Mille naurat juuri nyt?

  • 13 266 149
  • 50 455

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Ilmatieteen laitoksen sääapplikaation mukaan Tampereella on parhaillaan puolipilvistä ja 150°C pakkasta. Ensi yöksi ennustetaan -198°C, mutta huomispäiväksi lämpötila nousee 223 asteen verran. Kovin on ailahtelevaa tämä Suomen kesäsää.
 

Liitteet

  • Screenshot_20240603_155620_FMI Weather.jpg
    Screenshot_20240603_155620_FMI Weather.jpg
    195 KB · kertaa luettu: 199
Viimeksi muokattu:

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Nauran jo etukäteen huomiselle Elokapinan ja Metallican konserttiväen kohtaamiselle. Onkohan ituhipit nyt miettineet ajankohdan ihan loppuun saakka?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nauran jo etukäteen huomiselle Elokapinan ja Metallican konserttiväen kohtaamiselle. Onkohan ituhipit nyt miettineet ajankohdan ihan loppuun saakka?
Onko keski-ikäisten kerran pari vuodessa keikalla käyvien ihmisten joukossa jotenkin erityisen paljon väkivaltaan taipuvaisia ihmisiä tai jotain? Sitä "nuorisoa" varmaan paljoa haittaa kun mennään ennen keikka pussikaljalle ja keikan jälkeen pussikaljalle tai baariin.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Onko keski-ikäisten kerran pari vuodessa keikalla käyvien ihmisten joukossa jotenkin erityisen paljon väkivaltaan taipuvaisia ihmisiä tai jotain? Sitä "nuorisoa" varmaan paljoa haittaa kun mennään ennen keikka pussikaljalle ja keikan jälkeen pussikaljalle tai baariin.
Itse olen ainakin tulossa paikalle autolla täältä periferiasta enkä varmasti ole ainoa. Kyllähän tuo liikenteen tukkiminen aiheuttaa ainakin pientä päänvaivaa. Väkivaltaan en tosin ole taipuvainen edes tässä tapauksessa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Itse olen ainakin tulossa paikalle autolla täältä periferiasta enkä varmasti ole ainoa. Kyllähän tuo liikenteen tukkiminen aiheuttaa ainakin pientä päänvaivaa. Väkivaltaan en tosin ole taipuvainen edes tässä tapauksessa.
Vähän veikkaan että Kauppatorilla oleva protesti ei hirveästi näy jos ajaa jostain periferiasta Stadikalle. Ellei halua siellä poiketa, mutta en itse varmaan ajaisi sinne torin viereen, voi olla rajallisesti parkkitilaa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Vähän veikkaan että Kauppatorilla oleva protesti ei hirveästi näy jos ajaa jostain periferiasta Stadikalle. Ellei halua siellä poiketa, mutta en itse varmaan ajaisi sinne torin viereen, voi olla rajallisesti parkkitilaa.
Hotellille olen toki ajelemassa ensin ja saattaahan siitä liikenteen estämisestä jotain haittaa olla. Hotelli sijaitsee ihan tuossa Esplanadin nurkilla. En tunne paikkoja kovin tarkasti, joten pitää yrittää etsiä hyvä reitti määränpäähän.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Viimeksi muokattu:

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vedin askin noita Mynthon zip - pastilleja lapsen futisharkkojen aikana ja vähemmän yllättäen kaasua kertyi vatsaan ja kotona äiti jo melkein jalat ristissä olla, kun ei taivas varjele tiennyt, että mitä sieltä lopulta tulee.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
"Hengenvaarallisesti lihavan" mainoskatkolla tuli heti kärkeen majoneesi-mainos.
Hetken luulin, että tarkoitit hengenvaarallisesti lihavalla Jutia. Siinä eilisessä roastissa Jutia kuvattiin pari kertaa sellaisesta kuvakulmasta, josta näkyi miten helvetin tuhdissa kunnossa hän on. Pari vuotta sitten oli (taas) laihduttanut reilusti, mutta nyt kaikki on jälleen tullut takaisin korkojen kera. Ei toki ole enää tämän topicin kamaa, vaikka roastissa kuultiinkin pari hyvää läskiläppää.
 
Viimeksi muokattu:

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt tuli törmättyä kliseiseen kommenttiin Patrick Kanen serkulta.

− Olen todella innoissani mahdollisuudesta päästä pelamaan Joensuussa. En ole kuullut muuta, kuin hienoja asioita kaupungista, faneista ja organisaatiosta. Ei ole parempaa paikkaa aloittaa uraani Euroopassa. En malta odottaa pääsyä Joensuuhun, Kane kertoi.

 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vedin askin noita Mynthon zip - pastilleja lapsen futisharkkojen aikana ja vähemmän yllättäen kaasua kertyi vatsaan ja kotona äiti jo melkein jalat ristissä olla, kun ei taivas varjele tiennyt, että mitä sieltä lopulta tulee.
Hah :D Mulla kestää yleensä noin ~1,5 vuotta käyttää loppuun yksi aski noita Zipminttejä. Jätkä veti mun puolentoista vuoden pastillitarpeet noin tunnissa.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Alakoululainen lähti eilen seurakunnan kesäleirille. Kysyin siinä lähtöä valmistellessa, että olikos sillä leirillä joku teema? Lapsi sanoi sen olevan vissiin se, että vanhemmat saa olla vähän aikaa rauhassa.

Hän on murtanut koodin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös