Mille naurat juuri nyt?

  • 13 194 558
  • 50 353

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Toisaalta minua vaan niin vitusti naurattaa näin jälkikäteen noiden jatkuvan tajunnan virtani suoltaminen tuonne sosiaaliseen mediaan. Ei niitä oikein olisi koskaan sinne saanut varmaan suoltaa mutta nyt on aika päästää niistä hassuttelupuheista irti. Huvittaa vaan kuinka vaan jaksoin ja jaksoin niitä tuonne syöttää vaikka paskaa tuli niskaan. Minä niitä sinne vaan lauoin. Ei voi jälkikäteen kuin naureskella oikeastaan, niin kuin minulla on tapana nämä asiat kuitata.

Eteenpäin sanoi mummo lumihangessa. Ei se Vilperin päivä sieltä koskaan koita ja nyt on se vaan hyväksyttävä. Parempi antaa periksi ja perkele alkaa nauttimaan taas omasta elämästä. Ei remuamalla kuitenkaan asunnossa ja alkoholia kittaamalla.

Jotenkin niin vapautunut olo alkaa olemaan tässä kun pääsee vihdoin eroon noiden asioiden sitkeästä jankkaamisesta.
 

ace

Jäsen
Uutisen sisältöön kantaa ottamatta naurattaa ajatus että Sergei Lavrov on kirjoittanut ehkä huonolla kuulakärkikynällä paperille kirjeen, jonka on aloittanut monta kertaa alusta ja repinyt edellisen tyyliin "Ei vittu, en mä näin voi sanoa, mitä mun pitäisi kirjoittaa?".

Sen jälkeen nuollut ja liimannut postimerkin joka osoittautui liian halvaksi Venäläisen postitoimiston tiskillä ja joutunut kaivamaan taskusta ruplia ostaakseen lisää merkkejä.

Kirjeen luovutettuaan Lavrov varmasti laittoi kädet ristiin ettei Suomen Posti hukkaa kirjettä vaan osaa toimittaa sen osoitteeseen:

Suomi Finland
PL XXX
Suomi Finland

No onneksi kirje tuli perille.

Joo, liian vilkas mielikuvitus, ei se varmaan oikeasti näin mennyt.

 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Iltalehdelle..
 

Liitteet

  • 20220201_163052.jpg
    20220201_163052.jpg
    205,7 KB · kertaa luettu: 308

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Iltalehdelle..

Alkuperäinen IL:n juttu ja feikkitilin twiitti johon toimittaja retkahti. Uutisoinnissa kannattaisi panostaa vähän laatuunkin eikä pelkkään nopeuteen.
 

Liitteet

  • kurvinen.jpg
    kurvinen.jpg
    93,5 KB · kertaa luettu: 264
  • anti_kurvinen.jpg
    anti_kurvinen.jpg
    35,2 KB · kertaa luettu: 268

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämä oli kyllä huikea. Aivan pokalla "pikakahvin asiantuntija" (Jopen äänellä: Nescafen mainoskasvo) Minttu käy kertomassa että "mä tykkään pikakahvin mausta" (ja saan tästä rahaa) ja "tarjoan usein vieraillekin pikakahvia" (ilmankos Kimi on niin yksityinen).
Tämän olisi aivan yhtä hyvin voinut hoitaa ihan tyylikkäästi avoimella tuotesijoitteluyhteistyöllä, jostain syystä nyt oli päätetty mennä tuollaisella koomisemmalla linjalla.

Toki myönnettävä, että täysin onnistuthan tuo oli, koska minullakin kävi mielessä että nyt on niin huikeaa paskaa että pitää itsekin ostaa pikakahvia ja tarjota sitä vieraille.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Yhdelle kommentille Milan Jaffin Helsinki City -videon kommenttiosiossa.

"Kiitos Milan, pelastit mun veljen! Hän halvaantui täysin vakavassa auto-onnettomuudessa noin vuosi sitten. Tänään selasin youtubea ja klikkasin tämän videon päälle, kuin ihmeen kaupalla veljeni nousi suoraan sängystä, käveli luokseni ja laittoi videon kiinni."
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Matkasin tänään pitkästä aikaa paikallisbussilla. Bussi oli ehkä puolillaan. Huomasin heti matkan alussa, että takaa alkoi kuulumaan selostusta olympialaisista. Joku katseli kännykällään lähetystä ja kuunteli kaiuttimen kautta. Hieman ärsyttävää, mutta eipä tuo maailmaa kaatanut. Matkan jatkuessa sitten kuitenkin alkoi äänentaso nousemaan. Aina muutaman kilometrin välein voluumi nousi pykälällä ylöspäin, kunnes lopulta kuulin selostuksen ihan selvästi usean penkkirivin päähän. Sitten vitutti jo ihan aidosti, mutta luonnollisesti istuin hiljaa ja kiehuin, kuten näissä asioissa kuuluu tehdä.

Onnekkaasti sitten olympiakatselija nousi pienen hetken päästä pois. Keski-ikäinen, siististi pukeutunut mies. Mies astui bussista, otti nappikuulokkeet pois korvistaan ja pysähtyi kesken askeleen tajuttuaan selostuksen kuuluvan kaiuttimesta. Sen näki oikein kasvoista, kun mies sekunnissa kertasi koko tapahtumaketjun - että miksei niistä kuulokkeista tuntunut kuuluvan kunnolla, vaikka miten oli vääntänyt ääntä kaakkoon koko matkan, ja että hän oli päräyttänyt hiihtoselostusta stadionvoluumilla koko bussille viimeiset 15 minuuttia.

Mies seisoi yhä paikallaan, kesken askeleen jähmettyneenä ja tuijotti kuulokkeitaan, kun bussi ajoi pois paikalta.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Liitteet

  • 82EBB262-5E39-462A-BDA4-5A172D9C4715.jpeg
    82EBB262-5E39-462A-BDA4-5A172D9C4715.jpeg
    18,6 KB · kertaa luettu: 97

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Cristal Snowta tituleerataan Farmissa moniosaajaksi, no ehkä hän sitä jonkun mielestä on. Tämä kauneusalan yrittäjä Henny on ilmeisesti käyttänyt itse kaikki firmansa silikonit ja botoxit.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Cristal Snowta tituleerataan Farmissa moniosaajaksi, no ehkä hän sitä jonkun mielestä on. Tämä kauneusalan yrittäjä Henny on ilmeisesti käyttänyt itse kaikki firmansa silikonit ja botoxit.
No jos saman ihmisen cv:stä löytyy musiikin alalla kilvoittelija, käsikirjoittaja, juontaja (radio, tv), ohjaaja, näyttelijä, leikkaaja ja viimeisimpänä lastenkirjasarjan kirjoittaja, niin on siinä ihan monipuolinen "ottelu" eri media-alan töitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös