Kisapuisto
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Tuo prosentin voittohan on ikivanha vitsi, jota Johannes ilmeisen tarkoituksella kierrätti. Eli menit miinaan.
Aivan sama. Naurattaa silti.
Tuo prosentin voittohan on ikivanha vitsi, jota Johannes ilmeisen tarkoituksella kierrätti. Eli menit miinaan.
Käsittääkseni hänen pitää jatkaa Ruattin maalla tai ulkomailla verovapaan auton vankina.
Nimimerkki vsmo vastasi kysymykseen seksielämästään Lukko-HPK -otteluketjussa. Turha retostelu tuo viikon mittaisen pelikiellon off-topicista.
Heh. Jäit nyt toistaiseksi ainakin ihan yksin luunuijasi kanssa. Mutta tulit kuitenkin, ja veikkaan että toi sun loppukaneettisi hillitsi muita, ja ne palaili vähin äänin öristen takaisin luoliinsa piirtelemään Olli Lindholmin kuvia seiniin.
Kreikassa myydään paitoja, joissa lukee: I don't need sex, the government fucks me every day.
Aivan loistava ohjelma. Onko britti- vai jenkkiversio? Mä oon lähinnä katsonut US-versiota, ja kyllähän Colin Mochrie ja Ryan Stiles on ihan huippujätkiä. Tästä ketjusta bongasin ohjelman QI, ja se on kyllä myös niin huikeaa kamaa. Ja löytyy kaikki youtubesta. Upeutta.Nauran tällä hetkellä katketakseni katsellessani Youtubesta Whose line is it anyway ohjelmaa.
Vaikka me maksetaan miljardeja näiden veloista. Kreikkalaiset nussii siis meitä.
Aivan loistava ohjelma. Onko britti- vai jenkkiversio? Mä oon lähinnä katsonut US-versiota, ja kyllähän Colin Mochrie ja Ryan Stiles on ihan huippujätkiä. Tästä ketjusta bongasin ohjelman QI, ja se on kyllä myös niin huikeaa kamaa. Ja löytyy kaikki youtubesta. Upeutta.
Punakeltaiselle apinalle. En ole kyllä moista ennen nähnyt ja tämä vielä kirjoittaa ihan saatanan huvittavaa tekstiä. Luontodokkarista bongasin.
Lennu Petrellin kuvalle TSN:n pelaajakortissa.