Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 738 531
  • 33 995

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Häh, eikös Pullamössö viitannut Simoniin.
Mulle se vittuili. Simon on alle 6000 viestissä (tarkistin), mie taas lähenen 8 tuhatta. No, kierrähän mössö kattelemassa vaikka Devilsin kausiketjut ja pikkuisen jalkapallojuttuja esmes vaikka, ja onhan tuota muutakin. Olen herra one-liner, myönnän, mutta myös aika paljon muuta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
"Hyvin sivautti adjektiivisarjalla Evil, eikä ole käyttänyt itse-muotoa kertaakaan, tuskin käyttääkään, eikä ole Evilille haastava matsi, ei".
Nyt on avautunut tälle nimimerkille paljon olennaista Evilistä. Ilahduksella tervehdän.

(Ja tuo oli two-liner!)
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Torstaina tuli Frasierin viidennen tuotantokauden viimeinen jakso. Tänä iltana tuli Frasierin ensimmäinen jakso. Sarjaa on tehty 11 tuotantokautta ja vaikka kaikki jaksot on tullut nähtyä moneen kertaa olisi mielekästä silti näyttää sarja alusta loppuun.

Asia joka avautui oli siis Nelosen ohjelmapolitiikan kummallisuus tai kesätauon alkaminen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kiikutin eilen kännykkäni huoltoon. Nyt joudun jonkin aikaa tulemaan toimeen vanhalla rimpulallani.

Tämän johdosta avautui, että olen riippuvainen kännykän netille. Vanhassa rimpulassani, kun ei moista nykypäivän hienoutta ole.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikäli haluaa pitää naispuolisia ystäviä, ei välttämättä kannata lähettää keskellä yötä kännipäissään "mä haluan vetää sua täysillä kakkoseen" -viestejä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai siksikö kun seksi muka rikkoo kaverisuhteet? Sait siis, onnea!
No meikäläisellä on ainakin käynyt usein niin, että seksin jälkeen ei olla enää nähty. Ei saatana, onko mussa jotain vikaa..

Jotkut kuulemma ymmärtävät kakkosen joksikin muuksi aukoksi kuin peffaksi. Sekin avautui mulle tässä jokin aikaa sitten. Tai siis ei peffa.
 
No meikäläisellä on ainakin käynyt usein niin, että seksin jälkeen ei olla enää nähty. Ei saatana, onko mussa jotain vikaa..

Mä taas olin ymmärtänyt, että huorat mielellään luovat pitkiäkin asiakkuuksia tutun, maksavan asiakkaan kanssa. Vai tykkäätkö muuten vain vaihtaa joka kerta?
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Avautui, että Arttu Wiskarin debyyttialbumi on ihan helvetin hyvää tavaraa!
Hommasin ja tykkään, soi nytkin taustalla.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Avautui että parikin palstan vakiospämmääjää ovat melko herkkänahkaisia.
Avautui, että aika monikin tällä palstalla oleva HMV-tyyppi on loppujen lopuksi melko tosikko eikä ymmärrä ironiasta eli eräästä huumorin alalajista juurikaan mitään.

Ei tämä kyllä nyt avautunut, se on avautunut jo kauan sitten. Eikä se minua sinänsä haittaa, saahan sitä olla mitä haluaa - tai jopa sitä mitä ei halua.
 

d2uce

Jäsen
Avautui, että aika monikin tällä palstalla oleva HMV-tyyppi on loppujen lopuksi melko tosikko eikä ymmärrä ironiasta eli eräästä huumorin alalajista juurikaan mitään.

Kyllä huono huumori on aina huonoa huumora, oli se sitten ironiaa tai ei. Ei huonoa huumoria tarvitse ymmärtää.

Pitää myös tehdä selväksi, että on huonoa huumoria ja sitten on huonoa huumoria. Toinen on ok, toinen ei. Tunnista tilanne.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kun on riittävän kovan maineen kerännyt kalsarikänniketjussa, voi kaiketi kirjoitella mitä tahansa ja olla silti aina tilanteessa niskanpäällä ainakin muiden kkk:n vakiokirjoittajien tai muuten vain saunakavereiden mielestä. Hyvä esimerkki vaikkapa tuo Käyttiksen tulkinta tilanteesta. No, Evil on kyllä ihan hyvä tyyppi, mutta tämä nyt sattui tähän saumaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös