Mille naurat juuri nyt?

  • 13 200 229
  • 50 363

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Etelä-Suomen "lumikaaos". Onneksi jäi tuo rintama juuri Oulun alapuolelle. Olisin varmaan täysin shokissa ja kuset housussa.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
En ymmärrä, miksi naurat sille juuri nyt?
Ainakin tuohon YLE:n kollaasiin oli listattu kaikki mahdolliset onnettomusstilanteet ja aura-autojen tulipalot. Aivan kuin nämä kaikki liittyisivät "lumikaaokseen". Lennotkin uutisen mukaan 20min! myöhässä keskimäärin, huhheijaa kovaa on meno!

Junatkin myöhästelee. Onneksi eivät muutoin ole tänä talvena myöhästelleet.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itselleni ja puolisolleni. Luin juuri IS sivuilta pariskuntien erilaisista aikakäsityksistä. Hyvin on pärjätty, vaikka välillä on kinaa aiheuttanut. Minä olen aikapessimisti ja mieheni aikaoptimisti.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Lennotkin uutisen mukaan 20min! myöhässä keskimäärin, huhheijaa kovaa on meno!

Itsekin mietin, onko kovin rentouttava matkan tarkoitus, jos 20min tekee jo pahaa. Työmatkoja toki paljon näin keskellä viikkoa. Niissä vähän tarkempaa.

Mieleen tulee oma rentoutusreissuni, kun Turun lentokentälle päästyä alkoi sataa lunta aika lailla. Lopulta koneeseen pääsyä piti odottaa yli tunti, kun aurasivat lentokenttää. Itse sainkin juoda toisen lasin viiniä. Perillä kohteessa tunsi sen myöhästymisen ketutuksen, kun nälkä alkoi yltyä.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itselleni ja puolisolleni. Luin juuri IS sivuilta pariskuntien erilaisista aikakäsityksistä. Hyvin on pärjätty, vaikka välillä on kinaa aiheuttanut. Minä olen aikapessimisti ja mieheni aikaoptimisti.

Eiks tämä ole niinkuin oletus? Vaimo on yleensä perillä siinä kohtaa kun itse harkitsen, että tarvis varmaan lähtee.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Eiks tämä ole niinkuin oletus? Vaimo on yleensä perillä siinä kohtaa kun itse harkitsen, että tarvis varmaan lähtee.
Meillä tämä toimii siten, että jos jonnekin pitää lähteä kello 11:00, niin sanon vaimolle, että ehdottomasti viimeistään klo 10:30 pitää lähteä, ja silloinkin on sitten jo kova kiire. Silloin on toivoa, ettei lähtö veny paljoa yli 11:00.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Alkaako palstalaisten menojalka vipattaa? Minua alkoi lähinnä naurattaa. Mitä juuri todistin Frederikin kondista, toivotan porukalle myös tsemppejä.

 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Alkaako palstalaisten menojalka vipattaa? Minua alkoi lähinnä naurattaa. Mitä juuri todistin Frederikin kondista, toivotan porukalle myös tsemppejä.

Kuinkahan moni tuon kolmikon ensimmäisistä bändäreistä on vielä elossa ja hyvissä ruumiin ja sielun voimissa?
Rollareiden Richards, Jagger sekä Wood ovat samaa ikäluokkaa, mutta huomattavasti vetreämmässä kunnossa.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Alkaako palstalaisten menojalka vipattaa? Minua alkoi lähinnä naurattaa. Mitä juuri todistin Frederikin kondista, toivotan porukalle myös tsemppejä.

Alaotsikosta päätellen pojilla on kannabistuotteita jaettavaksi asti. Tai sitten Tauski ajaa niiden bussia.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Alkaako palstalaisten menojalka vipattaa? Minua alkoi lähinnä naurattaa. Mitä juuri todistin Frederikin kondista, toivotan porukalle myös tsemppejä.

Tuon trion yhteenlasketun iän (239 vuotta) verran kun mennään ajassa taaksenpäin, Napoleon on ollut 16-vuotias ja George Washingtonin virkakauden alkuun Yhdysvalloissa oli vielä neljä vuotta aikaa.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Liigakeskustelun puolelle alkanut ilmestyä pelaajien listausketjuja. Pisimmät, lyhimmät ja kaljut jo tarkastelun kohteena.

Ehkä seuraavaksi otetaan komeimmat tarkasteluun, vaikka se ei ole näin objektiivisesti mitattavaa.

E: olihan siellä myös ketju pitkätukkaisista ja nyt saatiin uutena myös viiksekkäiden ketju
 
Viimeksi muokattu:

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Liigakeskustelun puolelle alkanut ilmestyä pelaajien listausketjuja. Pisimmät, lyhimmät ja kaljut jo tarkastelun kohteena.

Ehkä seuraavaksi otetaan komeimmat tarkasteluun, vaikka se ei ole näin objektiivisesti mitattavaa.
Mutta kenellä Liigapelaajalla on pisin maila?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös