Mille naurat juuri nyt?

  • 13 367 569
  • 50 716

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Lapsellista tai ei, niin kyllä minä naureskelin näille poisvaihdetuille sukunimille. En tosin itse ole edes kuullut sellaisista sukunimistä kuin vaikkapa Törttö, Ahistus, Rampa tai Kaalinpää (viimeksi mainittu on muuten jollain hyvin perverssillä tavalla jopa sympaattinen). Mutta selvästikin ne ihan todellisia ovat.. osa tuossa on tosin tuttuja, olen jopa itse tavannut henkilön jonka sukunimi oli Nännimäinen

 

Lubeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Anaheim Ducks
Lapsellista tai ei, niin kyllä minä naureskelin näille poisvaihdetuille sukunimille. En tosin itse ole edes kuullut sellaisista sukunimistä kuin vaikkapa Törttö, Ahistus, Rampa tai Kaalinpää (viimeksi mainittu on muuten jollain hyvin perverssillä tavalla jopa sympaattinen). Mutta selvästikin ne ihan todellisia ovat.. osa tuossa on tosin tuttuja, olen jopa itse tavannut henkilön jonka sukunimi oli Nännimäinen

Kiimamaalle naurahdin, itse kantaisin kyseistä sukunimeä ylpeydellä.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Naali on myös sellainen sukunimi, että jos vanhemmat eivät ole hereillä ja menevät vahingossa antamaan väärällä kirjaimella alkavan etunimen…
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Naali on myös sellainen sukunimi, että jos vanhemmat eivät ole hereillä ja menevät vahingossa antamaan väärällä kirjaimella alkavan etunimen…
Sitten on myös nimiä, joista saa sananmuunnoksilla jänniä yhdistelmiä.

Jos joku antaa pojalleen nimeksi esim. Pasi Kuja niin miettii, eivätkö lapsen vanhemmat harrasta sanojen vääntelyä vai haluavatko he kierolla tavalla vitsailla lapsensa kustannuksella.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sitten on myös nimiä, joista saa sananmuunnoksilla jänniä yhdistelmiä.

Jos joku antaa pojalleen nimeksi esim. Pasi Kuja niin miettii, eivätkö lapsen vanhemmat harrasta sanojen vääntelyä vai haluavatko he kierolla tavalla vitsailla lapsensa kustannuksella.
Yhtään Pasi Kujaa ei google löytänyt, mutta Kuja-Kanto löytyi. Kujala löytyi myös.

Yhtään Naalia en löytänyt, mahtaako sellaista edes olla sukunimenä käytössä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Yhtään Pasi Kujaa ei google löytänyt, mutta Kuja-Kanto löytyi. Kujala löytyi myös.

Yhtään Naalia en löytänyt, mahtaako sellaista edes olla sukunimenä käytössä.
Pentti Hirvosia ja Antti Hirvosia löytyykin sitten senkin edestä. Entäs Pasi Kuikka?
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat

PK-seudulla tunnettu veijari.

Taannoin, joitakin vuosi(kymmeniä) sitten jonkin aiheen yhteydessä haastateltiin tutkija Anu Saukkoa. Huomioni kiinnittyi siihen, miten huolellisesti haastattelija lausui Anun toisen nimen siihen etu- ja sukunimien väliin.
 

Con Tsales

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Huuhkajat, Ahveniston ampumahiihtäjät
Silmiini osui hömppälehdestä minulle ennestään tuntemattomalle Sofia Tuomolalle tehty "kauneusleikkaus".
Kauniista kammottavan näköiseksi naiseksi mutta kyllä vaan naurattaa, että kuinka helvetin tyhmä ja turhamainen ihminen voi olla. Onnea valitsemallasi tiellä.
 

Glove

Jäsen
Silmiini osui hömppälehdestä minulle ennestään tuntemattomalle Sofia Tuomolalle tehty "kauneusleikkaus".
Kauniista kammottavan näköiseksi naiseksi mutta kyllä vaan naurattaa, että kuinka helvetin tyhmä ja turhamainen ihminen voi olla. Onnea valitsemallasi tiellä.
Tuomola? Mieleen tulee Karita Tuomola.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Silmiini osui hömppälehdestä minulle ennestään tuntemattomalle Sofia Tuomolalle tehty "kauneusleikkaus".
Kauniista kammottavan näköiseksi naiseksi mutta kyllä vaan naurattaa, että kuinka helvetin tyhmä ja turhamainen ihminen voi olla. Onnea valitsemallasi tiellä.
Jos nyt tarkkoja ollaan, niin hän ei ole varsinaisesti nainen. Siis syntyjään.
 

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
X:ssä on Orpo Parodia Petteri -tili, jossa on aina välillä hyviäkin oivalluksia. Tässä muutama viime päiviltä:

- Myytäväksi ilmoitettujen valtion firmojen pomoille palkankorotukset: "Putinin Oligarkki-malli hallitusohjelman mukainen"

- Ulkoministeriö teki tutkintapyynnön naisia ahdistelleen suurlähettilään käytöksen vuotajasta

- Henriksson puolustautui: "Emme tekisi yhteistyötä ulkomaisen äärioikeistopuolueen kanssa"

- Edustaja Vormanen puolusti ammuskeluaan: "Mitään en muista, mutta promillet oli alle persujen puoluekokouksen sallitun"

- VV-ministeri Purra julisti uskovansa väestönvaihto salaliittoon: "Hörhöt saatava takaisin persujen äänestäjiksi"

- Tasa-arvotiedon keskus lakkautetaan: "Naisten syrjiminen johtui syrjimisen tutkimisesta"

- Riistofirmat raivoissaan lakimuutoksesta: "Thaimaalaisia marjanpoimijoita on nyt kohdeltava kuin ihmisiä"

- Kävelykeppiä käyttävät eläkeläiset julistettu väkivaltaisiksi kommareiksi

- Kartoittaja hämillään: "Hallituksen luonnosuojelulait koskevat vain piirretyissä esiintyviä metsiä"
 

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Maikkarilla hieno otsikko:

Vähän niin kuin jatkoa Turun Sanomien kuvatekstille vuodelta 1997, jolloin "Mika Häkkinen pääsi purkamaan formulaviikonlopun pahimmat paineensa palkintopallille ja suoraan Belgian GP:n voittajan, Michael Schumacherin suuhun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös