Katsoin myös ihan itsestään selvyytenä aluksi, että Granlundhan se siinä. Mutta toisaalta taitaakin olla oikeasti Jani Sievinen.Itse olen neljännessä näkevinäni Mikke Granlundin. Toki suuri mahdollisuus on, että olen väärässä.
No, ei se kyllä ainakaan multa mikään vitsi ollut, vaan luulin tunnistaneeni Marja-Liisaksi. Nuo muut olivatkin sitten vaikeampia, mutta ei näköjään se helppokaan osunut. Menipähän sukunimi kuitenkin oikein.En tiedä mistä (vitsistä?) tuo Marja-Liisa on tuohon heitetty useammankin kirjoittajan toimesta, mutta kyseessähän on siis nimenomaan Harri. Marja-Liisalla on oma nukkensa kabinetissa, siitä kuva liitteenä.
Ihan niinkuin tämän palstan kirjoittajilla olisi kondomeille käyttöä, muuten kuin ilmapalloina.Kuka hukkasi? Saattavat olla vielä noudettavissa.
![]()
HS Helsinki | Mies polki pyörällä niin kovaa Tehtaankadulla, että kondomit lensivät kauppakassista – ”Kuului vain lässähdys”
Helsinkiläisen miehen ilta taisi muuttua kertaheitolla, kun kondomipaketti tippui täpötäydestä kauppakassista ullanlinnalaiselle raitiovaunupysäkille.www.hs.fi
Heh, 10-vuotias kummipoikani tokaisi takapenkiltä saman kuullessaan:Kuuntelin tänään radiouutiset.
Lukija sanoi nimekseen Ville Kettunen.
Onkohan se lapsena leikkinyt Kettusen vintillä?Kuuntelin tänään radiouutiset.
Lukija sanoi nimekseen Ville Kettunen.
Ai siellä missä oli se naksuttava puimakone?Onkohan se lapsena leikkinyt Kettusen vintillä?
Kyllähän ne sananmuunnokset pitää jo nuorena vääntää piltin kaaliin, muuten lapsesta saattaa tulla tuukkaritokoski, jonka mielestä Kampissa pistäytymisessä ei ole mitään ihmeellistä ja ihanaa.Heh, 10-vuotias kummipoikani tokaisi takapenkiltä saman kuullessaan:
”Onpa kettumainen nimi.”
Olin just heittämässä munansaannoksen, kun äitinsä, eli siskoni katsoi mua murhaavasti ;)
Aina se on valmentajan vika. Sekin, ettei siitä äidin pikku-Urposta tullut NHL-pelaajaa.En nyt naura tälle just nyt, mut nauroin eilen:
Olin pitkästä aikaa kattelemassa futista livenä, kun kaveri pyysi.
Divaria, TPS-Sjk ak. otteluu.
Käsittääkseni Tepsi johtaa sarjaa, mutta silti jotkut Tepsin ”kannattajat” huutelivat katsomosta potkuja koutsille ja varmaan kaikille muillekin. Ois ollu surullista, ellei ois naurattanu ihan helvetisti.
Naurahdin samalle jutulle. Eikä sitä asuntoa myyty oikeastaan edes kuukausia, vaan alle kaksi kuukautta. 2,5 päivää ennen Venäjän hyökkäystä oli laitettu myyntiin (20.2. Tai 21.2. Siis) ja huhtikuun puolivälissä oli saanut ostotarjouksen, jonka hyväksyi. Kaiken lisäksi kämppä oli ollut aluksi passiivisessa myynnissä, kun ei ollut edes kiinteistövälittäjää. Juttu olisi siis pitänyt tehdä ennemminkin siitä, että menipä hyvin kaupaksi.Onpa traaginen tarina (not) HS:ssa miehestä, joka jäi kahden asunnon loukkuun. Joutui myymään velatonta yksiötään kuukausia, kun oli jo uuden ostanut :)
Onpa traaginen tarina (not) HS:ssa miehestä, joka jäi kahden asunnon loukkuun. Joutui myymään velatonta yksiötään kuukausia, kun oli jo uuden ostanut :)
Naurahdin samalle jutulle.
Tästä tuli mieleen Vintiöiden Kyttäruudussa kovaa kohtaloaan valittanut Håkan Westend.
![]()
Sakari Kaulaote ja Kyttäruutu
On niiltä köyhiltä leikattu ennenkin ja verotettu tappiin astiriemurasia.net