Vai olisiko vain joku vanha käyttäjä tehnyt uuden hassunhauskan nimimerkin?
Eihän tuollainen voi olla mahdollista! Viestihistoriaa kun vilkaisee niin osaa ainakin seurata änäriä...
Vai olisiko vain joku vanha käyttäjä tehnyt uuden hassunhauskan nimimerkin?
Taas saisi 30 % jonkun omaisuudesta.
"Hello,
Nimeni on Patricia Cole ja olen britit. Olen sairaalassa, koska minun syövän ja minun lääkäri sanoi, että minun kuolevat alle kolmen kuukauden ajan. Etsin on ystävä, joka voi kestää minun avustusjärjestöille, että halusin aloittaa, mutta tällä hetkellä en voi tehdä sitä, koska minulla on vakava asia ruokatorven syöpään. Haluan jättää elämäni säästöjä humanitaaristen hankkeiden henkilölle, joka on halukas keksimään hyväntekeväisyysjärjestön palvelemaan vähemmän onnekkaita lapsia ja orpoja, jotka ovat menettäneet vanhempansa luonnollisista syistä. Mielestäni tämä viimeinen toivovat maan päällä. Olen valmis antamaan sinulle 30% rahani teidän ponnisteluja ja avun täyttää minun viimeinen toivovat maan päällä. 70% käytetään hankkeessa.
Vartuin orpo ja minulla ei ole perheenjäsen tai ystävä luottaa hoitamaan tämän hankkeen. Aion antaa sinulle yksityiskohtaisia ??tietoja, kun osoitat halusta auttaa minua täyttämään minun viimeinen toivovat maan päällä. Ole hyvä, jos et ole vakavasti ajattelevien ja kestä tätä hanketta, älä minuun yhteyttä. Tarvitsen vakava ja hyvä ihminen täyttää viimeinen toivovat maan päällä.
Mrs Patricia Cole"
HCH:n alter ego?
Jaa-a. Ei oikein auennut tämä HCH, mutta et tainnut tarkoittaa Herbert Clark Hooveria?
Töissä soinu koko kesän Radio Iskelmä?? jonka soittolistat on täyttä rautaa. Kerran tunnissa kuulee ainakin miten poika saunoo, luovutaan toisistamme hiljaa ja sit sen Tuiskun biisi. Sit joku vielä kuuntelee tällästä paskaa?
Tämä on niin valitettavan totta, oiskos vielä pari vuotta sitten iskelmässä soinut vain iskelmät ja kevyet kotimaiset tanssilavakama, mutta nykyään on sitten tätä soittolista paskaa. Eipä ole enää montaa radiokanavaa joissa ei soisi samat biisit saman päivän aikana monia kertoja.
FASlapsen avautumiselle aiheesta virkavalta, viranomaiset ja hän eri mantereilla (löytyy sivun lopusta). Lukekaa, ette (taaskaan:) pety.
Vitutusketju - Sivu 1474 - Jatkoajan keskustelupalsta
FASlapsen avautumiselle aiheesta virkavalta, viranomaiset ja hän eri mantereilla (löytyy sivun lopusta). Lukekaa, ette (taaskaan:) pety.
Ensin thego kertoo mukavasti sujuneesta kohtaamisesta naisen kanssa ja sitten tämä loppukaneetti, joka aiheutti vähintäänkin neitimäistä hihitystä.Niin se muuten kuuntelee Mambaa.. mut sano et yks biisi riittää kuukaudessa ja sovittiin et mun ei tarvi sitä paskaa kuulla ikinä.
Terveisin mr. 8,000 viestiä one-linereita.
Pullamössö arvostelee Eviliä, artell taasen napauttaa hienon pilkunviilausviestin. Juuri näin, tytöt ja pojat.Avautui että jotkut laskevat viestejä kolmen desimaalin tarkkuudella.
Naurattaa Googlen kääntäjän huumorintaju. Kannattaa kokeilla minkälaista käännöstä "Jope Ruonansuu":sta tuo veivaa englanniksi..
Onkohan näitä muita?
Naurattaa Googlen kääntäjän huumorintaju. Kannattaa kokeilla minkälaista käännöstä "Jope Ruonansuu":sta tuo veivaa englanniksi..
Onkohan näitä muita?
Vitutusketjun sivun 1474 lopussa on Ruutiveijarin viesti, päivätty 8.7.2009. Ihan hauska, muttei mitään merkittävää reaktiota herättänyt.FASlapsen avautumiselle aiheesta virkavalta, viranomaiset ja hän eri mantereilla (löytyy sivun lopusta). Lukekaa, ette (taaskaan:) pety.
Vitutusketjun sivun 1474 lopussa on Ruutiveijarin viesti, päivätty 8.7.2009. Ihan hauska, muttei mitään merkittävää reaktiota herättänyt.
No sitä vähän yritinkin hakea tuossa. Kaikki ei aina tajua, että sivumäärät vaihtelee. Aina pitäisi linkittää se viesti, eikä sivu. Ja minä muuten väitän, etten ole vaihtanut asetuksia, vaan ne on olleet aina näin. En sitten tiedä, onko oletus jossain vaiheessa muuttunut 20->40, mutta minen vaiha. Perkema.e: tosin olet kyllä varmaankin vaihtanut asetuksista "näytä 20 viestiä per sivu" jolloin kaikki menee pilalle elämää myöten. Ei näin.