Mille naurat juuri nyt?

  • 13 202 432
  • 50 364

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Sama oli ensimmäinen ajatus itsellä.

Tässä tosiaan tuon ketjun kuvia lisää.



Nää on kyllä huikeita.
Jotenkin sitä kuvittelis, et ois ihan yhtä helppoo tehdä näköinen, ku ei sinne päinkään.
Mitäköhän tilaaja aina sanoo vahataiteilijalle, kun tämä tuo uuden luomuksen näytille ja Lenita Airisto näyttääki ihan Michael Monroelta?
”Tosi hyvää duunii taas. Siinäpähän taas arvuuttelevat kenestä on kyse. Ei laiteta edes kylttiä alle.”
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kommenteista selvisi, että eka on ilmeisesti Sibelius, vaikka ei siltä näytäkään. Toinen on kaiketi M-L Kirvesniemi, mutta kahta viimeistä ei uskalla edes arvailla.
Jannella on hyvinvointi vaakalaudalla, olisiko Kämpissä istuttu poikain kanssa pidemmän partituurin mukaan.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nää on kyllä huikeita.
Jotenkin sitä kuvittelis, et ois ihan yhtä helppoo tehdä näköinen, ku ei sinne päinkään.
Mitäköhän tilaaja aina sanoo vahataiteilijalle, kun tämä tuo uuden luomuksen näytille ja Lenita Airisto näyttääki ihan Michael Monroelta?
”Tosi hyvää duunii taas. Siinäpähän taas arvuuttelevat kenestä on kyse. Ei laiteta edes kylttiä alle.”
Tuo ”Tauno Palo” on kyllä niin surkea, että sen voisi lisätä ”Pitäisikö itkeä vai nauraa?” -ketjuun.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mielleyhtymä tässä kuviossa on niin tahattoman koominen, että se nousee jo tähtitieteelliselle tasolle. En tiedä kuinka moni palstan 19 000 kirjoittajasta on eläissään edes käynyt Kankaanpäässä, mutta minä olen jopa asunut siellä. Ja siksi sanonkin, että kankaanpääläiset satanistinatsit nyt vain kuulostavat jo ajatuksena paljon enemmän klassisen suomalaisen sketsiviihteen hahmoilta kuin todellisilta ihmisiltä..

Jaa että Goatmoon faneja Kankaanpäässä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Paitsi että ei ole Mäkinen vaan Tauno Palo. Eka mielikuva oli Mäkinen, mutta pieleen meni.

Linkin takaa olevista Tarja Halonen on yllättävän onnistunut. Toki myös kuvakulma voi hämätä.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Kommenteista selvisi, että eka on ilmeisesti Sibelius, vaikka ei siltä näytäkään. Toinen on kaiketi M-L Kirvesniemi, mutta kahta viimeistä ei uskalla edes arvailla.
Ei saatana.

Luin jostain, että kyseessä on Kirvesniemi.

Katselin kuvaa aika pitkään ja mietin, että ehkä HARRI Kirvesniemellä on sitten joskus ollut tuollainen hiusmuoti valloillaan, vaikka pää ei ole edes vinossa.

Mutta Marja-Liisa? Sattuu mahaan tuon ehdotuksen kuultuani ja hihittelyn tauottua.

Mikä tuo alkava pälvikalju Marja-Liisalla on? Tulkaa nyt joku selittämään, te pyöritätte monen sadan tuhannen juttua.

Taidan pitää hiljaisen hetken vahakabinetin muistolle.
 

Nick Neim

Jäsen
En tiedä mistä (vitsistä?) tuo Marja-Liisa on tuohon heitetty useammankin kirjoittajan toimesta, mutta kyseessähän on siis nimenomaan Harri. Marja-Liisalla on oma nukkensa kabinetissa, siitä kuva liitteenä.
 

