vastaantulija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Määrätietoisesti HPK
Lapsi kertoi tuossa keksineensä sanonnan, että ikä ei näy ulkonäöstä. Mäkin olen hänen mukaansa 10 vuotta nuorempi kuin miltä näytän.
Käsitinkö oikein? Marko Björs elänyt luulossa että hänen homoseksuaalisuus paljastunut ihmisille vasta tämän ohjelman myötä ja nyt teki jonkun megapaljastuksen.Kyllä Kurikassa Mietaan kylässä ollaan taas klapilla päähän lyötyjä:
Montako ostit? =DVALAHIIHTO VIP-lippu päätösgaalaan - Valavuori
Valahiihto huipentuu keskiviikkona 16. maaliskuuta pidettävään Hullu Poro Areenan päätösgaalaan, jonka tähtiartisteina...valavuori.com
"Huom! Jos ostat useamman lipun kuin yhden, laita lisätietoihin henkilöiden nimet joille lippu on osoitettu. Tämän avulla voimme tarkistaa tapahtumassa liput meidän nimilistasta."VALAHIIHTO VIP-lippu päätösgaalaan - Valavuori
Valahiihto huipentuu keskiviikkona 16. maaliskuuta pidettävään Hullu Poro Areenan päätösgaalaan, jonka tähtiartisteina...valavuori.com
Nollaan jäi. Nyt ja tulevaisuudessa.Montako ostit? =D
Nyt ei oo enää todellista.Käsitinkö oikein? Marko Björs elänyt luulossa että hänen homoseksuaalisuus paljastunut ihmisille vasta tämän ohjelman myötä ja nyt teki jonkun megapaljastuksen.
Ei toi tule tolla lailla onnistumaan mitenkään. Kyllä lipuissa pitäis olla viivakoodit vähintään, jotta kaikki sujuisi sujuvasti."Huom! Jos ostat useamman lipun kuin yhden, laita lisätietoihin henkilöiden nimet joille lippu on osoitettu. Tämän avulla voimme tarkistaa tapahtumassa liput meidän nimilistasta."
Siinä tulee ruuhka ovella kun ovimikko etsii nimeä tuhansien nimien joukosta.
Kyllä, Marko Björs on ollut kaikki nämä vuodet kaapissa - lasikaapissa.Käsitinkö oikein? Marko Björs elänyt luulossa että hänen homoseksuaalisuus paljastunut ihmisille vasta tämän ohjelman myötä ja nyt teki jonkun megapaljastuksen.
Lasien väri käsittääkseni ruskeahko?Kyllä, Marko Björs on ollut kaikki nämä vuodet kaapissa - lasikaapissa.
Väriin en ota sen enempää kantaa kuin, että lasin ominaisuus on läpinäkyvyys. Tiedän toki, että on olemassa maitolasia sun muita, mutta ymmärtänet mitä tarkoitan.Lasien väri käsittääkseni ruskeahko?
Minä ymmärrän täysin, vaikken sellainen lasimestarin poika olekkaan. Oli vaan sellanen täysin oma arvioni lasin sävystä, johtuen vuosikerrasta.Väriin en ota sen enempää kantaa kuin, että lasin ominaisuus on läpinäkyvyys. Tiedän toki, että on olemassa maitolasia sun muita, mutta ymmärtänet mitä tarkoitan.
Minusta olisi huikeeta, jos Tuiskusta paljastuisi joskus, että se on sittenkin ihan umpihetero.Antti Tuiskun suurta paljastusta odotellessa (vai onko tullut jo?).
Tästä uutisesta varmaan yllätyttäisiin Kurikassa astikin.Minusta olisi huikeeta, jos Tuiskusta paljastuisi joskus, että se on sittenkin ihan umpihetero.
Marco Björs tuli ulos kaapista? Onko hän muka joskus ollut siellä?Kyllä Kurikassa Mietaan kylässä ollaan taas klapilla päähän lyötyjä:
Tuiskun paljastusta odotellessa päätin itse tulla Marko Björsin rohkaisemana omasta kaapistani ulos. Vastoin luuloja en olekaan parikymppinen isotissinen blondi vaan keski-ikäinen ylipainoinen miehenköriläs. Saattaa olla järkytys työkavereille kun kuulevat.Antti Tuiskun suurta paljastusta odotellessa (vai onko tullut jo?).
Olen klapilla päähän lyöty.
Kyllä Kurikassakin järkytyttiin.Marko Björsin ulostulo oli tosiaan samanlainen megaluokan paljastus kuin Marco Bjurströmin ja Jari Sillanpään vastaavat aikoinaan. Antti Tuiskun suurta paljastusta odotellessa (vai onko tullut jo?).
Tuiskun kohdalla puhutaan aina kumppanista. Mitä hänkin kokee tuolla salailulla voittavansa? Ok, kaikki eivät halua yksityiselämästään puhua. Silti juuri Tuiskun tapauksessa tuo hänen äärimmäisyyksiin mennyt kiertely ja kaartelu näyttää lähinnä koomiselta.Marko Björsin ulostulo oli tosiaan samanlainen megaluokan paljastus kuin Marco Bjurströmin ja Jari Sillanpään vastaavat aikoinaan. Antti Tuiskun suurta paljastusta odotellessa (vai onko tullut jo?).
Ehkä hän onkin sitten ihan umpihetero. Jännempää sitten puhua kumppanista niin ihmisten illuusiot säilyyTuiskun kohdalla puhutaan aina kumppanista. Mitä hänkin kokee tuolla salailulla voittavansa? Ok, kaikki eivät halua yksityiselämästään puhua. Silti juuri Tuiskun tapauksessa tuo hänen äärimmäisyyksiin mennyt kiertely ja kaartelu näyttää lähinnä koomiselta.