Realcowboy
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Korpikangas Siemenen myymälle saksalaisperäisen kurkkulajikkeen nimelle.
Lohdullista, jos viljely epäonnistuu niin voi ihan syystä todeta, että paskan myivät.Korpikangas Siemenen myymälle saksalaisperäisen kurkkulajikkeen nimelle.
Iltalehti oli vain aikaansa edellä... Nythän Kurvinen on perunut matkansa kun ei suoralla lennolla pääse perille. Vai oliko tuokin (peruminen) joku vitsi... ;-)Iltalehdelle..
Hyvä lajike Kimi Räikköselle, eiköhän sillä puutarhakin jossain ole.Korpikangas Siemenen myymälle saksalaisperäisen kurkkulajikkeen nimelle.
Kimille löytyisi sopiva päivänlilja-lajike. Sille ei edes kukaan nauraisi.Hyvä lajike Kimi Räikköselle, eiköhän sillä puutarhakin jossain ole.
Tai Mika Immoselle.Kimille löytyisi sopiva päivänlilja-lajike. Sille ei edes kukaan nauraisi.
Jälkiruuan kanssa voi sitten nauttia saman tuoteperheen kahvia. Caffè Paskà 500 g kahvipavutKorpikangas Siemenen myymälle saksalaisperäisen kurkkulajikkeen nimelle.
Tuo mies voisin olla minä.Mies astui bussista, otti nappikuulokkeet pois korvistaan ja pysähtyi kesken askeleen tajuttuaan selostuksen kuuluvan kaiuttimesta.
No jos saman ihmisen cv:stä löytyy musiikin alalla kilvoittelija, käsikirjoittaja, juontaja (radio, tv), ohjaaja, näyttelijä, leikkaaja ja viimeisimpänä lastenkirjasarjan kirjoittaja, niin on siinä ihan monipuolinen "ottelu" eri media-alan töitä.Cristal Snowta tituleerataan Farmissa moniosaajaksi, no ehkä hän sitä jonkun mielestä on. Tämä kauneusalan yrittäjä Henny on ilmeisesti käyttänyt itse kaikki firmansa silikonit ja botoxit.
No jos saman ihmisen cv:stä löytyy musiikin alalla kilvoittelija, käsikirjoittaja, juontaja (radio, tv), ohjaaja, näyttelijä, leikkaaja ja viimeisimpänä lastenkirjasarjan kirjoittaja, niin on siinä ihan monipuolinen "ottelu" eri media-alan töitä.
Niin, vaikea sanoa, että mikä se juttu on, missä hän on kaikkein omimmillaan, ehkä kirjoittaminen, mutta ToosaTV:n kolme kautta nyt oli jonkinasteinen ilmiö ja vielä hauskakin, tosin se on vain mun mielipide. Ja siinä hän oli käsikirjoittaja-ohjaaja. Musavideoita on tehty niin ohjaajan pallilta kuin leikkaamossa ja niistä töistä on yksi palkittukin. Valtakunnalliset kanavat NRJ ja YLEX kokivat yhteistyön hyväksi yhteensä seitsemän vuoden ajan ja siihen kaikki muut juontamiset televisiossa päälle. Esikoisteos Tammen julkaisemasta Penni Pähkinäsydän-satukirjasarjasta oli ehdokkaana mm. Runeberg Junior-palkinnon saajaksi ollen samalla myös Tammen vuoden 2020 myydyimpiä lastenkirjoja viisine painoksineen. Persoonansa voi ärsyttää ja naama kulua, mutta kyllä mä ainakin olen pyrkinyt antamaan krediittiä ihmiselle, joka on luova ja joka oikeasti osaa asioita, kuten hänen tapauksessaan on, olkoonkin, että nykyaikana se naama, ääni, vitsit ja anti tosiaan kuluu ennätystahtia ja koska kaikki mediat sisältöineen ovat saatavilla 24/7, niin helposti voi tulla mielikuva, että pitääkö hänen nyt helvetti tuohonkin ohjelmaan tunkea. Mutta sellaista se kai on mediatyöläisen arki. Musiikistaan en osaa sanoa mitään, koska olen välttynyt siltä suurimmilta osin.On eri asia tehdä kaikkea, kuin osata kaikkea. Noilla krikteereil aika moni tuntemanikin ihminen on ”moniosaaja”. Jos tässä nyt tätä haettiin.