Liitteet

  • 22696-a76a001d3265befba48e20d5af08dd23.png
    22696-a76a001d3265befba48e20d5af08dd23.png
    25,6 KB · kertaa luettu: 135

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Nauran hihhuleille.
Alakerran ostarin ovenpieleen avattiin mobiilioperaattorin automaatti, jossa pystyy tekemään rahansiirtoja mobiililompakkoa käyttäen.
Äsken paikalla oli pappi siunaamassa laitteen ja tilaisuutta oli kunnioittamassa parikymmentä fania kynttilät kädessä.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
En tiedä mistä (vitsistä?) tuo Marja-Liisa on tuohon heitetty useammankin kirjoittajan toimesta, mutta kyseessähän on siis nimenomaan Harri. Marja-Liisalla on oma nukkensa kabinetissa, siitä kuva liitteenä.
No, ei se kyllä ainakaan multa mikään vitsi ollut, vaan luulin tunnistaneeni Marja-Liisaksi. Nuo muut olivatkin sitten vaikeampia, mutta ei näköjään se helppokaan osunut. Menipähän sukunimi kuitenkin oikein.

Mutta onhan nuo todella heikkoja suorituksia, kun menee jopa entinen aviopari sekaisin. Ehkä se Niinistö sitten olikin ihan hyvä, sitä en sentään sekoittanut puolisoonsa. Enkä suostu uskomaan, että vika on ainoastaan mun silmissä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hieman naurattaa kun kävin siskon perheen luona kahveilla naapuripitäjässä ja tein matkat paikallisbussilla. Takaisin tullessa oli bussi kyllä ääriään myöden täynnä, lähinnä alokkaita. Istumaan ei enää todellakaan mahtunut ja oli jo niin täynnä bussi että minunkin piti jäädä pysäkkiä aiemmin bussista pois että seuraava matkustaja mahtui minun tilalle seisomaan. Heh.

Minulla ei enää tuossa vaiheessa ollut joka tapauksessa pitkää kävelymatkaa kotiin enää edessä joten samapa tuo minulle. Harvoin olen ollut ihan näin täydessä bussissa. Tulee jo mieleen se bussimatka kun palattiin kaupunkiin Aulangolta Neljän ruusun keikalta. Mutta eipä tällainen normibussi ole koskaan ihan näin täynnä ollut silloin kun olen sellaisella matkustanut. Ei lähellekään.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Luotain

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heh, 10-vuotias kummipoikani tokaisi takapenkiltä saman kuullessaan:
”Onpa kettumainen nimi.”
Olin just heittämässä munansaannoksen, kun äitinsä, eli siskoni katsoi mua murhaavasti ;)
Kyllähän ne sananmuunnokset pitää jo nuorena vääntää piltin kaaliin, muuten lapsesta saattaa tulla tuukkaritokoski, jonka mielestä Kampissa pistäytymisessä ei ole mitään ihmeellistä ja ihanaa.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
En nyt naura tälle just nyt, mut nauroin eilen:
Olin pitkästä aikaa kattelemassa futista livenä, kun kaveri pyysi.
Divaria, TPS-Sjk ak. otteluu.
Käsittääkseni Tepsi johtaa sarjaa, mutta silti jotkut Tepsin ”kannattajat” huutelivat katsomosta potkuja koutsille ja varmaan kaikille muillekin. Ois ollu surullista, ellei ois naurattanu ihan helvetisti.
 

Glove

Jäsen
En nyt naura tälle just nyt, mut nauroin eilen:
Olin pitkästä aikaa kattelemassa futista livenä, kun kaveri pyysi.
Divaria, TPS-Sjk ak. otteluu.
Käsittääkseni Tepsi johtaa sarjaa, mutta silti jotkut Tepsin ”kannattajat” huutelivat katsomosta potkuja koutsille ja varmaan kaikille muillekin. Ois ollu surullista, ellei ois naurattanu ihan helvetisti.
Aina se on valmentajan vika. Sekin, ettei siitä äidin pikku-Urposta tullut NHL-pelaajaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös