Itse olisin veikannut Anttilaa.Ritchiellä. Ai niin mutta se sai kenkää.
Itse olisin veikannut Anttilaa.Ritchiellä. Ai niin mutta se sai kenkää.
Kaapo Kakolla säbämaila.Itse olisin veikannut Anttilaa.
Ei se koko vaan se miten sitä käyttää.Kaapo Kakolla säbämaila.
Jos Al Iafrate olisi pelannut liigassa pääsisi hän sekä pitkätukkaisten että kaljujen liigapelaajien listauksiin.Liigakeskustelun puolelle alkanut ilmestyä pelaajien listausketjuja. Pisimmät, lyhimmät ja kaljut jo tarkastelun kohteena.
Ehkä seuraavaksi otetaan komeimmat tarkasteluun, vaikka se ei ole näin objektiivisesti mitattavaa.
Anttilalla voi olla pisin, mutta Ritchiellä on paksuin.Itse olisin veikannut Anttilaa.
Takavuosina Jari "Lätty" Hirsimäki oli tässä vahvoilla, samoin Jorma Valtonen maalivahtien sarjassa.Mutta kenellä Liigapelaajalla on pisin maila?
Andrijevksillä oli Kerhossa ainakin ihan helkkarin pitkä maila, ja ranteenpaksuinen tuppi (oikeasti).Mutta kenellä Liigapelaajalla on pisin maila?
Anttilalla voi olla pisin, mutta Ritchiellä on paksuin.
No siitäpä hyvinkin, Ritchien 10 jalan ... peliväline on jo ihan normitietoa näin kiekkopalstalla.Eikä tässä perinteisesti kisailla siitä, että kenellä on isoin maila?
Onneksi ei ole tiesuolaa näkynyt aikoihin ainakaan niillä teillä, jossa minä liikun - ei kyllä ole Teslaakaan minulla.Näppärä kori tuossa Teslassa. Ruostumattomasta teräksestä valmistettu kori joka ruostuu kaikista muista ulkoisista asioista paitsi kolhuista. Tuleekohan vakiovarusteena pyyhkeitä ja pesuaineita. Tuohan pitää pestä jokaisen käytön jälkeen, jos siis tuota ohjetta noudattaa.Teslan uusi malli ei kestä tiesuolaa – pyyhittävä välittömästi, varoittaa verkkoon ilmestynyt virallinen ohje
Uudessa Teslassa on ruostumattomasta teräksestä valmistettu kori joka kestää hyvin vaikkapa erilaisia kolhuja. Mutta ei tiesuolaa, ilmoittaa Tesla.www.is.fi
Modernit miehet ja uusimman kauden viimeinen jakso.
Aivan timanttia!
Jaksossa hihkaistiin vuoden 2009 klassikkolause "anna kakkua, anna sakkoa saatana!" ja olihan se alkuperäinen video sitten katsottava. No, piti sitten tarkistaa mitä pillipiipareista valittava Harri Ahola nykyään puuhaa.
Mies on ilmeisesti Jääkiekkoliiton erotuomaripäällikkö. Aijjai, naurattaa kaikki. Kunnon hyvä.
Saarioisten ruokapakkauksesta paljastui hakaristi
Saarioinen myöntää saaneensa palautetta.www.iltalehti.fi
Saarioisten pakkauksen kuvassa katkaravut aseteltu kuulemma hakaristin muotoon. Saarioinen on ”saanut palautetta”, alkasko oleen taas suhteellisen valmista settiä :D
Siellä on vähän erilainen tyyli. Kun ohjelmaa katsoo niin tuntuu, että esim. vessat ja kylpyhuoneet pitää olla jokaiselle henkilölle erikseen jne. Minä vanha laiskuri mietin aina, että kuka tuolla siivoaa vai maksavatko nuo kaikki jollekin siivoamisesta.Katoin hetken tota Remppa vai muutto -ohjelmaa (USA tai CAN, kummasta se nyt on) niin vähän ihmetyttää ja huvittaa, kun pariskunta zekkaa 200+ neliöistä taloa, jossa huoneitakin vaikka joukkosynnyttämiselle, niin miettivät riittääkö nämä neliöt elämiseen. Jaa-a, riittääköhän mitenkään...
Ja ei ollut läppää heiltä, pohtivat ihan tosissaan siis :D
Varmaan eniten nauruhymiöitä yhteen viestiin tunkenut.Missäköhän lajissa tämä Juha Jalomäki on maailmanmestari?