Mille naurat juuri nyt?

  • 13 378 396
  • 50 761

karvatursas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pauli Makkonen
Allekirjoittaneella on tapana kerran päivässä vilkaista iltapaskan luetuimmat otsikot. En ollut vielä tietoinen tästä mursu-keissistä niin tuo luetuin vähän hämmensi.
 

Liitteet

  • Screenshot_20220715_231722_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20220715_231722_com.android.chrome.jpg
    282,5 KB · kertaa luettu: 394

Luotain

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heh, 10-vuotias kummipoikani tokaisi takapenkiltä saman kuullessaan:
”Onpa kettumainen nimi.”
Olin just heittämässä munansaannoksen, kun äitinsä, eli siskoni katsoi mua murhaavasti ;)
Kyllähän ne sananmuunnokset pitää jo nuorena vääntää piltin kaaliin, muuten lapsesta saattaa tulla tuukkaritokoski, jonka mielestä Kampissa pistäytymisessä ei ole mitään ihmeellistä ja ihanaa.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
En nyt naura tälle just nyt, mut nauroin eilen:
Olin pitkästä aikaa kattelemassa futista livenä, kun kaveri pyysi.
Divaria, TPS-Sjk ak. otteluu.
Käsittääkseni Tepsi johtaa sarjaa, mutta silti jotkut Tepsin ”kannattajat” huutelivat katsomosta potkuja koutsille ja varmaan kaikille muillekin. Ois ollu surullista, ellei ois naurattanu ihan helvetisti.
 

Glove

Jäsen
En nyt naura tälle just nyt, mut nauroin eilen:
Olin pitkästä aikaa kattelemassa futista livenä, kun kaveri pyysi.
Divaria, TPS-Sjk ak. otteluu.
Käsittääkseni Tepsi johtaa sarjaa, mutta silti jotkut Tepsin ”kannattajat” huutelivat katsomosta potkuja koutsille ja varmaan kaikille muillekin. Ois ollu surullista, ellei ois naurattanu ihan helvetisti.
Aina se on valmentajan vika. Sekin, ettei siitä äidin pikku-Urposta tullut NHL-pelaajaa.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tälle @Iker n viestille vuodelta 2006


Ei tainnut nyt mennä ihan putkeen kun lainasin vahingoista linkin, no tuolta löytyy viestiketjun viesti #369 15.2.2006. kovan luokan viestiä muutenkin ketjussa
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Onpa traaginen tarina (not) HS:ssa miehestä, joka jäi kahden asunnon loukkuun. Joutui myymään velatonta yksiötään kuukausia, kun oli jo uuden ostanut :)
Naurahdin samalle jutulle. Eikä sitä asuntoa myyty oikeastaan edes kuukausia, vaan alle kaksi kuukautta. 2,5 päivää ennen Venäjän hyökkäystä oli laitettu myyntiin (20.2. Tai 21.2. Siis) ja huhtikuun puolivälissä oli saanut ostotarjouksen, jonka hyväksyi. Kaiken lisäksi kämppä oli ollut aluksi passiivisessa myynnissä, kun ei ollut edes kiinteistövälittäjää. Juttu olisi siis pitänyt tehdä ennemminkin siitä, että menipä hyvin kaupaksi.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Naurattaa vieläkin aamuinen keskisormen näyttäjä. Kello oli 6.25 aamulla tänään. Ihmiset olivat varmaan työmatkoilla enimmäkseen. Audi seisoi vasemmalla kaistalla liikennevaloissa ja oikealla kaistalla oli kolme autoa, minä mukaan lukien. Vähän ennen kuin liikennevalot vaihtuivat vihreiksi, niin Audin kattoikkuna aukesi ja sieltä nousi keskisormi pystyyn. Sitten liikennevalojen vaihduttua vihreiksi Audi kiihdytti sen verran, että muut autot jäivät kauas taakse.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tästä tuli mieleen Vintiöiden Kyttäruudussa kovaa kohtaloaan valittanut Håkan Westend.


Aikas osuva vertaus tuo kyttäruudun case.

Tuohon HS:n "kahden asunnon loukkuun" ja surulliseen tarinaan, niin olen tosiaan kaikki nämä vuodet ymmärtänyt sen loukun hieman erilaiseksi, mutta onneksi aina oppii uutta :)
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän ne sananmuunnokset pitää jo nuorena vääntää piltin kaaliin, muuten lapsesta saattaa tulla tuukkaritokoski, jonka mielestä Kampissa pistäytymisessä ei ole mitään ihmeellistä ja ihanaa.
Tai sitten K-kauppias nimeää kauppansa: K - Pikku Kamppi. (Kauppiaalla on isompi K-Supermarket Kampin kauppakeskuksen alakerrassa, tää pienempi on maan tasossa Kampin Mäkkärin vieressä.)
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Espoolaisin uutinen ikinä.


Tää oli huikea, kiitos hyvistä nauruista. Haukilahden veneseuralaiset syyttää viinifestareita elitistisiksi. Taas syy siihen miksei Blues pystynyt toimimaan liigassa, Espoo on itsensä pahin vihollinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös