Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 731 565
  • 33 987

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Elixir on muuttunut erittäin huonoksi tv-ohjelmaksi siirryttyään maikkarilta neloselle. Saavutus tuokin.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Suosittelen ettet mene ainakaan mihinkään vähemmistöbaariin huutelemaan herkkumutterin kaipuuta. Käy muuten kuin Ratko Mladicille.

Avautui, että näinkin hölmölle jutulle voi pudota aivan totaalisesti tässä vaiheessa iltaa.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Käy muuten kuin Ratko Mladicille.
Kuuluisiko tyhmien kysymysten ketjuun, mutta mitäs perhanaa Ratkolle kävi?

Ja kyllähän mutterin pitäisi olla naisellinen vehjes, vaikkei kaikissa piireissä näin olekaan. Paitsi siipimutteri..? Ja taitaapi olla muuten käännöserhe, kun mutteri = nut = eräs pähkinänmuotoinen rauhanen
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Kuuluisiko tyhmien kysymysten ketjuun, mutta mitäs perhanaa Ratkolle kävi?

Lue viimeisiä viestejä "veti surulliseksi/hiljaiseksi"-ketjusta. Luulen vastauksen löytyvän sieltä.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Lehtimainoksessa olleen pienen tekstin perusteella yksi asia avautui.
Volkswagen Caddy käyttää nimeään Caddie S.A.:n luvalla.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Muuttunut? Onko se sitten joskus ollut jotakin muuta?

Kyllähän tuossakin ohjelmassa oli ajoittain ihan katsottaviakin osuuksia, varsinkin nämä "julkkis"-projektihommat. Tai miksi niitä ikinä pitäisikin kutsua. Itse ainakin katselin aikanaan erään Syrjäs Harrin kehittymistä maalivahdiksi SM-Liigaan. Huonohan se oli.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Voisit kyllä hieman enemmän sanoa, sillä en tiedä mitä tarkoitat.

Oli yksi näitä "julkkis"-projekteja. Aitoon maikkarityyliin pistetään oman firman väkeä "vierailemaan" omissa ohjelmissa. Saukkonen opettelemassa kiekkoilua Jyrki Lumpeen opastuksella ei ollut lasten katsottavaa...
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Oli yksi näitä "julkkis"-projekteja. Aitoon maikkarityyliin pistetään oman firman väkeä "vierailemaan" omissa ohjelmissa. Saukkonen opettelemassa kiekkoilua Jyrki Lumpeen opastuksella ei ollut lasten katsottavaa...

Ahaa, no en ihan hirveästi loppujen lopuksi tuota ohjelmaa seurannut, joten tämä on ainakin mennyt ihan täysin ohi. Varmasti kyllä ohjelmaan mahtui ajoittain myös tätä ulostus-osastoon kuuluvaa materiaalia.

Mika Saukkonen opettelemassa taklauksen vastaanottoa Patrick Lostedtin opastuksella olisi kuitenkin varmasti ollut hittimenestys.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Mika Saukkonen opettelemassa taklauksen vastaanottoa Patrick Lostedtin opastuksella olisi kuitenkin varmasti ollut hittimenestys.

Silmien eteeni avautui huikea näky jossa M. Saukkonen opettelee jääkiekon fyysisen pelin alkeita ja Jere Karalahti vetelisi 30 minuuttia miestä pystyyn kyynärpäät ylhäällä.

Mahtavaa TV-viihdettä olisi tämä! Loppuhaastattelijoina yhteistuumin Sporde Porttila ja Jussi Saarinen. Studiossa isäntänä itse oikeutetusti Ari Mennander.

Tätä ohjelmaa katsoessa avautuisi kyllä olutkin.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Joukkoliikenteen kehämäinen raideinvestointi
Martinlaakson radan jatke selveni jo aikaisemmin minulle.
Mutta tuskin kuitenkaan Pintaraideliikenteen Stadin alainen rata ;)


Kiitokset Wikipedialle näistä kahdesta.
 
Viimeksi muokattu:

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Yleisurheilun MM-kisojen aikaan pitää herätä aikaisin yöllä, että näkee alkukilpailuja. Onneksi iltapäivällä näkyy sitten nämä loppukilpailut kuitenkin. :)
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olin tuossa alkuviikon uutispimennossa, koska en televisiota tai radiota mökillä aukaissut.

Avautui, että Mika Myllylän suksimiset on suksittu. Onnea Mikalle jatkoon. Olit silloin joskus hiihtäjä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Avautui, että Mika Myllylän suksimiset on suksittu.
Ilmeisesti viimeisten vuosien aikana Myllylä pääsi lähimmäksi entistä lajiaan, kun portsarit, tarjoilijat, baarimikot ja kassaneidit käskivät suksimaan vittuun. Nyt nämä samat muistelevat Ilta-Puluissa, että "oli se Mika aina kohtelias ja ystävällinen, kamalaa kun se sillai meni edes! Kauhea yllätys, ei olisi uskonut!" Niin niin, joo joo.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Sitä viisastuu joka päivä. Tämä oli ihan oma oivallus.

Ässähai - Ace high [hai]

Kai tiedät myös legendaarisen Iron Maiden- vitsin:

"Bruce Dickinson ja Steve Harris olivat lomille päästyään kalastamassa. Brucella nappasi pitkän odottelun jälkeen ja oli innoissaan saaliista ja sanoi Harrylle "Hei kato mä sain hain!". Steve sit vähä katseli ja sanoi Bruce-pojulle "Kuule ei tää oo mikää hai, se on särki". Tähän Bruce totesi, "Hmm.. ei siis hai!""
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kai tiedät myös legendaarisen Iron Maiden- vitsin:

"Bruce Dickinson ja Steve Harris olivat lomille päästyään kalastamassa. Brucella nappasi pitkän odottelun jälkeen ja oli innoissaan saaliista ja sanoi Harrylle "Hei kato mä sain hain!". Steve sit vähä katseli ja sanoi Bruce-pojulle "Kuule ei tää oo mikää hai, se on särki". Tähän Bruce totesi, "Hmm.. ei siis hai!""
Mies sanoi toiselle että kävinpä kaupassa. Toinen kysyy että mitäs hait? Altaasta kuuluu jotta eipä tässä kummempia.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ilmeisesti viimeisten vuosien aikana Myllylä pääsi lähimmäksi entistä lajiaan, kun portsarit, tarjoilijat, baarimikot ja kassaneidit käskivät suksimaan vittuun. Nyt nämä samat muistelevat Ilta-Puluissa, että "oli se Mika aina kohtelias ja ystävällinen, kamalaa kun se sillai meni edes! Kauhea yllätys, ei olisi uskonut!" Niin niin, joo joo.

Näinhän se yleensä menee. Jeesustelu alkaa joka puolelta siinä vaiheessa, kun sankari on poistunut. Siinä moni toisten mielestä mulkku, muuttuu jälleen sankariksi. "No olisin sen sisään päästänyt, mut meillä oli just karaoke-ilta ja ajattelin säästellä sitä järkytykseltä".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös