Mainos

Mille naurat juuri nyt?

• 13 462 320
  • 50 972

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Modernit miehet ja uusimman kauden viimeinen jakso.
Aivan timanttia!

Jaksossa hihkaistiin vuoden 2009 klassikkolause "anna kakkua, anna sakkoa saatana!" ja olihan se alkuperäinen video sitten katsottava. No, piti sitten tarkistaa mitä pillipiipareista valittava Harri Ahola nykyään puuhaa.

Mies on ilmeisesti Jääkiekkoliiton erotuomaripäällikkö. Aijjai, naurattaa kaikki. Kunnon hyvä.

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Näppärä kori tuossa Teslassa. Ruostumattomasta teräksestä valmistettu kori joka ruostuu kaikista muista ulkoisista asioista paitsi kolhuista. Tuleekohan vakiovarusteena pyyhkeitä ja pesuaineita. Tuohan pitää pestä jokaisen käytön jälkeen, jos siis tuota ohjetta noudattaa.

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Näppärä kori tuossa Teslassa. Ruostumattomasta teräksestä valmistettu kori joka ruostuu kaikista muista ulkoisista asioista paitsi kolhuista. Tuleekohan vakiovarusteena pyyhkeitä ja pesuaineita. Tuohan pitää pestä jokaisen käytön jälkeen, jos siis tuota ohjetta noudattaa.
Onneksi ei ole tiesuolaa näkynyt aikoihin ainakaan niillä teillä, jossa minä liikun - ei kyllä ole Teslaakaan minulla.
Sen sijaan lintujen jätöksiä ja kuolleita hyönteisiä senkin edestä.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Modernit miehet ja uusimman kauden viimeinen jakso.
Aivan timanttia!

Jaksossa hihkaistiin vuoden 2009 klassikkolause "anna kakkua, anna sakkoa saatana!" ja olihan se alkuperäinen video sitten katsottava. No, piti sitten tarkistaa mitä pillipiipareista valittava Harri Ahola nykyään puuhaa.

Mies on ilmeisesti Jääkiekkoliiton erotuomaripäällikkö. Aijjai, naurattaa kaikki. Kunnon hyvä.

Näin.

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Katoin hetken tota Remppa vai muutto -ohjelmaa (USA tai CAN, kummasta se nyt on) niin vähän ihmetyttää ja huvittaa, kun pariskunta zekkaa 200+ neliöistä taloa, jossa huoneitakin vaikka joukkosynnyttämiselle, niin miettivät riittääkö nämä neliöt elämiseen. Jaa-a, riittääköhän mitenkään...
Ja ei ollut läppää heiltä, pohtivat ihan tosissaan siis :D

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Katoin hetken tota Remppa vai muutto -ohjelmaa (USA tai CAN, kummasta se nyt on) niin vähän ihmetyttää ja huvittaa, kun pariskunta zekkaa 200+ neliöistä taloa, jossa huoneitakin vaikka joukkosynnyttämiselle, niin miettivät riittääkö nämä neliöt elämiseen. Jaa-a, riittääköhän mitenkään...
Ja ei ollut läppää heiltä, pohtivat ihan tosissaan siis :D
Siellä on vähän erilainen tyyli. Kun ohjelmaa katsoo niin tuntuu, että esim. vessat ja kylpyhuoneet pitää olla jokaiselle henkilölle erikseen jne. Minä vanha laiskuri mietin aina, että kuka tuolla siivoaa vai maksavatko nuo kaikki jollekin siivoamisesta.

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Onhan toi nyt silti ihan saatanan hauskaa omien renkaiden pumppaamista.
Selänne ensinnäkin politiikan saralla ei ehkä se paras namedroppaus ole ja sitten koitetaan suolata nostamalla Teemun urheiluansioita esille, mutta otetaan esimerkiksi sellainen pytty mitä ei koskaan saavuttanut.

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Patrik Laineen Montreal
Siellä on vähän erilainen tyyli. Kun ohjelmaa katsoo niin tuntuu, että esim. vessat ja kylpyhuoneet pitää olla jokaiselle henkilölle erikseen jne. Minä vanha laiskuri mietin aina, että kuka tuolla siivoaa vai maksavatko nuo kaikki jollekin siivoamisesta.
Jep. Tyyliin 5 makuuhuonetta ja 7 kylpyhuonetta pitää olla aina talossa, missä pariskunta ja pari kakaraa.

godspeed

Jäsen
Jenkeissähän ei rakenneta joissain paikoissa edes juurikaan kerrostaloja, vaan aina pitää olla helvetin isoja omakotitaloja. Puolella porukasta on kalliit asuntolainat ja sitten vaikerrellaan sen takia. Jotain Los Angelesiakin kun katselee kuvista, niin on pieni keskusta muutamalla pilvenpiirtäjällä ja sitten loputtomasti sellaista omakotitalomattoa joka suuntaan. Ihmisille voi tulla väärä kuva meiningistä, jos katsovat telkkarista vain New Yorkissa kuvattua viihdettä.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Toi ”master bedroom” on kyllä hämmentävä käsite. Mihin hittoon sitä tarvitaan?
BDSM suhteissa se on se jossa Master asuu ja jonne orja pääsee vain jos käyttäytyy hyvin.

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars

Kyseisen jutun kohta "Nyt isona tavoitteena on voittaa Liigassa mestaruus ja se on ainoa tavoite, joka minulla oli mielessä, kun tuli mahdollisuus siirtyä HIFK:hon, Pihlström linjasi Pihlström." aiheutti pienen hörähdyksen. Enkä nyt tarkoita ilkikurisesti tai vittuilumielessä. IFK:hon ja vielä tämän kauden IFK:hon voittamaan mestaruutta, ei nyt ihan ensimmäisenä ajattelisi että Helsingissä kannua keväällä nosteltaisiin. Toki seura menee pleijareihin niin mahdollisuus on olemassa. Tuli myös mieleen, että mestaruuskellohan näyttää kyllä IFK:n mestaruutta. Ehkä se on Pihlström joka lopulta minun horinoille nauraa, mutta nyt huvittaa minua. Eikä siinä, kyllä minulle IFK:n mestaruus kelpaisi, kun JYP siihen tuskin yltää, mutta en siihen millään jaksa uskoa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy