Lohduttavaa tietää, että reaktiot olivat täsmälleen samat 1960-luvulla kuin nykyäänkin.
Voi hyvin kuvitella, mikä kauhea pettymys, kun totuus paljastui.
Lohduttavaa tietää, että reaktiot olivat täsmälleen samat 1960-luvulla kuin nykyäänkin.
Omalle käyttäjänimelle tietysti! :)
En ymmärrä, miksi naurat sille juuri nyt?Etelä-Suomen "lumikaaos". Onneksi jäi tuo rintama juuri Oulun alapuolelle. Olisin varmaan täysin shokissa ja kuset housussa.
Ainakin tuohon YLE:n kollaasiin oli listattu kaikki mahdolliset onnettomusstilanteet ja aura-autojen tulipalot. Aivan kuin nämä kaikki liittyisivät "lumikaaokseen". Lennotkin uutisen mukaan 20min! myöhässä keskimäärin, huhheijaa kovaa on meno!En ymmärrä, miksi naurat sille juuri nyt?
Lennotkin uutisen mukaan 20min! myöhässä keskimäärin, huhheijaa kovaa on meno!
Itselleni ja puolisolleni. Luin juuri IS sivuilta pariskuntien erilaisista aikakäsityksistä. Hyvin on pärjätty, vaikka välillä on kinaa aiheuttanut. Minä olen aikapessimisti ja mieheni aikaoptimisti.
Meillä tämä toimii siten, että jos jonnekin pitää lähteä kello 11:00, niin sanon vaimolle, että ehdottomasti viimeistään klo 10:30 pitää lähteä, ja silloinkin on sitten jo kova kiire. Silloin on toivoa, ettei lähtö veny paljoa yli 11:00.Eiks tämä ole niinkuin oletus? Vaimo on yleensä perillä siinä kohtaa kun itse harkitsen, että tarvis varmaan lähtee.
Kuinkahan moni tuon kolmikon ensimmäisistä bändäreistä on vielä elossa ja hyvissä ruumiin ja sielun voimissa?Alkaako palstalaisten menojalka vipattaa? Minua alkoi lähinnä naurattaa. Mitä juuri todistin Frederikin kondista, toivotan porukalle myös tsemppejä.
81-vuotias Danny, 78-vuotias Frederik ja 80-vuotias Erkki Liikanen yhteiskiertueelle - Rumba.fi
81-vuotias Danny, 78-vuotias Frederik ja 80-vuotias Erkki Liikanen lähtevät yhteiskiertueelle. Tiedote kertoo, että rundin konserteissa kuullaan ”tuttuja, lämpimiä muistoja herättäviä hittejä vuosien varrelta”. Kiertueen keikkapäivät on listattu alle. Pääsylippujen ennakkomyynti alkaa 26.1...www.rumba.fi
Alaotsikosta päätellen pojilla on kannabistuotteita jaettavaksi asti. Tai sitten Tauski ajaa niiden bussia.Alkaako palstalaisten menojalka vipattaa? Minua alkoi lähinnä naurattaa. Mitä juuri todistin Frederikin kondista, toivotan porukalle myös tsemppejä.
81-vuotias Danny, 78-vuotias Frederik ja 80-vuotias Erkki Liikanen yhteiskiertueelle - Rumba.fi
81-vuotias Danny, 78-vuotias Frederik ja 80-vuotias Erkki Liikanen lähtevät yhteiskiertueelle. Tiedote kertoo, että rundin konserteissa kuullaan ”tuttuja, lämpimiä muistoja herättäviä hittejä vuosien varrelta”. Kiertueen keikkapäivät on listattu alle. Pääsylippujen ennakkomyynti alkaa 26.1...www.rumba.fi
Tuon trion yhteenlasketun iän (239 vuotta) verran kun mennään ajassa taaksenpäin, Napoleon on ollut 16-vuotias ja George Washingtonin virkakauden alkuun Yhdysvalloissa oli vielä neljä vuotta aikaa.Alkaako palstalaisten menojalka vipattaa? Minua alkoi lähinnä naurattaa. Mitä juuri todistin Frederikin kondista, toivotan porukalle myös tsemppejä.
Mutta kenellä Liigapelaajalla on pisin maila?Liigakeskustelun puolelle alkanut ilmestyä pelaajien listausketjuja. Pisimmät, lyhimmät ja kaljut jo tarkastelun kohteena.
Ehkä seuraavaksi otetaan komeimmat tarkasteluun, vaikka se ei ole näin objektiivisesti mitattavaa.
Ritchiellä. Ai niin mutta se sai kenkää.Mutta kenellä Liigapelaajalla on pisin maila?