Mille naurat juuri nyt?

• 13 423 199
  • 50 879
Suosikkijoukkue
Tappara
Juutalaiset yllättävät jälleen

YleX:n uutisissa mainittiin Israelin suunnitelmasta rakentaa suvaitsevaisuuden museo Jerusalemiin. Paikalla sattuu vaan olemaan tällä hetkellä joku satoja vuosia vanha muslimien hautausmaa. No paskaks vaan hautausmaa ja museo pystyyn. Suvaitsevaisuus lisääntyy takuulla.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nähtävästi aika nopeasti vilkaisitkin, ei kai siellä kukaan sellaisesta ole puhunut? Lintujen ja kalojen sekaantumisesta keskenään kyllä.

Ugh.
Ei kiinnostanut lukea tarkemmin. Jos olisin uhrannut vielä ylimääräisiä sekunteja olisin joutunut postaamaan eri ketjuun.

Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Osuipa silmään tällainen unkarilaisjengi, kun selailin UCL-karsintamatseja. Kyseisen poppoon toimistolla ei ilmeisesti videopalavereja järjestetä, ja pannassa lienee myös YouTube. Onkohan magyaareilla myös erikseen esim. Faksiton FC tai Paperiton FC? (Linkki ohjaa Wikipedia-artikkeliin, joka koskee unkarilaista Székesfehérvárista kotoisin olevaa jalkapalloseuraa, joka pelaa parhaillaan Uefan Mestareiden liigan 2. karsintakierroksen ottelua Sturm Grazin vieraana.)

Viimeksi muokattu:

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuo FC Videoton pelasi 80-luvulla jonkun eurooppalaisen cup-kilpailun loppuottelussakin, ja silloin lehdissä vitsailtiin joukkueen nimestä että "finaalipaikasta lohkeaa sen verran rahaa että nimeksi pitänee vaihtaa FC Videot on".

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Käyn säännöllisin väliajoin lukaisemassa tämän aiheeseen liittyvän viestin liki 10 vuoden takaa "Parisuhdelaki ratkeaa tänään" -ketjusta. Aina jaksaa naurattaa.

Aivan loistava viesti, en ollutkaan aiemmin törmännyt.

Homokeskustelu on kyllä melko ala-arvoista noissa ketjuissa, pikaisesti vilkaisin ja rupesi sen verran vituttamaan että päätin jättää väliin.

Suosikkijoukkue
HIFK
Nähtävästi aika nopeasti vilkaisitkin, ei kai siellä kukaan sellaisesta ole puhunut? Lintujen ja kalojen sekaantumisesta keskenään kyllä.

Ugh.

Aika kovaa puhetta mieheltä joka ei päässyt wikipedia-artikkelissa otsikkoa pidemmälle. Pitäisiköhän sun laittaa allekirjoitukseksi vaikka quote tosta ketjusta, vaikka se missä kerron strutsin olevan strutsi?

Voit sitten naureskella amisviiksiisi homofopiapäissäsi, että siellä se viherpiiperö nyt varmaan kihisee raivosta.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aika kovaa puhetta mieheltä joka ei päässyt wikipedia-artikkelissa otsikkoa pidemmälle. Pitäisiköhän sun laittaa allekirjoitukseksi vaikka quote tosta ketjusta, vaikka se missä kerron strutsin olevan strutsi?

Voit sitten naureskella amisviiksiisi homofopiapäissäsi, että siellä se viherpiiperö nyt varmaan kihisee raivosta.
Nauran peräänantamattomalle tyylittömyydelle tulla muihin ketjuihin huutelemaan omista erimielisyyksistään jossain toisessa ketjussa. Mikä oli pointtisi? Eihän Kari tuossa mitenkään hyökkää sinua kohtaan (vrt amisviiksi, kovaa puhetta mieheltä, joka...), vaan lähinnä naureskelee koko keskustelun absurdiudelle.

Nick Neim

Jäsen
Ai sori, mä sekoitin sut yhteen homofoobikkoon amisviikseen. Siihen joka alkoi vinkumaan strutseista.

Tosin aika jännä miten sinä kehittelet sanoja suuhuni, vaikka syytitkin minua siitä. Voit lukea koko eilisen keskustelumme, en käsittääkseni ota missään viestissä kantaa homojen adoptio-oikeuteen, tai ylipäätään homoihin. Lainaa suoraan sinne viralliseen homoketjuun jos sellaisen viestin löydät, turha tätä ketjua on pilata sun turhalla jankkaamisella.

Olen muuten otettu amisviiksistä. Ne ei nimittäin kasva vielä. Muutenkin erittäin omaperäistä, joten suosittelen sinua pysymään vaan sen pleikkarisi ääressä.

Suosikkijoukkue
HIFK
Olen muuten otettu amisviiksistä. Ne ei nimittäin kasva vielä. Muutenkin erittäin omaperäistä, joten suosittelen sinua pysymään vaan sen pleikkarisi ääressä.

Ole hyvä vaan. Aloin jo miettimään, että onko mulla jäänyt verhot auki kun pelaan pleikkaria, mutta olen jo mainostanutkin peliluolassa pelaavani pleikkaria. Ihan kivaa, kannattaa kokeilla... Helpottaa mm. yleiseen vitutukseen, kuten varmaan huomaat ei minullakaan vanne hirveästi kiristä.

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Naureskelen Tadun kommentille Barca-ketjussa:

Tadu kirjoitti:
Kyllähän Barca on ruotsalaisen ja ukrainalaisen kohdalla jo todistanut polttavansa rahaa kun he haluavat. Ainiin, Messi ja muut omat kasvatit, poikkeuksellinen seura jne.

Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Romanialaisilla on jo ennen ottelua paskat niin housussa, että seuran nettisivutkin on under construction tai site în constructie, kuten Romaniassa sanotaan.

Jos seuran nimestä mitään päätellä voi, kaasuja on päästelty paniikin sivussa myös.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tälle uutiselle karusta tatuointipilasta.

Onhan tuo kaverilta (yllättäen nykyisin ex-kaverilta...) aika jäätävä pila kun toinen odottaa jotain YingYang-lohikäärmetatskaa ja selästä löytyykin lopulta helvetin iso meisselin kuva. Voi olla tosiaan ystävyyssuhde aika kovilla tuollaisessa tilanteessa...

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Retkeilypäntsyjä haeskelin Varusteleka-myymälän kotisivuilta. Housut löytyi mutta löytyipä jotain muutakin:

T-paita, Flora - Varusteleka

Kyllä tuossa paidassa voi osallistua Jatkoajan keskusteluihinkin vailla huolta.

Heheh, loistava tuotteen kuvaus.

Jos venäläishenkinen NOMO-paita ei kelpaa, tämä varmaan käy! Eikä jätä mitään epäselvyyksiä, saatana! Pienin koko on Large, koska vankka tarkoittaa isoa. Suomalainen heteromies ei mitään lastenkokoja käytä.

Jos joskus tuntuu, että hemmetti, kattooko toi hintti nyt mua, haluaakohan se mua, jumalauta jos se tulee lähentelemään, niin.. Niin sillon kannattaa pitää tämmöstä paitaa päällä, ei tuu mitään noloja tilanteita! Saa se mua kattoa, kunhan ei koske, yäk.

VANKKA HETERO -paita on siitäkin näppärä, että se päällä voi tehdä vaikka mitä sellaista, mikä normaalisti olisi tosi homoisaa - ratsastaa hevosella, ajaa espanjalaista autoa, juoda teetä tai haista hyvälle - ilman homostelun häivääkään. Jos molemmilla on tämmöinen paita päällä, voi tän kanssa kaksi miestä vaikka harjoitella suutelemista, koska se homma jos mikä, on hyvä osata sen kerran, kun vähän naista saa. Ja hei, jos on ihan varma omasta heteroudestaan, on aivan sama kenen kanssa seksiä harrastaa!

Ihme ettei vähemmistövaltuutettu ole vielä puuttunut tähän, siellähän tunnetusti huumorintaju on aika vähissä.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
VL: Jos venäläishenkinen NOMO-paita ei kelpaa, tämä varmaan käy! Eikä jätä mitään epäselvyyksiä, saatana!

Haetaanko tuolla NOMO-paidalla nyt näitä OMON-erikoismiliisejä ja varusteitaan? Shaatana, noilla überheteroilla homonpamputtaijlla olisi itsellään peiliin katsomisen paikka.

(linkki: Wiki)

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt en tajunnu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy