorahoillasi", että toimittajilla on näemmä aikaa skabailla esimerkiksi siitä kuka keksii juttuihinsa pisimmän yhdyssanan. Ei muuten, mutta yllä olevasta jutusta löytyy sana hanhenkakkakeräyskoneenkeksimiskilpailu
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Aamulehden nettiversion Ukraina-uutisoinnin lukijan kommenteissa pyörivällä Pietarin trollilla on mennyt niin lujaa, että ei enää aina muista, millä nimimerkillään on mitäkin kommentoinut.

Sitten, kun muistaa, että Aamulehti esimoderoi kommentit ja suodattaa pois ne, joita se ei halua julkaista, niin ei enää niin naurata kun tajuaa, että lehti haluaa julkaista ne kommentit.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Vantaan kaupungilla on jollain ollut huumori kohdillaan.
IS sekoili vielä sitten nimen kanssa otsikossa. Ehkä huomaavat muuttaa jossain vaiheessa.

HS: Harri sai kummallisen viestin Vantaan kaupungilta: ”En tiedä, itkeäkö vai nauraa”​

 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
HJK:lle. Oispa ollut mukava olla kärpäsenä, kun kuluvaa kautta on suunniteltu viime kauden jälkeen.
Niin,ja eikö siellä ollut joku oikeasti kova valmentaja jonossa mut päätettiinkin ottaa joku kaveri jolla ei ole edes valmennukseen tarvittavaa lisenssiä ja joku kaveri siihen kylkeen UTJ:ksi.. ja ollaan ottamassa seuraavaa askelta eurooppalaiseksi suurseuraksi.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin,ja eikö siellä ollut joku oikeasti kova valmentaja jonossa mut päätettiinkin ottaa joku kaveri jolla ei ole edes valmennukseen tarvittavaa lisenssiä ja joku kaveri siihen kylkeen UTJ:ksi.. ja ollaan ottamassa seuraavaa askelta eurooppalaiseksi suurseuraksi.
Eikö sinne ollut tarjolla Nicky Hayen, joka nyt voitti/voittaa Belgian mestaruuden Club Bruggen väliaikaisena valmentaja (päätyö heidän akatemiajoukkueen päävalmentajana). Aikajana taisi olla niin päin että Hayen oli entisen urheilujohtajan kandidaatti ja Mäki halusi vetäistä sitten omana kanina hatusta kaverinsa Sibilan.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Lapsellista tai ei, niin kyllä minä naureskelin näille poisvaihdetuille sukunimille. En tosin itse ole edes kuullut sellaisista sukunimistä kuin vaikkapa Törttö, Ahistus, Rampa tai Kaalinpää (viimeksi mainittu on muuten jollain hyvin perverssillä tavalla jopa sympaattinen). Mutta selvästikin ne ihan todellisia ovat.. osa tuossa on tosin tuttuja, olen jopa itse tavannut henkilön jonka sukunimi oli Nännimäinen

 

Lubeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Anaheim Ducks
Lapsellista tai ei, niin kyllä minä naureskelin näille poisvaihdetuille sukunimille. En tosin itse ole edes kuullut sellaisista sukunimistä kuin vaikkapa Törttö, Ahistus, Rampa tai Kaalinpää (viimeksi mainittu on muuten jollain hyvin perverssillä tavalla jopa sympaattinen). Mutta selvästikin ne ihan todellisia ovat.. osa tuossa on tosin tuttuja, olen jopa itse tavannut henkilön jonka sukunimi oli Nännimäinen

Kiimamaalle naurahdin, itse kantaisin kyseistä sukunimeä ylpeydellä.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Naali on myös sellainen sukunimi, että jos vanhemmat eivät ole hereillä ja menevät vahingossa antamaan väärällä kirjaimella alkavan etunimen…
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Naali on myös sellainen sukunimi, että jos vanhemmat eivät ole hereillä ja menevät vahingossa antamaan väärällä kirjaimella alkavan etunimen…
Sitten on myös nimiä, joista saa sananmuunnoksilla jänniä yhdistelmiä.

Jos joku antaa pojalleen nimeksi esim. Pasi Kuja niin miettii, eivätkö lapsen vanhemmat harrasta sanojen vääntelyä vai haluavatko he kierolla tavalla vitsailla lapsensa kustannuksella.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sitten on myös nimiä, joista saa sananmuunnoksilla jänniä yhdistelmiä.

Jos joku antaa pojalleen nimeksi esim. Pasi Kuja niin miettii, eivätkö lapsen vanhemmat harrasta sanojen vääntelyä vai haluavatko he kierolla tavalla vitsailla lapsensa kustannuksella.
Yhtään Pasi Kujaa ei google löytänyt, mutta Kuja-Kanto löytyi. Kujala löytyi myös.

Yhtään Naalia en löytänyt, mahtaako sellaista edes olla sukunimenä käytössä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Yhtään Pasi Kujaa ei google löytänyt, mutta Kuja-Kanto löytyi. Kujala löytyi myös.

Yhtään Naalia en löytänyt, mahtaako sellaista edes olla sukunimenä käytössä.
Pentti Hirvosia ja Antti Hirvosia löytyykin sitten senkin edestä. Entäs Pasi Kuikka?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös