Mille naurat juuri nyt?

  • 13 227 646
  • 50 390

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Jatkiksen viestiketjuille:

"Kokoomus - puhkeaako kupla?"

ja heti perään:

"Purkautuuko Katla"

Suorastaan runollista.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuolta Jatkiksen virallisesta homoketjusta viesti nro 419 koskien moniavioisuutta ja niiden oikeuksia:

Miten niin? Miksi ei vähemmistöjen oikeuksia voisi polkea? Kannatan ties kuinka monen vähemmistön oikeuksien reipasta polkemista. --clip--- Anyway, ainakin omalla kohdallani se on voi-voi.

Tämän siis kirjoittaa ihminen, joka on aiemmin n. 10 sivun verran väittänyt olevansa liberaali ja kannattavansa homoille lisää oikeuksia käyttäen perusteita koska tasa-arvo ja yhdenvertaisuus on tärkeä asia ja vähemmistöjen oikeudet ovat kuulemma sydäntä lähellä...
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Hienoa, Kisapuisto!!

Lähdit levittämään homovastaista sanomaasi muihin ketjuihin ja onkos tämä nyt kolmas(?) ketju, jossa käyt itkemässä nimimerkki mjr:n tekstejä. Katsohan peiliin, keneltä meni hermot?

Joku on tainnut syödä ärrinmurrin-keksejä.

Ihan vitun väärin naurettu.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Tämän siis kirjoittaa ihminen, joka on aiemmin n. 10 sivun verran väittänyt olevansa liberaali ja kannattavansa homoille lisää oikeuksia käyttäen perusteita koska tasa-arvo ja yhdenvertaisuus on tärkeä asia ja vähemmistöjen oikeudet ovat kuulemma sydäntä lähellä...

Kappas vaan, sinäpäs nyt vikkelä veikko olet - tuo on vain vähän hassua, kun nimenomaan en ole käyttänyt perusteina tasa-arvoa tai yhdenvertaisuutta...

Mutta ei nyt anneta henkemme lennon jalostuttaa tässä tulkinta-kiistassa tätä ketjua vaan palataan himokkaasti homostelemaan ihan siihen asianomaiseen ketjuun!
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lähdit levittämään homovastaista sanomaasi muihin ketjuihin ja onkos tämä nyt kolmas(?) ketju, jossa käyt itkemässä nimimerkki mjr:n tekstejä. Katsohan peiliin, keneltä meni hermot?

Joku on tainnut syödä ärrinmurrin-keksejä.

Tota mikäs tän ketjun aihe olikaan? Ja eikö mun viesti sitten sopinut sen otsikon alle?

Ei tolla mun viestillä ollut itse agendan kanssa mitään tekemistä, pahoittelut jos joku käsitti väärin, enkä syytöstäsi siksi enempää kommentoikaan.

Kyllä ne keksit on viestisi perusteella syöny ihan joku muu kun minä. Mutta ei sitten, ei naureta enää.

edit. nimimerkki mjr:n vastaus aiheutti kyllä vielä uuden naurunpyrskähdyksen, pahoitteluni siitäkin. Kuinka pihalla jotkut voi ollakaan? Tai eihän sille kyllä vissiin saisi edes nauraa. Joten HJL oli oikeassa, ihan vitun väärin naurettu!
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Nauran Brent Burnsin haastattelulle iltalehdessä. Onhan se vähän hassua pitää 150 käärmettä lemmikkinä, mutta loppukommentti pääsi silti yllättämään surrealistisuudellaan.

- Olen aina halunnut kirahvin, mutta vaimoni sanoi ei.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
No Hakkarais Teuvolle tietysti. Teuvo-paralle oli tullut väsy kovan kansanedustamisen jälkeen.

Tämä vie Teuvo-uutiseen

Vetoaisin Teuvona vanhaan selitykseen, jossa hänestä tulee toinen mies kun ottaa viinaa. Teuvo ottaa sen ensimmäisen ja se toinen mies ne loput. Teuvo Hakkarainen, uskovainen absolutisti. Liekö uskovainenkaan.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Äärimmäisen pätevä kirje tuli firman sähköpostiin :)

Hyvä ystävä,


Anna sinun on luotettava? Olen Dr.Michael William From Harlesden, North West Lontoo, englanti täällä. Työskentelen osalta UBS Investment Bank London.I Olen kirjallisesti voit minun toimistosta, että valtavat hyödyttää sekä meistä. Minun departementissa Managerin London aluetoimisto, että sain luovuttiin summa 15,4 miljoonaa puntaa suuri Ison-Britannian punta (15 miljoonaa neljä sata tuhatta suuri Ison-Britannian punta) tilille, joka kuuluu johonkin meidän ulkomaisille asiakkaille myöhässä Mr. Stephen Richard joka valitettavaa menetys hänen elämään onnettomuustilanteessa.


Sinuun valinta on herättänyt maantieteellinen luonne missä asut, erityisesti sen, näiden tapahtumien herkkyys, pankin virkamiesten on odottanut mille tahansa omaiset tulevat-up väite, mutta kukaan ei ole tehnyt että.Olen henkilökohtaisesti ovat hävinneet paikantamista omaiset nyt 3 vuotta, suostumuksesi esittämään voit lähisukulaisten /Will edunsaaja kotiinkuljetuksesta siten, että arvostettuna 15,4 miljoonaa puntaa £ tilin tuotosta siirretään tilillesi, Late Mr.Stephan Richard lähisukulaisten pyrittävä


Tämä on maksanut tai jaetut prosenttiosuudet minulle 60 prosenttia ja 40 prosenttia puolestasi. Minun tarvitsee on ladattava tietosi meille pankkialalla tietokannan järjestelmän lähisukulaisille, myöhään Mr.
Stephen Richard. Kaikki edellyttävät nyt on rehellinen yhteistyötä luottamuksellisuutta ja luottamusta, jotta voisimme nähdä tämän tapahtuman. Ota on pidettävä tämän tapahtuman 100 % salainen Oma sijainti tässä minun pankki.


Sain yhteyshenkilösi maan kansainväliseen liiketoimintaan liittyviä tietoja; Olen päättänyt ottaa yhteyttä sinuun toivon että löydät tässä käsitellä mielenkiintoinen. Verkossa vahvistusviestissä tämän sanoman, ota ja ilmaista I on toimitettava voit lisätietoja kiinnostunut. Laatimaan Haluaisin tietää päätöksen niin pian kuin mahdollista. Gustó ko sijoittaa oma osuus 60 prosenttia omassa maassasi.


Minulle seuraavat tiedot kuten olemme päätellä tämän tapahtuman, se on erittäin kiireellisissä Ota 7 päivää.


1. Täydellinen nimi
2. Asuinpaikka osoitteesi
3. Suoraan matkapuhelimen numeron
4. Asiakkaan faksinumero
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viimeksi muokattu:

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Vielä enemmän naurattaa tuo alla oleva Iltalehden video, jossa Hakkaraisen kantaminen näytetään.

Ei Helvetti, se siis oikeasti kannetaan/raahataan eikä taluteta. Varpaat tulevat 1,5 metriä nenän perässä. Pääasia että suu toimii. No, hyvin ansaittua lomaa siinä vaan kansanedustaja viettää.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minun näkemykseni mukaan se ei ole Hakkarainen joka uhkaa vetää turpaan vaan joku ulkopuolinen Konneveden pihapoliisi.

Voi muuten olla. Mielestäni ääni on vain about sama, kuin Hakkaraisella tämän analysoidessa minareettien mahdollista tuloa Suomeen. Mutta voin olla kyllä väärässä, joten pahoittelut, jos syytin Hakkaraista aiheetta.
 

J.Petke

Jäsen
Voi muuten olla. Mielestäni ääni on vain about sama, kuin Hakkaraisella tämän analysoidessa minareettien mahdollista tuloa Suomeen. Mutta voin olla kyllä väärässä, joten pahoittelut, jos syytin Hakkaraista aiheetta.

Ei minullakaan mitään 100% lähdettä ole. Mielestäni tuo turpa-kommentti tulee vaan lähempää kuin kannettavan Hakkaraisen suusta. Tuo "ottaa kuvia"-kommentti kyllä on minunkin mielestä Hakkaraisen sanoma mutta tuosta jälkimmäisestä olisin toista mieltä. Noh, aika se ja sama.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Noh, aika se ja sama.

En halua kuitenkaan syyttää miestä teosta, jota hän ei varmuudella ole tehnyt. Sen vuoksi muokkasin viestiäni ja esitän pahoittelut Teuvolle mahdollisesta aiheettomasta epäilystäni.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Näin niin homon jätkän ulkona ettei mitään rajaa, nauroin vedet silmissä. Eka luulin että on joku polttarisysteemi (amin asikainen mikroshortseilla) mutta ei, jätkä oli ihan tosissaan. Kysyin jopa "mikä vittu sua vaivaa". Tuli meinaan ihan liian lähelle, kai se aisti mussa jotain homotutkallaan, oon kuitenki Hasselhoff look a like. joo.

Sitten noi jätkät vielä pitäisi ottaa tosissaan?
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
MBnet - Pelihalli
Space Invanders, joopa joo. On kyllä ideat lopussa Hollywoodissa, on.

Asteroids? Missile Command? Mitä ihmettä. :D Henkilökohtaisesti toivoisin, että näissä kivikautisissa peleissä tartuttaisiin edes legendaariseen Tempestiin, johon muuan Jeff Minter puhalsi lisähenkeä Tempest 2000:n muodossa reilut 10 vuotta myöhemmin. Olisi saumoja tehdä ainakin...happoviritteisiä leffoja.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Väärin kysytty. Vittu tuskin vaivaa.

Aivan!

Puhutaan ettei nämä "hinaajat" korosta seksualisuuttaan niin juuri tuon kaltaiset tyypit vääristää tätä näkemystä. Tää spede ainakin toi itseään yhtä paljon esille kuin pahimmat teini "pissikset". Toki on yksilöllistä mutta aina erottaa homon heterosta kun homo alkaa puhumaan esim vaikka kaupan kassalla. En näe heitä mitenkään normaaleina tyyppeinä.

Melkein kuuluu vitutus ketjuun jo mutta tänään meni hermot lopullisesti.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Näin niin homon jätkän ulkona ettei mitään rajaa, nauroin vedet silmissä. Eka luulin että on joku polttarisysteemi (amin asikainen mikroshortseilla) mutta ei, jätkä oli ihan tosissaan. Kysyin jopa "mikä vittu sua vaivaa". Tuli meinaan ihan liian lähelle, kai se aisti mussa jotain homotutkallaan, oon kuitenki Hasselhoff look a like. joo.

Sitten noi jätkät vielä pitäisi ottaa tosissaan?

Minua kyllä naurattaa paljon enemmän reaktiosi. "Mikä vittu sinua vaivaa?" pitäisi kysyä sinulta. Koskettiko tämä homo miehuuttasi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös